AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Del Skrevet 6. desember 2020 Først: forsikringsselskapet har ikke kundeservice i helgen, så får ikke spurt der. Jeg har en bilforsikring som forfaller i morgen. Hele årsbeløpet i samme faktura. Men om jeg ikke betaler denne, er bilen da uforsikret fra neste dag? Bilen skal nemlig leveres til vraking, men helst ikke før onsdag, da det passer best mtp. jobbtidene mine. Hva gjør jeg? Anonymkode: bc3c0...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Del Skrevet 6. desember 2020 Det står på fakturaen hvilket tidsrom den gjelder. Anonymkode: 55fc8...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. desember 2020 #3 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først: forsikringsselskapet har ikke kundeservice i helgen, så får ikke spurt der. Jeg har en bilforsikring som forfaller i morgen. Hele årsbeløpet i samme faktura. Men om jeg ikke betaler denne, er bilen da uforsikret fra neste dag? Bilen skal nemlig leveres til vraking, men helst ikke før onsdag, da det passer best mtp. jobbtidene mine. Hva gjør jeg? Anonymkode: bc3c0...097 Du trenger vel ikke forsikring på en bil som skal vrakes uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 6. desember 2020 #4 Del Skrevet 6. desember 2020 Teatrica skrev (1 minutt siden): Du trenger vel ikke forsikring på en bil som skal vrakes uansett? Selvfølgelig må man ha forsikring, i hvert fall ansvar. Tenk om det skjer noe på vei til vraking? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. desember 2020 #5 Del Skrevet 6. desember 2020 Violetta skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig må man ha forsikring, i hvert fall ansvar. Tenk om det skjer noe på vei til vraking? Jo, selvfølgelig - men hun snakker om onsdag - altså om tre dager... Forsikringen blir ikke sagt opp så fort da! Poenget mitt, er at denne fakturaen ikke er noen vits i å betale, da den skal vrakes på onsdag... Det er uansett en, to, tre purringer før forsikringen sies opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 6. desember 2020 #6 Del Skrevet 6. desember 2020 Teatrica skrev (3 minutter siden): Jo, selvfølgelig - men hun snakker om onsdag - altså om tre dager... Forsikringen blir ikke sagt opp så fort da! Poenget mitt, er at denne fakturaen ikke er noen vits i å betale, da den skal vrakes på onsdag... Det er uansett en, to, tre purringer før forsikringen sies opp Hun må uansett betale for de dagene frem til bilen hogges. Jeg hadde kontaktet forsikringsselskapet og forklart situasjonen. Da får hun nok utsettelse og restfaktura når kundeforholdet avsluttes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Del Skrevet 6. desember 2020 Sjekk forsikringspapirene - der står det hvilken periode forsikringen gjelder for. Hvis perioden går ut samme dag som forfall så ringer du til forsikringsselskapet på mandag og forklarer dem saken. Da får du en kreditnota og ny faktura for dagene fram til vraking. Anonymkode: b5bcc...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sjekk forsikringspapirene - der står det hvilken periode forsikringen gjelder for. Hvis perioden går ut samme dag som forfall så ringer du til forsikringsselskapet på mandag og forklarer dem saken. Da får du en kreditnota og ny faktura for dagene fram til vraking. Anonymkode: b5bcc...d87 Forsikringen utløper i dag, faktisk. Sjekket det nå. Ny periode starter i morgen. Så da skal jeg ringe og be om å få betale for bare tre dager i stedet for hele året. Tusen takk for råd! TS Anonymkode: bc3c0...097 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå