Gå til innhold

Når setter dere opp juletreet?


In absentia

Anbefalte innlegg

Jeg feirer jul hos min mor i år, og hun tviholder på at juletreet ikke skal opp før 23. desember. Er dette rart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23. Her også. Føler det sitter igjen i den gamle generasjonen.. Hadde satt opp 1. om jeg hadde bodd for meg selv. :)

Anonymkode: 6a62a...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen det er solsnu, lysene tennes, om mulig, på det tidspunktet solen snur!

Anonymkode: dac93...c49

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gidder ikke sette opp, så kjedelig å plyndre det igjen

Anonymkode: ae42b...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.desember, det er da julen starter. Fram til da er det anvendt og ventetid. 

Anonymkode: fcba3...ee1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er jeg kjempestreng og pynter 23., men i år har jeg gjort det enkelt - kjøpt et minitre (60 cm) og har satt det opp i dag,klart til første søndag i advent. Gleder meg sånn til jul i år at jeg har bestemt meg for å pynte litt tidlig og ikke være ute i siste liten som vanlig. Det blir bare stress.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 14 dager før jul. Edelgran. Som kastes ut 1.januar. Det har vært vår tradisjon som vi koser oss med i 10+ år nå. 

Men mine foreldre og svigerforeldre tviholder på 23. Kunne ikke falt meg inn å blande meg i deres tradisjoner. Likefullt som at jeg slår ned på de som måtte blande seg i når vi pynter. 

Anonymkode: 0565c...0d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca en uke før julaften. Tar det en dag det passer. Er vokst opp med pynting 23., men det synes jeg blir for sent. 

Anonymkode: 164f9...e01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sette det opp onsdag, bor i Australia og 1. Desember er vanlig her. Selv om det er litt rart for meg, er vandt med å sette det opp rundt 22/23 Desember. Med dette er plastikk tre også, så det drysser ikke som ett ekte juletre.

Anonymkode: 2e9d0...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vokste opp med juletrepynting 23.des., men nå i godt voksen alder kommer det opp en av de første dagene i desember sammen med grønne små duker/ brikker, og røde kubbelys. Nissene må vente til litt nærmere jul.  Fjerner hele julen igjen på nyttårsaften 😊

Anonymkode: 9d987...b34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier sette det opp i begynnelsen av desember og kaste det ut 1.januar. 
 

Er oppvokst med juletre fra 23.des til langt uti januar... 

Anonymkode: 34dee...646

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...