AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg hører stadig vekk det flotte rådet: "ikke ta livet så alvorlig. Slapp av litt. Ikke bry deg om alt. Det er ikke så nøye". Jo, det e r nøye, en skal ta livet på alvor. En skal bry seg om hva andre syns og hvordan det en gjør og sier påvirker dem. En skal ta på alvor at en får gå på skole, og lese og lære. Jeg blir rett og slett provosert av råd som folk hiver ut av seg som tomme floskler. (Samme som rådet om " bare å komme seg ut og være aktiv og sosial" når man er deprimert, men det er en helt annen sak) Anonymkode: be249...a46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Del Skrevet 7. desember 2020 Alt med måte...😊 Fint å ta ansvar, og bry seg når det trengs,men fort kjedelig og grått om ALT skal være like seriøst og høytidelig til enhver tid!😊 Anonymkode: 1069f...09c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Del Skrevet 7. desember 2020 Folk som er dumme kommer med slike dumme råd...ikke alle er smarte Anonymkode: 15ed5...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 7. desember 2020 #4 Del Skrevet 7. desember 2020 Ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Folk som er dumme kommer med slike dumme råd...ikke alle er smarte Anonymkode: 15ed5...765 For å henge meg på denne: Når du begynner å synes at rådene du får, er dumme, er det et tegn på at du begynner å bli for smart for dem. Anonymkode: a8cb8...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å henge meg på denne: Når du begynner å synes at rådene du får, er dumme, er det et tegn på at du begynner å bli for smart for dem. Anonymkode: a8cb8...f39 Det er virkelig en sannhet med modifikasjoner.. jeg syns de var umåtelig idioter de som ba meg gå fra x-en... merk; x-en. Jeg skjønte det jo til slutt da, var bare veldig blind i den tidsperioden, og forsto ikke at mine venner ikke så det jeg så. Mens de forsto ikke at jeg ikke så hvor fæl han egentlig var med meg. Anonymkode: e8d9f...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har heldigvis etter hvert innsett at de som sier dette faktisk har rett. Livet blir veldig mye bedre om en ikke tar alt så innmari alvorlig og om en slutter å bry seg så mye om hva andre mener. Dessverre måtte jeg bli nesten 50 år før det faktisk gikk skikkelig inn og jeg greide å gi mer faen. Anonymkode: 07898...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamusAran Skrevet 7. desember 2020 #8 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg hører stadig vekk det flotte rådet: "ikke ta livet så alvorlig. Slapp av litt. Ikke bry deg om alt. Det er ikke så nøye". Jo, det e r nøye, en skal ta livet på alvor. En skal bry seg om hva andre syns og hvordan det en gjør og sier påvirker dem. En skal ta på alvor at en får gå på skole, og lese og lære. Jeg blir rett og slett provosert av råd som folk hiver ut av seg som tomme floskler. (Samme som rådet om " bare å komme seg ut og være aktiv og sosial" når man er deprimert, men det er en helt annen sak) Anonymkode: be249...a46 Dette blir jo altfor generelt. Rådene som du viser til er gode i noen kontekster og dårlige i andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er virkelig en sannhet med modifikasjoner.. jeg syns de var umåtelig idioter de som ba meg gå fra x-en... merk; x-en. Jeg skjønte det jo til slutt da, var bare veldig blind i den tidsperioden, og forsto ikke at mine venner ikke så det jeg så. Mens de forsto ikke at jeg ikke så hvor fæl han egentlig var med meg. Anonymkode: e8d9f...941 Jepp, rakk ikke å modifisere: Men det kan også bety at du ikke er smart nok for dem ennå. Det vil tiden vise. Anonymkode: a8cb8...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #10 Del Skrevet 8. desember 2020 Ikke gi råd til noen som ikke har bedt om det. DET er viktig å huske på. Anonymkode: 0a816...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2020 #11 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 3.42): Folk som er dumme kommer med slike dumme råd...ikke alle er smarte Anonymkode: 15ed5...765 Noen ganger er det smart, selv om andre ikke syns det. Smart for en selv der en er i livet. Alt passer ikke for alle - hele tiden. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke gi råd til noen som ikke har bedt om det. DET er viktig å huske på. Anonymkode: 0a816...470 ...men man kan jo kalle det å småsnakke med seg selv ut i lufta og tilfeldigvis så befinner det seg en person ved siden av som snapper opp "samtalen" om livsvisdom, forstår ikke hva h*n hører ...og kaller det dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 10. desember 2020 #12 Del Skrevet 10. desember 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg