Gå til innhold

Hvorfor blir kvinner med mange tilfeldige sexpartnere sett ned på av menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ser ikke ned på kvinner som har ført et utsvevende sexliv, men jeg forbeholder meg retten til å ønske meg en annen type kvinne.

Tror «se ned på» kanskje brukes litt tendensiøst i HI?

Anonymkode: a8de6...455

Min tanke også. Folk flest kan gjøre akkurat hva de ønsker, men jeg har en god del kriterier på hva slags kvinnfolk jeg ønsker å vie livet mitt til. 

 

Anonymkode: fbe04...577

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SlemUlv skrev (2 timer siden):

Men disse mennene du snakker om her, som kvinner har sex med. De får sex? ja?
Altså, vil omtrent like mange menn får sex, som kvinner. 
Jeg har ingen tro på dette tall systemet dere har laget dere, folk har sex med folk heldigvis. 

Du kan bare registrere deg på tinder eller andre datingapper, og fortelle meg resultatene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (Akkurat nå):

Du kan bare registrere deg på tinder eller andre datingapper, og fortelle meg resultatene :)

Jeg var der i 2 måneder, 0 resultat 😃
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (7 minutter siden):

Jeg var der i 2 måneder, 0 resultat 😃
 

Hvilke bevis trenger du da? Hvor gammel er du? 

 

Jeg har en konto med mine bilder og en konto med machomannen på bildene. Forskjellen er så enorm at du trolig ikke har peiling på.

Bumble - jeg har til 1 match

Macho profilen - 64 matcher, men kun 6-7 er av god "kvalitet"

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (1 minutt siden):

Hvilke bevis trenger du da? Hvor gammel er du? 

 

Jeg har en konto med mine bilder og en konto med machomannen på bildene. Forskjellen er så enorm at du trolig ikke har peiling på.

Bumble - jeg har til 1 match

Macho profilen - 64 matcher, men kun 6-7 er av god "kvalitet"

 

Bevis på hva? at mine personlige erfaringer ikke er riktig? 

jeg er 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (5 minutter siden):

Bevis på hva? at mine personlige erfaringer ikke er riktig? 

jeg er 40

Selvsagt kan man ha ulike preferanser. Men det er faktisk vitenskapelig bevist at det er enklere for kvinner å finne en elsker/kjæreste 

 

Har du prøvd happn?

Endret av someone_here
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Min tanke også. Folk flest kan gjøre akkurat hva de ønsker, men jeg har en god del kriterier på hva slags kvinnfolk jeg ønsker å vie livet mitt til. 

 

Anonymkode: fbe04...577

Men du evner å gi uttrykk for preferansene dine uten å snakke nedsettende om de kvinnene som ikke passer inn i dem, ikke sant?  

Endret av Roci
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (9 minutter siden):

Selvsagt kan man ha ulike preferanser. Men det er faktisk vitenskapelig bevist at det er enklere for kvinner å finne en elsker/kjæreste 

 

Har du prøvd happn?

Jupp. 

Som sagt, det er kanskje enklere for noen, men ikke fra alle. Det blir så idiotisk å generalisere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (4 minutter siden):

Men du evner å gi uttrykk for preferansene dine uten å snakke nedsettende om de kvinnene som ikke passer inn i dem, ikke sant?  

Det angår ikke meg, så har heller ingen mening om det. 

Så ja, det er sant. 

 

Anonymkode: fbe04...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke gi deg ett generelt svar som gjelder alle. De jeg vet om som har hatt mange har hatt en adferd og oppførsel ellers som ga en veldig god indikasjon som i noen tilfeller også ble bekreftet av dem selv, men det handler nok like mye om at de negative aspektene som ofte virker å ligge under hos de med mest utagerende adferd noen ganger også gir en indikasjon på nettopp denne adferden. 

Merk forøvrig at jeg ikke noe sted skriver om et bestemt antall men om adferd, et viktig moment jeg tror gjelder for de fleste, men som ofte ser ut til å gå mange hus forbi. 

Nei, det kan jeg tenke meg du ikke kan for du og andre menn har ikke filla peiling på hvilke kvinner som har hatt 50 partnere og hvem som har hatt masse sex med 2 menn før dere. Så kommer du med unnskyldninger som "adferd". De er vanlig at tenåringsjenter f.eks sprader rundt i nesten ingenting og har adferden som gateprostituerte selv om de er jomfruer henimot alle mann. Og det er absolutt ikke sånn at voksne kvinner som ter seg og kler seg på et vis som spiller på kropp og seksualitet på noen måte trenger være de som liker sex, eller de som har mange partnere. Menn og faktisk og mange kvinner som dømmer andre for å være løse og horete er bare lavmål og de har sjelden rett. 

Anonymkode: 2ace4...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg liker kvinner som tar for seg og har vært ute en vinternatt.

Jeg er ikke med i den overgeneraliserte gruppen «menn» slik den defineres i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (14 minutter siden):

Jupp. 

Som sagt, det er kanskje enklere for noen, men ikke fra alle. Det blir så idiotisk å generalisere. 

https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/femail/article-8370535/amp/Woman-creates-fake-Tinder-profile-man-assumes-easy-dates.html

 

Selvsagt kan man ha ulike resultater. Men det ender ikke realiteten, og kvinner vil forsatt få alt mye lettere.

 

Prøv å registrere deg på datingapper. Det finnes haugevis med slike apper: tinder, Facebook dating, bumble, happn, hinge, osv. Jeg vil ikke nevne norske dating sider som match.com og sukker fordi de krever betaling for helt grunnleggende funksjoner, som for eksempel å se bilder og sende meldinger. Det blir bare bortkastede penger og tid for de fleste menn.

Endret av someone_here
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei, det kan jeg tenke meg du ikke kan for du og andre menn har ikke filla peiling på hvilke kvinner som har hatt 50 partnere og hvem som har hatt masse sex med 2 menn før dere. Så kommer du med unnskyldninger som "adferd". De er vanlig at tenåringsjenter f.eks sprader rundt i nesten ingenting og har adferden som gateprostituerte selv om de er jomfruer henimot alle mann. Og det er absolutt ikke sånn at voksne kvinner som ter seg og kler seg på et vis som spiller på kropp og seksualitet på noen måte trenger være de som liker sex, eller de som har mange partnere. Menn og faktisk og mange kvinner som dømmer andre for å være løse og horete er bare lavmål og de har sjelden rett. 

Anonymkode: 2ace4...367

Jeg vet ikke helt hva du mener med dette eller hvordan dette ble temaet. At en synes noen adferd er mer attraktiv enn annen og kan være indikatorer på livsførsel kan jeg vanskelig se at kan karakteriseres som en "unnskyldning". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (36 minutter siden):

https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/femail/article-8370535/amp/Woman-creates-fake-Tinder-profile-man-assumes-easy-dates.html

 

Selvsagt kan man ha ulike resultater. Men det ender ikke realiteten, og kvinner vil forsatt få alt mye lettere.

 

Prøv å registrere deg på datingapper. Det finnes haugevis med slike apper: tinder, Facebook dating, bumble, happn, hinge, osv. Jeg vil ikke nevne norske dating sider som match.com og sukker fordi de krever betaling for helt grunnleggende funksjoner, som for eksempel å se bilder og sende meldinger. Det blir bare bortkastede penger og tid for de fleste menn.

Takk, jeg får tilsendt nok penisbilder uten å være på dating apper. 
Jeg er heldigvis ferdig med vanilje og monodating  😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SlemUlv said:

Takk, jeg får tilsendt nok penisbilder uten å være på dating apper. 
Jeg er heldigvis ferdig med vanilje og monodating  😃 

?

Anonymkode: 0ddba...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SlemUlv skrev (1 time siden):

Takk, jeg får tilsendt nok penisbilder uten å være på dating apper. 
Jeg er heldigvis ferdig med vanilje og monodating  😃 

Jeg tror at menn i din alder er modne nok til å ikke sende nakenbilder til ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (1 minutt siden):

Jeg tror at menn i din alder er modne nok til å ikke sende nakenbilder til ukjente.

Jeg får penisbilder fra menn på pappas alder.. så enkelte vokser ikke ut av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Jeg får penisbilder fra menn på pappas alder.. så enkelte vokser ikke ut av det. 

😁 Da vet jeg ikke. vi har kommet til konklusjon at du får sextilbud fra andre menn😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (1 minutt siden):

😁 Da vet jeg ikke. vi har kommet til konklusjon at du får sextilbud fra andre menn😁

Penisbilder er ikke sextilbud. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...