Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det er mange som glemmer dette. Farmen er en veldig spesiell situasjon, og de har gått med manko på mat i flere uker og gått opp på hverandre hele tiden. Det er lett å tenke at reaksjonene er merkelige og barnslige, men vi mennesker blir mer irritable og forandrer oss i slike situasjoner. Det er lett å sitte bak skjermen, stappmett av grandiosa og cola og si at "slik hadde ikke jeg reagert, herregud," osv. Få, om noen, forstår hva sult og mangel på privatliv i lengre tid kan gjøre med folk. Jeg tror flere av kritikerne hadde eksplodert i disse situasjonene, selv om dere ikke gjøre det til vanlig.

Anonymkode: 702bc...34e

Forskjellen mellom meg og farmendeltaker, er at jeg må ikke delta på sånne ting for å tjene penger. Har heller ikke behovet for en slik oppmerksomhet. 

De har frivillig gått med på en slik deltakelse, men at/om de blir fremstått feil er en del av pakken. Det er vel ingen som holder de igjen, hvis de skulle finne på å gå lei og dra hjem. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Thomas var helt enorm i gårsdagens sending. Endelig satte han en av kvinnene skikkelig på plass. Forstår frustrasjonen. Herlig å se på. 

Anonymkode: 702bc...34e

Haha han satt ikke så mye som en maur på plass engang. Pinlig utbrudd

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 36
Skrevet

Noen som har sett noe til tomatene og grønnsakshagen Thomas snakka om? Veldig mye snakk om gartnerarbeid😁

Anonymkode: c5484...c49

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tror at jentene tenker at så lenge de ikke bruker ordet ‘allianse’ så har de ingen allianse😅 men det er jo tydelig at de hjelper hverandre. 
Har det skjedd tidligere? At jentene egentlig bare spaserer gjennom farmen og til finaleuka? 
Og hvordan fungerer finaleuka egentlig? Utslagskonkurranser og alle mot alle? 

Anonymkode: 3503b...396

Jeg husker en sesong i en vanlig Farmen-sesong ja, der det var utrolig mange jenter som kom til finaleuken. Og èn gutt, som var homofil og hang i jentegjengen.

I finaleuken pleier det å være en 'gårdskonkurranse'. Den består av tre deler og vinneren av denne får semifinalebillett. Delene er ofte matlaging, gå med hest, snekre noe. Og så pleier det være en øksekastkonkurranse, der vinneren der også får en semifinalebillett. Denne er vel først når jeg tenker meg om, så den som vinner den slipper den tredelte konkurransen. Og så er det en hinderløype i vann.

I semifinalen er det nesten alltid en smi-konkurranse. Lag figur og få den til å passe i boksen slik at finalebilletten spretter frem. Husker ikke hva annet som pleier å være, og mulig jeg blander noe her om hva som er semifinale og ikke. I finalen står uansett to stk igjen og har kunnskapskonkurranse :)

• Liker 1
Skrevet
Amatariel skrev (7 minutter siden):

Jeg husker en sesong i en vanlig Farmen-sesong ja, der det var utrolig mange jenter som kom til finaleuken. Og èn gutt, som var homofil og hang i jentegjengen.

I finaleuken pleier det å være en 'gårdskonkurranse'. Den består av tre deler og vinneren av denne får semifinalebillett. Delene er ofte matlaging, gå med hest, snekre noe. Og så pleier det være en øksekastkonkurranse, der vinneren der også får en semifinalebillett. Denne er vel først når jeg tenker meg om, så den som vinner den slipper den tredelte konkurransen. Og så er det en hinderløype i vann.

I semifinalen er det nesten alltid en smi-konkurranse. Lag figur og få den til å passe i boksen slik at finalebilletten spretter frem. Husker ikke hva annet som pleier å være, og mulig jeg blander noe her om hva som er semifinale og ikke. I finalen står uansett to stk igjen og har kunnskapskonkurranse :)

Takk for god forklaring😊 det høres jo spennende ut🤘🏻

Skulle gjerne sett Øde i matlaging (siden de sier at han aldri lager mat inne der😅)  men dessverre tror jeg Øde blir 2. kjempe og at noe kommer til å skje ift overnatting på kjempehytta...siden det ble fokusert såpass mye på at han sa det...😬 Jeg syns Lasse burde bli valgt som 2. kjempe for da har alle gutta vært i kamp og kjempet🤘🏻 men det skjer jo ikke...

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Noen som har sett noe til tomatene og grønnsakshagen Thomas snakka om? Veldig mye snakk om gartnerarbeid😁

Anonymkode: c5484...c49

Haha, ikke jeg i hvert fall! Flaks de uansett bare skal være der i litt over en uke til, så de skal nok ikke sulte. Hvis de klarer oppdraget, så skal de jo også på marked😂 

Thomas har tapt seg i mine øyne etter mange spesielle uttalelser på farmen... 

Endret av Mariiihøna
  • Liker 6
Skrevet

Anniken er jo en skikkelig grinunge. Griner jo for hver minste ting.. Håper Øde eller hun Kine vinner.

Anonymkode: 50b5a...c6e

• Liker 6
Skrevet

Er Øde og Anniken kjærester?

Anonymkode: 0077a...f0e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Anniken er jo en skikkelig grinunge. Griner jo for hver minste ting.. Håper Øde eller hun Kine vinner.

Annikken er jo kjent for å ta lett til tårene, det stikker vel ikke alltid så dypt :) men syns forøvrig hun gjør en god profil inne på farmen ifht andre programmer. 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er Øde og Anniken kjærester?

Anonymkode: 0077a...f0e

Nei, de er nok bare gode venner. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes hun er tøff jeg! Hun står i det hun mener, selv om alle er uenig. Hun bidrar godt på gården og gjør en god profil i farmen kjendis. Noen tar lettere til tårene, men det trenger ikke å stikke dypt. Jeg tar til tårene om jeg både blir sint, lei meg eller glad. 

Kine? Gjesp. Null personlighet oh ingen meninger. En flott jente i og for seg, men greit kjedelig type der inne

Anonymkode: 495d3...461

• Liker 19
Skrevet

Alliansen har ikke vært mellom kvinnene, men mellom Sølve, Lasse, Signy og ti dels Sporsheim. Hvorfor har ikke Lasse vært i kamp? 

Mennene kan takke seg sjøl eller de som røk ut som valgte kvinner eller Øde til storbonde at det kun har vært en kvinnekamp. 

Anonymkode: a74db...a02

• Liker 10
Skrevet

Nå gleder jeg meg til å se farmen på søndag ikke minst på hvordan det videre går med Thomas. Er han fremdeles like sur og forbanna fordi han ble valgt til førstekjempe? Hva hvis han taper kampen? Får vi da høre han tapte kampen med vilje eller andre bortforklaringer? Spennende episode!

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alliansen har ikke vært mellom kvinnene, men mellom Sølve, Lasse, Signy og ti dels Sporsheim. Hvorfor har ikke Lasse vært i kamp? 

Mennene kan takke seg sjøl eller de som røk ut som valgte kvinner eller Øde til storbonde at det kun har vært en kvinnekamp. 

Er ihvertfall helt sikker på at Terje og Lasse kokkelerer mye mer enn vi får se på skjermen😉 Og jeg tror en av de vinner...evnt Kine...🤪 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt satt på spissen så har ikke Lasse vært i kamp fordi gutta ikke tør velge han som 2. kjempe og jentene vil ha noe pent å se på...😉🤘🏻
Sølje og Signy hang seg rundt halsen på Lasse fra første stund (☺️) og Sølje ville aldri valgt Lasse som 1. kjempe. Terje ble nok ikke storbonde fordi han sannsynligvis nevnte Lasse som en mulig 1. kjempe.... Terje og Lasse er nok veldig buddies inne der, men av taktiske årsaker ville nok Terje likevel valgt Lasse. Men det ville ikke Signy at skulle skje. Og hun visste at han var trygg hvis Sølje ble storbonde. Det er en av mine teorier...🤪🤘🏻

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Trodde Thomas var i 60 årene men han er visst 45. 

Anonymkode: c908b...413

Da er du ikke god på å tippe alder 😅

Anonymkode: caee9...cef

• Liker 8
Skrevet
Sisi00 skrev (12 timer siden):

Nei, de er nok bare gode venner. 

Samme som alle trodde om Petter og Vendela fra sin sesong kanskje? 😊 Og så fikk vi alle en hyggelig overraskelse etterpå! ❤️

• Liker 5
Skrevet
Amatariel skrev (11 minutter siden):

Samme som alle trodde om Petter og Vendela fra sin sesong kanskje? 😊 Og så fikk vi alle en hyggelig overraskelse etterpå! ❤️

Haha, det tror jeg at jeg overlater til de to å finne ut av selv eventuelt😉

Men ser at både Øde og Anniken skal være med på Senkveld i kveld - og de ser absolutt smashing ut begge to😍 

• Liker 2
Skrevet

Noen som har link til instagramkontoen til Kine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...