Gå til innhold

Vil egentlig menn bare pule og ikke ha forhold/forpliktelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er min erfaring at de vil. 

Dame 46 år. 

Anonymkode: e2a71...d78

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn? 

Nei, noen vil andre ikke. Hvorfor generalisere? Folk er forskjellig. Noen kvinner vil også bare pule. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange brente barn der ute som trenger en sutteklut i livet. Sånn foretrekkes overfladiske relasjoner, for å unnslippe for mye følelser. 

(Synd det blant disse går èn og annen diamant..) 

Anonymkode: 99946...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil knulle mest mulig til jeg treffer ei som trollbinder meg seksuelt, den A4 fella går jeg ikke i to ganger...

Husk at det er ingen skam å lete, det er dårlig behandling og feil valg som virkelig er skam...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame her og ute etter sex med fast. Men ikke noe særlig forhold, forpliktelser. Ender alltid opp med at mannen vil ha det andre mer enn meg.

Anonymkode: e1ba7...dc9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er egentlig bare en stor hive mind, der alle tenker og oppfører seg helt likt. Dermed kan jeg for alle menn si at svaret selvfølgelig er ja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er min erfaring at de vil. 

Dame 46 år. 

Anonymkode: e2a71...d78

Noen menn og damer vil bare ligge rundt, mens andre vil ikke. Forskjellig. 

Anonymkode: 66dee...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe med kjønn å gjøre.

Noen kvinner og menn er slik, men heldigvis langt fra flesteparten.

Jeg ville aldri ligget rundt, gifta meg når jeg var 25 med kona (som jeg flyttet inn med når jeg var 18).

Anonymkode: 1fa43...5c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn ønsker bare sex. Andre ikke. Noen kvinner ønsker bare sex. Andre ikke. Verden er ikke svart/hvit. Det er heller ingenting galt med å «bare» ønske sex, så lenge det er uttalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er min erfaring at de vil. 

Dame 46 år. 

Anonymkode: e2a71...d78

De fleste ønsker nok å finne noen å dele livet med, men menn er nok betraktelig mer villig til å "bare pule" frem til de finner henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er min erfaring at de vil. 

Dame 46 år. 

Anonymkode: e2a71...d78

Jeg tror at veldig mange menn i din aldersgruppe er der. De har hatt familielivet, brent seg og nå skal de faenmeg gjøre som de vil resten av livet. 

Enhver ting som lukter av kompromiss (ofte omtalt som kontrollerende adferd hos kvinnen) får dem til å løpe. Alt skal bare være gøy og lystbetont. 
 

Så finnes det unntak, da. Men de havner jo fort i forhold. Mens disse egotripperne er på Tinder år ut og år inn og knuser mange håpefulle på sin vei. 

Anonymkode: 581eb...54e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er min erfaring at de vil. 

Dame 46 år. 

Anonymkode: e2a71...d78

Vel vil ha forpliktelser liksom !?

Forhold er bare bra fordi vi får tilgang til regelmessig sex. Ellers er det bare mas med usikre kvinner som skal alltid ha noen bekreftelser ....  Stakkars kvinnfolk og den trang for bekreftelser.

Anonymkode: 5f7b3...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn og kvinner er i forhold. Det at mennene du mener du har krav på kun er tilgjengelig for sex for deg forandrer ikke det.

PS bitterher er ikke attraktivt

Anonymkode: c5544...02d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ikke så rart. Sex er en digg ting som mann og kvinne gjør sammen. For noen er det en forlengelse av annet samvær eller forlengelse av en ronk. For noen er det en ultraspesiell hendelse som ikke er ment for mindre  enn å endre livene for alltid. 

Det er ikke rart at disse to tankemåtene skurrer når de treffer hverandre. 

Anonymkode: 7ab12...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Jeg vil knulle mest mulig til jeg treffer ei som trollbinder meg seksuelt, den A4 fella går jeg ikke i to ganger...

Husk at det er ingen skam å lete, det er dårlig behandling og feil valg som virkelig er skam...

Da er det viktig at du er ærlig på det og føler deg sikker på at den du har sex med ikke blir såret. Det fins flere måter å lete på, og det å ha sex er ikke min måte. Jeg blir bare såret hvis den jeg har sex med ikke ser for seg at noe mer er sannsynlig. Sex for meg trenger heller ikke være perfekt, da det er langt fra det viktigste for meg. Men vi er forskjellige, bare pass på så ingen blir såret ❤️

Anonymkode: c8c91...6de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel vil ha forpliktelser liksom !?

Forhold er bare bra fordi vi får tilgang til regelmessig sex. Ellers er det bare mas med usikre kvinner som skal alltid ha noen bekreftelser ....  Stakkars kvinnfolk og den trang for bekreftelser.

Anonymkode: 5f7b3...418

Hvis det er det et forhold er for deg, så passer hvert fall ikke vi sammen. 

Anonymkode: c8c91...6de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dame her og ute etter sex med fast. Men ikke noe særlig forhold, forpliktelser. Ender alltid opp med at mannen vil ha det andre mer enn meg.

Anonymkode: e1ba7...dc9

Det er fordi de fleste damer som driver på sånn også gjør det med andre menn i tillegg. 

Som mann kunne jeg godt tenkt meg et slikt forhold da det hadde passet meg best slik livet mitt er nå, men orker ikke den redselen for evt. sykdommer og være den nr. to hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...