Gå til innhold

Jeg er 2 år yngre enn hva det står på passet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvorfor du tror på søskenbarnet ditt, fremfor foreldrene dine. 

Anonymkode: 29967...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Alderen kan man finne ut av ved de rette prøver/ undersøkelser. 

Anonymkode: 93dbd...ac1

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vist du tenkjer på skjelettalder så er det framleis eit estimat.

Anonymkode: 35f06...368

På voksne er dette veldig omtrentlig, man skiller ikke på to år.

Anonymkode: 3edd8...7ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor du tror på søskenbarnet ditt, fremfor foreldrene dine. 

Anonymkode: 29967...da0

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

JEg SIER AT JEG IKKE VET! MITT SØSKENBARN ER ET JÆVLA DOPHUE SOM SA DET, OG JEG HAR IKKE KONTAKT MED MINE FORELDRE! GIDDER ikke å tro på noen. Har ingenting å si?  For alt jeg vet blir jeg bare mindfucked med. Mest trolig vet ikke jæveln fakta selv

Anonymkode: 62bc1...6c5

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

På voksne er dette veldig omtrentlig, man skiller ikke på to år.

Anonymkode: 3edd8...7ab

Dere, gi dere! Dette er virkelig ingenting å diskutere, tro at jeg lyver etc. jeg tror ikke på ting folk sier, som sagt, slskenbarnet mitt er HELT på kjøret, legges inn og ut av psykiatri. Jeg tar ingenting av det han sier på alvor. Trodde bare det var kult om jeg var yngre. Men jeg ser nå at dette skaper bare problemer for meg fordi jeg er naiv. Har oppholdstillatelse. 

Anonymkode: 62bc1...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

JEg SIER AT JEG IKKE VET! MITT SØSKENBARN ER ET JÆVLA DOPHUE SOM SA DET, OG JEG HAR IKKE KONTAKT MED MINE FORELDRE! GIDDER ikke å tro på noen. Har ingenting å si?  For alt jeg vet blir jeg bare mindfucked med. Mest trolig vet ikke jæveln fakta selv

Anonymkode: 62bc1...6c5

Du fremla saken slik at søskenbarnet visste hva hen snakka om. Jeg forsto også saken slik at du bare ikke hadde spurt foreldrene dine enda. Ikke at du ikke hadde kontakt med dem. 

Er du et dophue som søskenbarnet ditt? Du virker ustabil.

Anonymkode: e480f...393

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du andre grunner til å tro at du egentlig er yngre enn det du er oppført som? At du kom i puberteten før alle andre, er høyere og mer utviklet eller annet? 

Anonymkode: 40cd3...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du pass først nå? Hva står på bankkort og liknade? Hvilken dato har du blitt fortalt tidligere? 

Anonymkode: a6e4f...f16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du andre grunner til å tro at du egentlig er yngre enn det du er oppført som? At du kom i puberteten før alle andre, er høyere og mer utviklet eller annet? 

Anonymkode: 40cd3...291

Nei, ingen forskjell. Akkurat som alle andre på Min alder. Jeg er bare deprimert fordi jeg vil være yngre, og ble glad. Men jeg er jo dum og naiv. HAHAHAH JEG LER AV MEG SELV

Anonymkode: 62bc1...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dere, gi dere! Dette er virkelig ingenting å diskutere, tro at jeg lyver etc. jeg tror ikke på ting folk sier, som sagt, slskenbarnet mitt er HELT på kjøret, legges inn og ut av psykiatri. Jeg tar ingenting av det han sier på alvor. Trodde bare det var kult om jeg var yngre. Men jeg ser nå at dette skaper bare problemer for meg fordi jeg er naiv. Har oppholdstillatelse. 

Anonymkode: 62bc1...6c5

Og hvorfor siterer du meg, som irettesetter han som bablet om at man liksom kan testes for alder? 

Anonymkode: 3edd8...7ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert den alderen du trur du er. Men kanskje du burde gå igjennom alle dokumenta du har om deg for å sjå om det stemmer overens? Har du aldri hatt pass før?

Drit i dei krasse her i tråden, og nei du blir ikkje kasta ut av landet fordi noen på KK mistenkeliggjør deg utan god grunn.

Anonymkode: 35f06...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er høy. Gi vedkommende et klapp på skuldra, og så lar vi stakkaren få være i fred.

Anonymkode: e480f...393

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er sikkert den alderen du trur du er. Men kanskje du burde gå igjennom alle dokumenta du har om deg for å sjå om det stemmer overens? Har du aldri hatt pass før?

Drit i dei krasse her i tråden, og nei du blir ikkje kasta ut av landet fordi noen på KK mistenkeliggjør deg utan god grunn.

Anonymkode: 35f06...368

Nei altså alt er jo korrekt. Man kan ikke tro på ord uten bevis, og hvertfall ikke stole på søskenbarnet mitt som er helt KOKO KOKO ut på kjøret👻

Anonymkode: 62bc1...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir dette oppdaget av myndighetene risikerer du og din familie å bli kasta ut da foreldrene dine ikke har oppgitt riktige opplysninger. 

Anonymkode: 93dbd...ac1

Haha, nei heldigvis ikke. Jeg er 1 år og 1 mnd. Eldre enn det som står i mitt pass, er 0 stress å endre det. 

Anonymkode: 7250e...af3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her. Jeg er ikke skremt. Det forbløffer meg over hvordan enkelte her gaslighter en samtale som startet så uskyldig, men ender opp på den måten her fordi jeg ikke gidder mer diskusjon. Er det liksom ulovlig å skrive også nå?

Anonymkode: 62bc1...6c5

Ryddet for slettet sitat og svar til slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, gi meg bevis på at jeg har oppgitt feil alder. Leste du i det hele tatt hele innlegget, eller bare overskriften? Latterlig. 

Anonymkode: 62bc1...6c5

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en søskenflokk hvor de er født 01.08,0109 og 0110. Yeah right.

En annen kompis er ett år yngre enn passet sier for foreldrene ville ha ham rett inn på skolen , ikle barnehage når de kom til Norge.

Tror dette er veldig vanlig og ikle noe jeg ville brukt så mye tid på å fundere over. Men spør foreldrene dine, det er vel en grunn til at de ble som det ble og de har vel ingen grunn til å ikke fortelle deg sannheten.

Anonymkode: fd72f...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Betyr det at det er sant bare fordi jeg skriver det? Jeg kjeder meg og skriver for underholdning. Ingenting av det jeg skriver er sant? Skjønner ikke hvorfor folk skal tro på alt som blir skrevet! Detter er en forum hbor man kan skrive hva man vil..

Anonymkode: 62bc1...6c5

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsebæra

Foreslår at du tar en pause fra internett resten av natta, for ditt eget beste. Du virker ikke å ha det bra med deg selv ikveld. Om du bare troller, er rusa eller psykisk syk vites ikke,men igjen; anbefaler deg å ta en pause. Innleggene dine er bekymringsfulle. 

Endret av Kirsebæra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsebæra
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Betyr det at det er sant bare fordi jeg skriver det? Jeg kjeder meg og skriver for underholdning. Ingenting av det jeg skriver er sant? Skjønner ikke hvorfor folk skal tro på alt som blir skrevet! Detter er en forum hbor man kan skrive hva man vil..

Anonymkode: 62bc1...6c5

En sannhet med modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Betyr det at det er sant bare fordi jeg skriver det? Jeg kjeder meg og skriver for underholdning. Ingenting av det jeg skriver er sant? Skjønner ikke hvorfor folk skal tro på alt som blir skrevet! Detter er en forum hbor man kan skrive hva man vil..

Anonymkode: 62bc1...6c5

Huff, nå skal jeg legge meg. Dette forumet var ikke noe for meg, og melder meg ut herifra. God natt! Ønsker alle en god uke.

Anonymkode: 62bc1...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...