Karoline1907 Skrevet 2. desember 2020 #1 Del Skrevet 2. desember 2020 Vi må bruke munnbind under prøven, så vil ikke ha på sminke hvis vi ikke skal ta bilde... Hjelp?❤️🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Del Skrevet 2. desember 2020 Regner med det? Du trenger ikke munnbind for å sitte alene i en fotoboks for å bli tatt bilde av. Anonymkode: bd5e4...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Del Skrevet 2. desember 2020 Du trenger ikke sminke for bildet på lappen. Det er ikke verdens mest detaljerte bilde uansett. Anonymkode: a7402...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Del Skrevet 2. desember 2020 Du tar bilde etter stått oppkjøring, du får tid til å sminke deg Anonymkode: 07e2c...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg tok bilde til teoriprøven for et par måndter siden, vil tro at det er likt overalt. Anonymkode: cd20a...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline1907 Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du trenger ikke sminke for bildet på lappen. Det er ikke verdens mest detaljerte bilde uansett. Anonymkode: a7402...0c0 Ser nå at det står flere steder at man tar det før eller etter teorien😭 Huden min er helt krise, går på en aknemedisin, så nekter å sitte i 1,5 time med foundationen under munnbind😩 Hva skal jeg gjøre? Nekter også å ha bilde av meg selv med helt krise hud på førerkortet som jeg har resten av livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline1907 Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tok bilde til teoriprøven for et par måndter siden, vil tro at det er likt overalt. Anonymkode: cd20a...7c5 Rekker man å gå på do eller noe sånt for å fjerne sminken mellom man tar bilde og testen begynner?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Del Skrevet 2. desember 2020 Karoline1907 skrev (Akkurat nå): Ser nå at det står flere steder at man tar det før eller etter teorien😭 Huden min er helt krise, går på en aknemedisin, så nekter å sitte i 1,5 time med foundationen under munnbind😩 Hva skal jeg gjøre? Nekter også å ha bilde av meg selv med helt krise hud på førerkortet som jeg har resten av livet... 1,5 time? De fleste jeg kjenner er ferdig på maks 30 minutter. Selv brukte jeg 11 minutter. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du trenger ikke sminke for bildet på lappen. Det er ikke verdens mest detaljerte bilde uansett. Anonymkode: a7402...0c0 Jeg ante ikke at jeg måtte ta bilde før teoriprøven, så jeg dro dit helt usminket midt under et kraftig kviseutbrudd og på grensa til fett hår. Angrer på det den dag i dag, selv om det er flere år siden 😅 Ser jo ut som en barnemorder fra Balkan Anonymkode: bd5e4...68d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline1907 Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1,5 time? De fleste jeg kjenner er ferdig på maks 30 minutter. Selv brukte jeg 11 minutter. Jeg ante ikke at jeg måtte ta bilde før teoriprøven, så jeg dro dit helt usminket midt under et kraftig kviseutbrudd og på grensa til fett hår. Angrer på det den dag i dag, selv om det er flere år siden 😅 Ser jo ut som en barnemorder fra Balkan Anonymkode: bd5e4...68d Barnemorder fra balkan 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Del Skrevet 2. desember 2020 3 minutter siden, Karoline1907 said: Ser nå at det står flere steder at man tar det før eller etter teorien😭 Huden min er helt krise, går på en aknemedisin, så nekter å sitte i 1,5 time med foundationen under munnbind😩 Hva skal jeg gjøre? Nekter også å ha bilde av meg selv med helt krise hud på førerkortet som jeg har resten av livet... Uff, nei, ser den! Det må da være lov å ta en tur på toalettet, ta med deg sminke/sminkefjerner, og gjør det beste ut av det. Ev. ta en tur dit i forkant og forhør deg der Anonymkode: a7402...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Del Skrevet 2. desember 2020 Karoline1907 skrev (9 minutter siden): Rekker man å gå på do eller noe sånt for å fjerne sminken mellom man tar bilde og testen begynner?😂 Ja, tror jeg snakket med damen i luka, hun henviste meg til automaten og så viste hun meg rommet der prøven ble tatt. Bare vær ute i god tid så ordner det seg. Anonymkode: cd20a...7c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #12 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1,5 time? De fleste jeg kjenner er ferdig på maks 30 minutter. Selv brukte jeg 11 minutter. Jeg ante ikke at jeg måtte ta bilde før teoriprøven, så jeg dro dit helt usminket midt under et kraftig kviseutbrudd og på grensa til fett hår. Angrer på det den dag i dag, selv om det er flere år siden 😅 Ser jo ut som en barnemorder fra Balkan Anonymkode: bd5e4...68d Det gjør jo alle på førerkortbildet uansett. I tillegg blir bildet ganske lite og utydelig, så dette hadde jeg ikke ofret en kalori på å bekymre meg om. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uff, nei, ser den! Det må da være lov å ta en tur på toalettet, ta med deg sminke/sminkefjerner, og gjør det beste ut av det. Ev. ta en tur dit i forkant og forhør deg der Anonymkode: a7402...0c0 Pga. korona må man bestille time for å snakke med noen på trafikkstasjonene for tiden. Det er ikke mulig å bare stikke innom for å spørre om noe. Anonymkode: 8e5c3...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 2. desember 2020 #13 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Tok bilde rett før teoriprøven. Trodde man gjorde det etter oppkjøringen så jeg dukket opp rett etter trening. Det bildet er seriøst en av grunnene til at jeg aldri bryter regler i trafikken. Jeg har virkelig ikke lyst til å måtte vise det til noen 😂 Endret 2. desember 2020 av Saph Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #14 Del Skrevet 2. desember 2020 Tok bilde rett før teorien, dette var i februar 😊 Anonymkode: fe264...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsgal Skrevet 2. desember 2020 #15 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg har nylig tatt teorien og måtte ta bilde først. Pga korona er det ikke mulig å bruke toalett hos statens vegvesen 🙈 ikke på kontoret som er nærmest meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #16 Del Skrevet 2. desember 2020 Du kan ta nytt bilde etter oppkjøring også. Koster 80 kr. Jeg gjorde det for møtte opp usminket med kviseutbrudd på teorien og fikk verdens styggeste bilde😂 Glad jeg slapp å ha det på førerkortet.. Anonymkode: e139a...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #17 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det gjør jo alle på førerkortbildet uansett. I tillegg blir bildet ganske lite og utydelig, så dette hadde jeg ikke ofret en kalori på å bekymre meg om. Anonymkode: 8e5c3...fba Hæ? Synes mitt er ganske så tydelig jeg. Anonymkode: bd5e4...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #18 Del Skrevet 3. desember 2020 Man tar bilde før teoritesten, vet ikke akkurat om man rekker å fjerne sminken før test hehe Anonymkode: eac4f...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline1907 Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #19 Del Skrevet 3. desember 2020 Fy søren visste ikke at jeg var SÅ stygg! Med sminke til og med! I speilet var jeg jo pen, men så helt krise ut på bildet, og jeg prøvde å ta mange bilder😭😭😭😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline1907 Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #20 Del Skrevet 3. desember 2020 Men jeg besto med 1 feil! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå