Gå til innhold

Når mannen sa noe dumt for veldig lenge siden...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Yup det er helt idiotisk og sårende. Men noen menn er duster og tenker ikke og skjønner etterpå at det var dumt gjort. 
 

Ikke uvanlig at menn snakker om hvor fin den og den de har vært sammen med er. For å flekse og løfte seg selv opp. 
 

Møtte en skallet øl mage mann en gang som skrøt til meg og min venninne på en bar “my wife is a model” yeah right ok gamlemann, tenkte vi. Poenget er: ikke uvanlig i det hele tatt at menn skryter på seg to tonn mer enn hva de er for å løfte seg selv opp for å imponere. Slik at det bare. 

Anonymkode: 83752...13b

Haha, modell faktisk:) Ja, enkelte menn er håpløse. Men må skyndte meg å si at det finnes mye rart i den lesbiske verden også😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er nok flere faktorer som spiller inn til hvorfor man velger hverandre. Hva vet du om ikke de passer helt perfekt sammen som par. 
 

Det TS nevner er noen uheldige kommentarer som er blitt sagt i øyeblikk. Han er ikke nødvendigvis en dårlig person for det. De ting han har sagt reflekter ikke på at han ikke er en gentle man heller. 

Anonymkode: 83752...13b

For meg fremstår det ikke som "øyeblikk", men noe som ble sagt gjentatte ganger i starten og på en omfattende måte (ref. lange lister osv.) Altså ikke så uheldig eller troskyldig som du skulle ha det til. At det er flere faktorer som spiller inn kan godt hende, men så var det ikke deg jeg spurte heller.

 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

 

 

Uatskillelig skrev (13 minutter siden):

Det er ofte vanskelig å bryte med den man er glad i selv om personen har begått utilgivelige handlinger. Man er jo emosjonelt tilknyttet.

 

 

Ja, det kan du ha rett i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (9 minutter siden):

Nettopp derfor jeg syns det er spesielt.  Jeg har også datet damer. Damer som ikke har vært like flotte som andre ekser. Men dette er da ikke noe jeg hadde SAGT. Det er jo helt absurd. 

Det er det jeg også tenker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor faller damer for dette idiotiske trikset menn driver med, å få dama til å føle seg mindre verdt for å få henne? Har møtt menn som driver sånn og det er så lett å gjennomskue det de gjør. Jeg har sagt det rett ut til dem, at jeg skjønner hva du driver med og det funker ikke, bye bye. Da merker jeg at de føler seg dumme. 

Anonymkode: ad2e8...790

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor faller damer for dette idiotiske trikset menn driver med, å få dama til å føle seg mindre verdt for å få henne? Har møtt menn som driver sånn og det er så lett å gjennomskue det de gjør. Jeg har sagt det rett ut til dem, at jeg skjønner hva du driver med og det funker ikke, bye bye. Da merker jeg at de føler seg dumme. 

Anonymkode: ad2e8...790

👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hehe neida, han trenger ikke nødvendigvis være sosialt tilbakestående hehe. 
 

Min mann tjener faktisk x antall millioner i året og er helt sinnsykt dyktig både privat og jobb og sosialt og alt det. Men han måtte vise litt muskler han også for å imponere daten sin hehe. Jeg har skjønt godt at det var for å imponere, og så mye som jeg har irritert meg over det, Så synes jeg det var litt søtt nå i etterkant hehe 
 

 Jeg skal love deg for at han har fått høre om det etterpå da hahahaa uff stakkars😂😂

Menn er enkle vesener som rett og slett i noen situasjoner bare ikke vet bedre. 

Anonymkode: 83752...13b

Menn sier det rett ut til meg at " ja, vi er enkle"  Så vi får bare ta dem som de er 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BeautyBox skrev (39 minutter siden):

Hvorfor er det unyttig? Jeg lurer oppriktig. 

Det er unyttig fordi det spiller absolutt ingen rolle nå. Ingen er perfekte, og vi faller for andre selv om de har feil og kan være apekatter. Sånn er det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (3 minutter siden):

Det er unyttig fordi det spiller absolutt ingen rolle nå. Ingen er perfekte, og vi faller for andre selv om de har feil og kan være apekatter. Sånn er det. 

Det er ikke unyttig når jeg spør fordi jeg lurer oppriktig, og det kan bidra til at jeg kan forsøke å forstå og hjelpe TS. Da er det mer unyttig at du skriver dette til meg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RoH skrev (2 minutter siden):

Gammel dritt blir som ny, bare en trenger den

Den burde du utdype. Jeg er seriøs altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautyBox skrev (3 minutter siden):

Det er ikke unyttig når jeg spør fordi jeg lurer oppriktig, og det kan bidra til at jeg kan forsøke å forstå og hjelpe TS. Da er det mer unyttig at du skriver dette til meg. 

 

Forstå og hjelpe Ts? Så du tror det er noe feil på henne? Fordi hun falt for en mann som kunne si noe sånt? Og da skal du leke hobbypsykolog her da? 

Noen ganger er ikke ting så komplisert skjønner du. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Forstå og hjelpe Ts? Så du tror det er noe feil på henne? Fordi hun falt for en mann som kunne si noe sånt? Og da skal du leke hobbypsykolog her da? 

Noen ganger er ikke ting så komplisert skjønner du. 

Hva vil du frem til egentlig? TS poster her og ber om råd. Har liksom ikke jeg lov til å spørre TS om ting som kan bidra til at jeg kan komme med mine råd? 

Eller er det slik at når andre spør om andre ting enn du ville spurt om så et det å "leke hobbypsykolog", mens når du kommer med dine innspill så er det ikke det? Hvor er logikken i det? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

draug 75 skrev (38 minutter siden):

Jeg kjenner jeg sukker litt...

Som andre, så har det blitt sagt ting nå og sagt ting da. Jeg ville blitt overrasket hvis du ikke to eller tre ganger har sagt noe til han som han kunne ha ruget på i årevis.

Men vi menn vi gjør ikke det. Om det blir sagt noe men handlet på et annet vis, så er det det som er gjort som bestemmer.

Stemmer det. 

Hvis ei dame forteller typen hun dater at han har for liten kuk og dårlig personlighet, så glemmer han det neste dag - NOT. 

Anonymkode: 0dab0...05f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det viktigste du kan gjøre er å innse at han endret mening. For det kan man faktisk gjøre! Personlig har mine preferanser til menn forandret seg veldig de siste 10 årene, og det morsomme er at de ofte forandrer seg slik min samboer forandrer seg. 

Det kan hende han likte den type nese og de typer pupper da han først møtte deg, men da han ble forelsket i deg forandret preferansene hans seg. Det kan skje! Og hvis han kaller seg sexy hver dag, så må du jobbe for å tro på det 🤍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautyBox skrev (Akkurat nå):

Hva vil du frem til egentlig? TS poster her og ber om råd. Har liksom ikke jeg lov til å spørre TS om ting som kan bidra til at jeg kan komme med mine råd? 

Eller er det slik at når andre spør om andre ting enn du ville spurt om så et det å "leke hobbypsykolog", mens når du kommer med dine innspill så er det ikke det? Hvor er logikken i det? 

Fordi dine spørsmål blir litt sånn å legge skyld på folk fordi de velger de ikke perfekte. " hvorfor faller dere for sånne menn" bli lett sånn " hva er feil med dere?" Og det trenger ikke være feil! Vi er bare mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (6 minutter siden):

Fordi dine spørsmål blir litt sånn å legge skyld på folk fordi de velger de ikke perfekte. " hvorfor faller dere for sånne menn" bli lett sånn " hva er feil med dere?" Og det trenger ikke være feil! Vi er bare mennesker. 

Nei. Jeg har ikke lagt skyld på noen som helst. Det er du som feiltolker det jeg skriver og legger ord i munnen på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BeautyBox skrev (13 minutter siden):

Nei. Jeg har ikke lagt skyld på noen som helst. Det er du som feiltolker det jeg skriver og legger ord i munnen på meg.

Ok. Da beklager jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selvom han ikke ønsket noe mer med deg den gang er det rimelig spesielt å si slike ting til et annet menneske. Er litt sjokkert faktisk. Ville han såre deg? 

Anonymkode: da321...576

Tenkte jeg også. Trist når personer som ts har så lav selvfølelse at de faktisk sier ja til å bli sammen med en sånn person.

Anonymkode: 3a455...995

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å bli glad i deg selv Ts, slik du er.. De fleste av oss er langt ifra perfekte, men vi er LIMITED EDTION og det skal jeg si deg er noe spesielt . Ingen er like som meg, og de som treffer meg burde føle seg heldige, og viss de ikke liker meg, nei synd for dem da, for jeg liker meg selv jævla godt selvom jeg ikke er den fineste her i verden. 

 

Anonymkode: a33b1...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På tide å bli glad i deg selv Ts, slik du er.. De fleste av oss er langt ifra perfekte, men vi er LIMITED EDTION og det skal jeg si deg er noe spesielt . Ingen er like som meg, og de som treffer meg burde føle seg heldige, og viss de ikke liker meg, nei synd for dem da, for jeg liker meg selv jævla godt selvom jeg ikke er den fineste her i verden. 

 

Anonymkode: a33b1...939

*LIMITED EDITION

Anonymkode: a33b1...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...