Gå til innhold

Jeg er 2 år yngre enn hva det står på passet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kirsebæra
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff, nå skal jeg legge meg. Dette forumet var ikke noe for meg, og melder meg ut herifra. God natt! Ønsker alle en god uke.

Anonymkode: 62bc1...6c5

God bedring, og god natt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her. Jeg er verken gutt, voldelig, høy, ruset eller voldelig. Jeg er ei jente på 24 år og skrev innlegget her for å skape reaksjoner. Er verken psykisk syk eller dum. Det jeg vil frem til er at man kan ikke tro på alt man leser på nettet. Det finnes mange troll der ute, jeg er en av dem. Kanskje jeg er litt fucka som skriver mye rart, men likevel. Dette er en anonym app. Man kan utgi seg for å være hvem som helst, ha ulike sykdommer og bytte personligheter. Med dette sier jeg god natt igjen. Take care!☺️

Anonymkode: 62bc1...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her. Jeg er verken gutt, voldelig, høy, ruset eller voldelig. Jeg er ei jente på 24 år og skrev innlegget her for å skape reaksjoner. Er verken psykisk syk eller dum. Det jeg vil frem til er at man kan ikke tro på alt man leser på nettet. Det finnes mange troll der ute, jeg er en av dem. Kanskje jeg er litt fucka som skriver mye rart, men likevel. Dette er en anonym app. Man kan utgi seg for å være hvem som helst, ha ulike sykdommer og bytte personligheter. Med dette sier jeg god natt igjen. Take care!☺️

Anonymkode: 62bc1...6c5

Jeg likte deg bedre da du var høy. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Tyrkia blir det meldt inn svært mange barn som skal være født 1. januar. Det er vel den vanligste fødselsdatoen på tyrkiske ID- kort. Mange vet ikke når de er født, hverken dato eller år. Fødselsdag er ikke så viktig for tyrkere. 

Anonymkode: e6174...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her. Jeg er verken gutt, voldelig, høy, ruset eller voldelig. Jeg er ei jente på 24 år og skrev innlegget her for å skape reaksjoner. Er verken psykisk syk eller dum. Det jeg vil frem til er at man kan ikke tro på alt man leser på nettet. Det finnes mange troll der ute, jeg er en av dem. Kanskje jeg er litt fucka som skriver mye rart, men likevel. Dette er en anonym app. Man kan utgi seg for å være hvem som helst, ha ulike sykdommer og bytte personligheter. Med dette sier jeg god natt igjen. Take care!☺️

Anonymkode: 62bc1...6c5

Hvis dette stemmer så er det uansett ekstremt spesielt, og en smule urovekkende. 

Hvis du er en frisk oppegående dame, ja da burde du forstå at dette er å gå langt over streken. 

Vi vet da alle her at det finnes mange troll på kvinneguiden, dette innlegget fikk oss ikke til å forstå det... 

Ta deg kraftig sammen, logg av Internett. 

Anonymkode: c2ee9...1ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsebæra
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ts her. Jeg er verken gutt, voldelig, høy, ruset eller voldelig. Jeg er ei jente på 24 år og skrev innlegget her for å skape reaksjoner. Er verken psykisk syk eller dum. Det jeg vil frem til er at man kan ikke tro på alt man leser på nettet. Det finnes mange troll der ute, jeg er en av dem. Kanskje jeg er litt fucka som skriver mye rart, men likevel. Dette er en anonym app. Man kan utgi seg for å være hvem som helst, ha ulike sykdommer og bytte personligheter. Med dette sier jeg god natt igjen. Take care!☺️

Anonymkode: 62bc1...6c5

Så vi kan anta du har DID, og vi vet ikke helt hvem av dere som var fremme når i tråden, er det du sier? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, brukerdebatt, brukerangrep, tull, avsporinger og svar til dette.

Tråden er også ryddet for selvmordstanker. Husk at selv om man kanskje ikke beskriver tanker som gjelder akkurat nå, kan dette virke triggende på andre som sliter. 

Vi anbefaler dere som ønsker å diskutere dette å ta kontakt med Mental helse på 116 123 eller benytte nettsiden deres Sidetmedord.no, eller kontakte Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. Er du under 18 år kan du også kontakte Kors På Halsen.

Perelandra, mod.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...