Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kjøpesenter i dag og skulle kjøpe gave til barn på Frelsesarmeens juletre. Da så vi det hang fire lapper igjen og alle var til «gutt 14/15 år». 

Jeg tok da meg selv i å lure på hva en kjøper til gutt 14/15 år? Jeg slet selv med å tenke på det, men vil gjerne kjøpe noe..

Skrevet

Kommer jo an på pris

Anonymkode: 3a2a7...cde

Skrevet

Merke hette genser 

Anonymkode: 370d1...262

Skrevet

Kommer selvsagt an på pris. Klær (merkesokker, boksere, hettegensere, joggebukser), hårvoks, deo/parfyme/sjampo/dusjsåpe, sekk, lue, bøker... 

Anonymkode: 66936...6dc

Skrevet

Spørs veldig på gutten 15. Jeg og broren min hadde totalt forskjellige interesser på den alderen. Han var interessert i klær, parfyme og fotball, jeg mer opptatt av bøker, spill og foto.

Anonymkode: 692cd...6c3

Skrevet

Dette er jo folk jeg ikke kjenner, men jeg går jo ut fra at dersom de må be om hjelp, så stiller de nok på den økonomisk svake siden. 
Når det kommer til pris fra min side, så kommer det an på hvor mange jeg skal kjøpe. Tenker det er bedre å kjøpe for ~400kr til flere enn 1000kr til en.. 

Men jeg får se hva jeg finner på..

Skrevet

Hettegenser, parfyme, sokker, boxere, noe godt, t-skjorte  dette hadde sønnen min likt

Anonymkode: 9a2bb...73f

Skrevet

iPhone. AirPods. Gant hettegenser. 

Anonymkode: 216f9...055

Skrevet

Hettegenser fra hollister 

Anonymkode: 3a2a7...cde

Skrevet (endret)

Takk alle sammen 😊

Endret av ablaze
Skrevet

Min 14 åring får en Gantgenser. Litt dyrt for frelsesarmepakke kanskje, men hoodie generelt er bra gave! Godis, boksere, sokker, hårvoks, og ribbeluer er ting min hadde likt. 

Anonymkode: a92a0...569

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...