Gå til innhold

Hvorfor blir kvinner med mange tilfeldige sexpartnere sett ned på av menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen liker å ha seg med løse tøser.

Anonymkode: 5344e...79a

Joda, det går fint det. Enten bare for moro, eller eventuelt i et forhold der grensene er etablert og tillit ikke brytes.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen liker å ha seg med løse tøser.

Anonymkode: 5344e...79a

Enig og spess ikke sånna narkis tøser

Anonymkode: bb92e...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange menn liker jakten, følelsen av å ha "erobret" noen som er vanskelig å få. Hører de om mange sexpartnere knuses den illusjonen, hun er "erobret" mange ganger før.

 

Anonymkode: 44536...bbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinner og menn tenker forskjellig, det er rett og slett forskjellige kjønn. 

Anonymkode: f59b4...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som de aller fleste vet er det flere menn som er ute etter tilfeldig sex enn kbinner.

Anonymkode: 6091d...a89

Kan du vise til kilder eller annet som støtter din påstand? Hvordan vet "de aller fleste" dette? Ble veldig nysgjerrig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex, det være seg mann eller kvinne burde bare finn sted i et "etablert forhold", dvs gifte, kjæreste, samboer og evnt fuck friends. 

Å "bruke" og "teste" mennesker til sex til egen for nytelse er ikke bra. Slik "kast og bruk" er forkastelig. Den "svake part" kan føle seg brukt og får problemer i etter tid.

Å måtte teste ut f eks 50 - 100 sexpartnere er galskap og svært unaturlig, og slike personer burde ihvertfall være ærlige å opplyse fremtidig sexpartner i forkant

Mitt syn har ingen ting med religion å gjøre.

Påregner en masse kjeft for synspunktet.

Anonymkode: 4b71b...36b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke huske å ha opplevd at åpenbart intelligente menn ser ned på kvinner med mange sexpartnere.

 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (36 minutter siden):

Men disse mennene du snakker om her, som kvinner har sex med. De får sex? ja?
Altså, vil omtrent like mange menn får sex, som kvinner. 
Jeg har ingen tro på dette tall systemet dere har laget dere, folk har sex med folk heldigvis. 

Jeg vet ikke helt hva du mener å bevise med dette resonnementet, men jeg tror kanskje ikke det sier det du tror. 

Du forutsetter her at det ikke er en "opphoping" av sexpartnere hos en mindre gruppe blant et av kjønnene, som ikke nødvendigvis stemmer, men om vi ser bort fra dette er det ikke logisk at likt antall mennesker som får sex skulle medføre at det er like enkelt. Om ti menn har prøvd seg på en kvinne og en lykkes vil like mange menn som kvinner ha "fått sex", men det har ikke vært like enkelt. 

SlemUlv skrev (55 minutter siden):

Igjen må jeg si meg uenig. 
 

I hva da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (49 minutter siden):

Ingen har vel sagt at det er umulig for kvinner å ha sex med menn de misliker, men at terskelen for hva som er "godt nok" for en sexpartner gjerne er lavere for menn enn for kvinner. 

Det må du gjerne være, men jeg tror det er ganske ukontroversielt at kvinner har veldig mye lettere tilgang på sex og at menn generelt er villig til å sikte betraktelig lavere. 

 

Hvorfor henger du deg opp i tilbud? Både kvinner og menn har plenty med tilbud om de godtar å ligge med noen som er vesentlig mindre attraktiv enn dem selv. Ingen som benytter seg av sånne tilbud. Kvinner kan ligge med menn som er 20 år eldre f.eks, anyday. Det er likevel noe de aller fleste kvinner ser på som like attraktivt som voldtekt. 

Anonymkode: 2ace4...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke helt hva du mener å bevise med dette resonnementet, men jeg tror kanskje ikke det sier det du tror. 

Du forutsetter her at det ikke er en "opphoping" av sexpartnere hos en mindre gruppe blant et av kjønnene, som ikke nødvendigvis stemmer, men om vi ser bort fra dette er det ikke logisk at likt antall mennesker som får sex skulle medføre at det er like enkelt. Om ti menn har prøvd seg på en kvinne og en lykkes vil like mange menn som kvinner ha "fått sex", men det har ikke vært like enkelt. 

I hva da?

Så disse mennene, som kvinner har sex med, har ikke sex de og?
Og det er ikke alle kvinner som har mange sexpartnere, akkurat som det ikke er alle menn. Det noen. 
Har en kvinne sex med en mann, har altså en mann sex med en kvinne. Begge kjønn har fått sex, yay. 

Jeg tror ikke kvinner har "lettere" tilgang på sex, ikke som gruppe. Noen kvinner har nok, akkurat som noen menn også har lettere tilgang på sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor henger du deg opp i tilbud?

Jeg er usikker på hva du ikke forstår eller lurer på her? 

Sitat

Både kvinner og menn har plenty med tilbud om de godtar å ligge med noen som er vesentlig mindre attraktiv enn dem selv. Ingen som benytter seg av sånne tilbud.

Poenget er at kvinner naturlig nok ikke trenger å gå til vesentlig mindre attraktiv, og som du er inne på sjelden er villige til det, mens menn i større grad er det, ref. den 20 år eldre kvinnen. 

Sitat

 

Det er likevel noe de aller fleste kvinner ser på som like attraktivt som voldtekt. 

Anonymkode: 2ace4...367

 

Forhåpentligvis ser de fleste kvinner på voldtekt som betraktelig mer alvorlig og ille enn som så. 

 

SlemUlv skrev (12 minutter siden):

Så disse mennene, som kvinner har sex med, har ikke sex de og?
Og det er ikke alle kvinner som har mange sexpartnere, akkurat som det ikke er alle menn. Det noen. 
Har en kvinne sex med en mann, har altså en mann sex med en kvinne. Begge kjønn har fått sex, yay. 

Jeg forklarte deg dette i forrige innlegg. Om like mange av begge kjønn har sex betyr ikke det at tilgjengeligheten/tilbudene er like god.

Sitat

Jeg tror ikke kvinner har "lettere" tilgang på sex, ikke som gruppe. Noen kvinner har nok, akkurat som noen menn også har lettere tilgang på sex. 

Så en gjennomsnittlig mann og kvinne som satte seg i baren på et utested vil oppleve å bli sjekket opp av like mange, og den samme mannen og kvinnen vil få like mange henvendelser om de oppretter profiler på nettsteder der de etterlyser sexpartnere? 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SlemUlv said:

Igjen må jeg si meg uenig. 
 

Du kan si deg så uenig du vil, det er objektiv fakta at det er enklere for kvinner å ha tilfeldig sex når som helst.

Anonymkode: 0ddba...1a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (25 minutter siden):

Jeg er usikker på hva du ikke forstår eller lurer på her? 

Poenget er at kvinner naturlig nok ikke trenger å gå til vesentlig mindre attraktiv, og som du er inne på sjelden er villige til det, mens menn i større grad er det, ref. den 20 år eldre kvinnen. 

Forhåpentligvis ser de fleste kvinner på voldtekt som betraktelig mer alvorlig og ille enn som så. 

Jeg forklarte deg dette i forrige innlegg. Om like mange av begge kjønn har sex betyr ikke det at tilgjengeligheten/tilbudene er like god.

Så en gjennomsnittlig mann og kvinne som satte seg i baren på et utested vil oppleve å bli sjekket opp av like mange, og den samme mannen og kvinnen vil få like mange henvendelser om de oppretter profiler på nettsteder der de etterlyser sexpartnere? 

 

Ok, men hvordan rettferdiggjør dere menn å se ned på og horestemple kvinner som ligger med i følge deg: likeverdig attraktive menn pga tilbud. Er det ikke litt lavere, løsere og mer horete å ligge med noen man skjems over å bli sett med?

Anonymkode: 2ace4...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok, men hvordan rettferdiggjør dere menn å se ned på og horestemple kvinner som ligger med i følge deg: likeverdig attraktive menn pga tilbud. Er det ikke litt lavere, løsere og mer horete å ligge med noen man skjems over å bli sett med?

Anonymkode: 2ace4...367

Hvordan en rettferdiggjør å se ned på noen skal jeg ikke uttale meg om, men hvorfor så mange menn synes det er veldig uattraktivt skrev jeg noe om her:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (3 minutter siden):

Hvordan en rettferdiggjør å se ned på noen skal jeg ikke uttale meg om, men hvorfor så mange menn synes det er veldig uattraktivt skrev jeg noe om her:

 

 

Så svar meg på hvordan du vet om en kvinne har hatt mange partnere. Jeg regner med at de aller fleste ikke opplyser om hvor mange de har hatt seg med. 

Anonymkode: 2ace4...367

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som så mye annet ligger forklaringen i vår evolusjonære fortid. Vi må se på hva som ga mening for kvinner og menn og samfunnet som helhet før pålitelig prevensjon ble oppfunnet.

En kvinne som ikke var kresen på hvem hun hadde sex med, risikerte å få barn med svake gener, og uten å vite hvem faren er. Hun går gravid i ni måneder og må ta seg av barnet i flere år. Hun sikrer videreføring av sine gener ved å ha sex med de sterkeste og mest omsorgsfulle mennene, som har ressurser til å ta vare på henne og barnet.

Menn på sin side viderefører sine gener ved å ha sex med flest mulig. De risikerer ikke graviditet, og i motsetning til en kvinne som kan få kanskje ett barn i året og må satse på kvalitet, kan mannen satse på kvantitet og befrukte hundrevis av kvinner.

Derfor har de fleste (alle?) kulturer på forskjellig vis tatt hensyn til, og fremelsket, forskjellig standard for kvinner og menn. Moderne prevensjonsmidler gir oss et helt annet utgangspunkt, men vi er biologisk sett uendret.

Anonymkode: b1156...d75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så svar meg på hvordan du vet om en kvinne har hatt mange partnere. Jeg regner med at de aller fleste ikke opplyser om hvor mange de har hatt seg med. 

Anonymkode: 2ace4...367

Jeg kan ikke gi deg ett generelt svar som gjelder alle. De jeg vet om som har hatt mange har hatt en adferd og oppførsel ellers som ga en veldig god indikasjon som i noen tilfeller også ble bekreftet av dem selv, men det handler nok like mye om at de negative aspektene som ofte virker å ligge under hos de med mest utagerende adferd noen ganger også gir en indikasjon på nettopp denne adferden. 

Merk forøvrig at jeg ikke noe sted skriver om et bestemt antall men om adferd, et viktig moment jeg tror gjelder for de fleste, men som ofte ser ut til å gå mange hus forbi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid said:

Jeg kan ikke gi deg ett generelt svar som gjelder alle. De jeg vet om som har hatt mange har hatt en adferd og oppførsel ellers som ga en veldig god indikasjon som i noen tilfeller også ble bekreftet av dem selv, men det handler nok like mye om at de negative aspektene som ofte virker å ligge under hos de med mest utagerende adferd noen ganger også gir en indikasjon på nettopp denne adferden. 

Merk forøvrig at jeg ikke noe sted skriver om et bestemt antall men om adferd, et viktig moment jeg tror gjelder for de fleste, men som ofte ser ut til å gå mange hus forbi. 

Er du en slem gutt?

Anonymkode: 96c09...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Som så mye annet ligger forklaringen i vår evolusjonære fortid. Vi må se på hva som ga mening for kvinner og menn og samfunnet som helhet før pålitelig prevensjon ble oppfunnet.

En kvinne som ikke var kresen på hvem hun hadde sex med, risikerte å få barn med svake gener, og uten å vite hvem faren er. Hun går gravid i ni måneder og må ta seg av barnet i flere år. Hun sikrer videreføring av sine gener ved å ha sex med de sterkeste og mest omsorgsfulle mennene, som har ressurser til å ta vare på henne og barnet.

Menn på sin side viderefører sine gener ved å ha sex med flest mulig. De risikerer ikke graviditet, og i motsetning til en kvinne som kan få kanskje ett barn i året og må satse på kvalitet, kan mannen satse på kvantitet og befrukte hundrevis av kvinner.

Derfor har de fleste (alle?) kulturer på forskjellig vis tatt hensyn til, og fremelsket, forskjellig standard for kvinner og menn. Moderne prevensjonsmidler gir oss et helt annet utgangspunkt, men vi er biologisk sett uendret.

Anonymkode: b1156...d75

Bra skrevet, er enig med dette. Synes også det er rart at foik alltid nevner at religion vil kontrollere kvinners seksualitet, men religionens monogami er jo en deal som praktisk talt er minst like bra for kvinner. Mannen får ikke videreføre genene med 10+ kvinner som er hans evolusjonære mål, mens kvinnen nesten garantert får en mann som må bruke ressurser på hennes barn. Sånn sett er jo monogami nøyaktig hva kvinner vil ha evolusjonært.

Anonymkode: 0ddba...1a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo flere sexpartnere en kvinne har hatt desto større er sjansen for at hun har hatt seg med en større og finere penis enn den bekymrede mannen sin. Så enkelt. 

Anonymkode: fe11d...d33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...