solmåneogstjerner Skrevet 12. desember 2020 #1 Del Skrevet 12. desember 2020 Fantastisk passende navn på kommunikasjonssjefen i Ringnes: Nicolay Bruusgaard... Kanskje han har en kollega som heter Ølberg? Har dere noen eksempler på navn som passer veldig godt (eller veldig dårlig)? Bare for gøy 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 13. desember 2020 #2 Del Skrevet 13. desember 2020 Har vært borti baker Skorpen og elektriker Strøm. Lurer på om de valgte yrke kun på grunn av navnet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. desember 2020 #3 Del Skrevet 16. desember 2020 https://www.vg.no/forbruker/i/q0Raz/du-blir-hva-du-heter https://www.aftenposten.no/norge/i/XMwg/de-er-det-de-heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Del Skrevet 16. desember 2020 morsom tråd😁 Anonymkode: bbb91...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Del Skrevet 19. desember 2020 Min oldemor var veldig glad i øl. Hun het Øllegaard (til fornavn). Og så vet jeg om en gynekolog som heter Langballe (til etternavn). Han har gått av med pensjon nå. Han bodde i Tennisveien 😀 Anonymkode: 08d06...02d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min oldemor var veldig glad i øl. Hun het Øllegaard (til fornavn). Og så vet jeg om en gynekolog som heter Langballe (til etternavn). Han har gått av med pensjon nå. Han bodde i Tennisveien 😀 Anonymkode: 08d06...02d Virkelig? Det navnet har jeg aldri hørt før 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Del Skrevet 19. desember 2020 Microsoft Norge har en ansatt som heter "Roll Backe" til etternavn. Jeg måtte flire da jeg så det, og sjekke om det bare var tull, men er visst familienavnet 😂 Anonymkode: cd337...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 19. desember 2020 #8 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Microsoft Norge har en ansatt som heter "Roll Backe" til etternavn. Jeg måtte flire da jeg så det, og sjekke om det bare var tull, men er visst familienavnet 😂 Anonymkode: cd337...21a 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Microsoft Norge har en ansatt som heter "Roll Backe" til etternavn. Jeg måtte flire da jeg så det, og sjekke om det bare var tull, men er visst familienavnet 😂 Anonymkode: cd337...21a Den skjønte jeg ikke... kan du forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 19. desember 2020 #10 Del Skrevet 19. desember 2020 På Carl Berner i Oslo var det en tannlege som het Røskeland 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #11 Del Skrevet 19. desember 2020 Just now, solmåneogstjerner said: Den skjønte jeg ikke... kan du forklare? Roll back er en ganske kjent greie i IT-verdenen, og er som oftest et resultat av at noe har gått galt. Passer fint det 😄 Anonymkode: cd337...21a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #12 Del Skrevet 19. desember 2020 rampeguri skrev (Akkurat nå): På Carl Berner i Oslo var det en tannlege som het Røskeland I Kristiansand er det en tannlege som heter Brekka. Han er virkelig en veldig god tannlege 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #13 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Roll back er en ganske kjent greie i IT-verdenen, og er som oftest et resultat av at noe har gått galt. Passer fint det 😄 Anonymkode: cd337...21a Åja! Haha! Kjente ikke det begrepet. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 19. desember 2020 #14 Del Skrevet 19. desember 2020 Lege som heter ---- * * * * * -Åååå, skal du til dÅtærn ? -Jau, går til *D*u*n*d*a*s. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #15 Del Skrevet 19. desember 2020 solmåneogstjerner skrev (16 minutter siden): Virkelig? Det navnet har jeg aldri hørt før 😊 Jepp. Hennes farmor het det samme. Men hos henne ble det skrevet Øhlegaard. Anonymkode: 08d06...02d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #16 Del Skrevet 19. desember 2020 Hudlege som heter Dotterud. Anonymkode: 8a2e3...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #17 Del Skrevet 19. desember 2020 urolog langballe😂 Anonymkode: bbb91...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. desember 2020 #18 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Roll back er en ganske kjent greie i IT-verdenen, og er som oftest et resultat av at noe har gått galt. Passer fint det 😄 Anonymkode: cd337...21a Det betyr at man ruller tilbake til en tidligere versjon av programvaren som virker. Jeg lo godt av dette navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #19 Del Skrevet 19. desember 2020 Vet om en barnehagelærer som heter Bleie. Anonymkode: 786b8...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. desember 2020 #20 Del Skrevet 19. desember 2020 Tidligere skattefogd i Bergen het Harald Ekle. I telefonkatalogen stod det "Ekle, Harald, Skattefogd". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå