Gå til innhold

Hvordan telle hvor mange man har hatt sex med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teatrica skrev (5 timer siden):

Alle må da vite at oralsex også er sex?!

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke at jeg holder tellingen, men jeg regner kun sexpartnere som de jeg har hatt sex med.

Trolltunge skrev (5 timer siden):

Jeg teller ut fra kriteriene "Frivillig, penetrering, menn." 

Alt annet telles ikke. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg teller bare de som har penetrert meg (ikke fingring, slikking, suging/roting). 

Anonymkode: a2ea2...704

Åpenbart stor forskjell på hva folk regner som sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

petterm skrev (14 timer siden):

Åpenbart stor forskjell på hva folk regner som sex.

Jeg håper da virkelig at de fleste også har frivillig som kriterie for å telle antall sexpartnere. Voldtekt er ikke å ha sex! 

Jeg har ikke med annet enn det jeg skrev fordi jeg personlig er ikke opptatt av hvor mange jeg har hatt sex med, og spørsmålet får man som regel av menn som egentlig kun er interessert i "Hvor mange menn har fått penetrere deg?" 

Jeg regner altså i henhold til den informasjonen menn som spør om slikt virkelig er ute etter. 

Nå er det lenge siden jeg svarte på slike spørsmål fra menn, fordi et konkret antall er et problem for menn som har problemer med kvinners fortid, uansett hva antallet er. Selv svært lavt antall blir for vanskelig og for konkret for menn som ikke takler slikt. Likevel har jeg jo oversikt selv, og teller slik jeg vet at menn egentlig er ute etter å vite.

BORTSETT FRA at menn som er opptatt av slikt antagelig hadde talt med voldtekt også, fordi pikk inni deg er pikk inni deg, og det er hva slike er sykelig opptatt av. Det går imidlertid over min grense for å tolerere hva som teller for slike menn. Voldtekt er absolutt ikke "å ha sex"!

Hadde en venninne spurt ville jeg derimot ha både tenkt og mulig gitt et annet og mer omfattende svar. Da hadde jeg tatt med kvinner jeg har hatt sex med også, for hun hadde, i motsetning til menn som er opptatt av antall, vært nysgjerrig på hvilke erfaringer jeg har totalt sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner alt som involverer berøring av kjønnsorgan som sex. 

Anonymkode: c0ef9...1f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg regner alt som involverer berøring av kjønnsorgan som sex. 

Anonymkode: c0ef9...1f0

"Jeg var hos gynekologen i dag. Vi hadde sex".

Anonymkode: 1d1b7...8c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner bare med de jeg har hatt samleie med (penetrasjonssex). Regner ikke med de jeg bare har klint med, rotet med og fingring/runking. De jeg har hatt oralsex med har jeg også hatt samleie med så det blir ikke to forskjellige kategorier for meg. Hvis det var noen jeg bare hadde hatt oralsex med hadde jeg regnet med dem også, for jeg regner oralsex som sex.

Anonymkode: f4abf...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mistet tellingen, da har du hatt for mange etter mitt syn

Anonymkode: 4d68b...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

solmåneogstjerner skrev (På 16.12.2020 den 17.41):

Lag et excel dokument. Med kolonner og rader for hva du har gjort med de forskjellige. Så kan du ta ut diverse diagrammer og grafer ut av det. 

Hvorfor må du holde så nøyaktig telling? 

og viktigst av alt: Navn og rating etter kroppsvekt, cupsize, tranghet og antall ganger du klarte å knulle på 1. date.
OG stillinger selvsagt. OG om du holdt mer en 30 sekunder 😉

(Ohh the sarcasm.. )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 17.47):

.. ikke at det er så veldig interessant å ha tellinga på antallet da 😅 Tror jeg er oppe i 9 nå 😙

Anonymkode: a0bc5...88e

Du har helt rett. Det er ikke så interessant at en annonym bruker på KG har knulla 9 stk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt tellinga. Har hatt fast partner i 10 år, men før dette talte jeg de med frivillig penetrering. Sugde aldri noen jeg ikke hadde gjennomført penetrering med og ingen fikk ned dit på meg annet enn en fra jeg debuterte til jeg traff gubben.. 😅 Holdt noenlunde tellinga, men det har å gjøre med at alle unntatt de jeg hadde hatt sex med og foreldra mine sa jeg var laus og det var viktig for meg personlig å vite jeg ikke var det fordi jeg var rimelig ung. Kan fortsatt telle antall jeg har hatt frivillig sex med (både penetrering og oral) på to hender så slike ting og tvungen penetrering ødelegger visst mye for de det gjelder selv etter flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (På 16.12.2020 den 23.20):

Jeg legger også inn en lenke til OneNote-folderen hvor alle bildene og filmsnuttene ligger. Bare å klikke seg inn.

Det var lurt. Ikke alle jeg filmer sammen med,’en jeg pleier spør om de kan filme mitt mens jeg suger dem og mens de knuller meg. Så deilig å se seg selv bli pult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Sørlandsjenta02 skrev (7 timer siden):

Det var lurt. Ikke alle jeg filmer sammen med,’en jeg pleier spør om de kan filme mitt mens jeg suger dem og mens de knuller meg. Så deilig å se seg selv bli pult. 

Enig. Deilig å se kuken gli ut og inn.😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du telle det? 

Men for all del, skriv en liste da, og bruk dine egne kriterier for hva du anser som sex.

Anonymkode: de137...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teller penetrering, alle jeg har hatt oralsex med har også penetrering vært med. Teller ikke med han som fingra meg litt på telttur i 8.klasse. Eller han jeg runka litt på dansegulve i ungdommen. 

Anonymkode: 1d756...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne man jo skjære et hakk i sengavelen, men det går jo ikke lengre med moderne rammemadrasser... så etter den tiden har jeg ikke tellingen lengre... Sikkert ikke like populært å skjære hakk i annenmanns seng🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 17.28):

Teller dere bare de dere har hatt penetreringssex med, eller teller dere også med de dere bare har hatt oralsex med? Hvor går grensen mellom sex og roting? 

Anonymkode: 1354e...50f

Jeg tviler på at mange kvinner har fått oralsex uten å bli penetrert. Så jeg antar ditt spørsmål er til menn, om menn teller fellatio som sex. Forøvrig så er fellatio også penetrasjon, så jeg forstår ikke helt hva du er ute etter her.

Fellatio kan vel neppe regnes som "sex" for kvinner, ned tanke på at de får null ut av det og helst ville slippe å måtte gjøre dette med mindre de har en partner som tilfredsstiller og elsker dem.

Anonymkode: 775c9...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 17.55):

Hvorfor skal man liste opp det?

Jeg har hatt sex med et sted mellom 10 og 30 stykker tror jeg. Ikke veldig interessant for verken meg eller andre å holde styr på dette.

Anonymkode: 0f784...27d

Det stor forskjell på 10 og 30 stk. Man vet vet om det er rundt 10 eller om det er rundt 30... 

Eller mener du rundt 20?

Anonymkode: b823a...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 18.09):

Typisk folk på KG: skjønner ikke at folk er forskjellige, og mener at folk som ikke gjør det samme som de selv lyver.

Anonymkode: 245d7...9ba

NETTOPP. Herregud, så smålige og vrange folk her inne er heeele tida.

Oralsex er også sex, men det er vel opp til deg hva du regner som sex når du teller. Selv føler jeg penetrerende sex er noe "mer" enn oralsex, så jeg har hovedsakelig talt antall personer jeg har hatt piv (som folk skriver) med.

Anonymkode: 4a89a...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 17.28):

Teller dere bare de dere har hatt penetreringssex med, eller teller dere også med de dere bare har hatt oralsex med? Hvor går grensen mellom sex og roting? 

Penetrering!
Så er det en egen kolonne  Excel-arket mitt for kvinner som har onanert meg, kolonne for kvinner jeg har fingret, egen kolonne for dem jeg jeg har brystpult og for dem jeg har klint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 17.44):

Du forstår ikke hva jeg mener. Når man lister hvor mange man har hatt sex/ligget med, inkluderer man da de man bare har hatt oralsex med? Asså de man ikke har penetrert eller blitt penetrert av? 

Har ikke oralsex her og der, det er med kvinner jeg er sammen med eller langvarige pulevenninner. Oralsex er ikke ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...