Gå til innhold

Jeg gav dårlig “review” på Finn, og nå blir jeg trakasert😬


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte noe barnetøy på Finn som stinket røyk! Jeg skrev en dårlig “review” og sa « klærne var helt innrøkte og ubrukelige. Jeg skrev også at jeg burde sjekket dette bedre selv. Jeg skrev ikke dette, det grunnen til at jeg ikke sjekket det var at det falt meg ikke inn at noen røkte ikke med barn i 2020. 
 

dessverre så tekstet jeg litt med selger, så hun har telefonnummeret mitt og driver nå og trakasserer meg. Sender meg masse meldinger hvor hun skjeller meg ut og sier at jeg ødelegger skåren hennes, og at jeg må si fra hvis jeg ikke vil ha klær med røyklukt.

 

Er jeg kjip som gav en dårlig skåre på det? Jeg tenkte liksom at jeg ville satt pris på om noen hadde advart meg. 

Anonymkode: cc9d7...8d1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blokk! Man sier ifra når man selger om folk i huset røyker!
Så kan folk bestemme selv om de vil ha FØR dette skjer. Røykere kan selge til andre røykere

Anonymkode: 4ffea...28f

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt å mene at kjøpere eksplisitt må si ifra at de ikke ønsker klær med røykelukt. Jeg kan røyke selv, utendørs, men tar det som en selvfølge at ingen vil overta klær som stinker sigarettrøyk, langt mindre betale for dem.

Anonymkode: abcf4...b7d

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blokk! Man sier ifra når man selger om folk i huset røyker!
Så kan folk bestemme selv om de vil ha FØR dette skjer. Røykere kan selge til andre røykere

Anonymkode: 4ffea...28f

Ellers takk, du. Som en som også kan ta en sigarett, ville det ikke falle meg inn å kjøpe noe som lukter sigarettrøyk.

Anonymkode: abcf4...b7d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ellers takk, du. Som en som også kan ta en sigarett, ville det ikke falle meg inn å kjøpe noe som lukter sigarettrøyk.

Anonymkode: abcf4...b7d

Og det er ditt valg :) så derfor sier man fra!

Anonymkode: 4ffea...28f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si fra dersom du ikke vil ha klær med sigarettrøyklukt!

For det er den allment kjente standarden, at barneklær lukter sigarettrøyk...

Rapporter henne til Finn, blokker fra telefon. Passe lærepenge det.

Anonymkode: 61586...18e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du jo kunne ha gjort var å kontakte selger med ønske om å heve kjøpet før du ga vurdering på Finn. Dersom svaret hadde vært nei er vurdering neste skritt. 
 

Men nå som det har blitt slik det har blitt så bør du bare blokkere nummeret, evt. ta skjermbilde og rapportere til Finn. 
 

Jeg tar for øvrig det også som en selvfølge at barnetøy ikke stinker røyk. Det skulle bare mangle i 2020, jeg trodde faktisk ingen røyket innendørs med barn i dag. Trist at jeg tar feil. 

Anonymkode: 28f8e...d48

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det du jo kunne ha gjort var å kontakte selger med ønske om å heve kjøpet før du ga vurdering på Finn. Dersom svaret hadde vært nei er vurdering neste skritt. 
 

Men nå som det har blitt slik det har blitt så bør du bare blokkere nummeret, evt. ta skjermbilde og rapportere til Finn. 
 

Jeg tar for øvrig det også som en selvfølge at barnetøy ikke stinker røyk. Det skulle bare mangle i 2020, jeg trodde faktisk ingen røyket innendørs med barn i dag. Trist at jeg tar feil. 

Anonymkode: 28f8e...d48

Vi bor langt unna, vi var hos svigers da vi kjøpte det, ellers så skulle jeg gjerne prøvd å heve kjøpet.
 

Ser jo at noen skriver «dyre og røykfritt hjem» når de selger, så derfor jeg føler meg bittelitt skyldig for at jeg ikke spurte, eller luktsjekket klærne da jeg hentet de. samtidig så falt det meg ikke inn at noen røyker inne med barn i 2020😬

Anonymkode: cc9d7...8d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kjøpte noe barnetøy på Finn som stinket røyk! Jeg skrev en dårlig “review” og sa « klærne var helt innrøkte og ubrukelige. Jeg skrev også at jeg burde sjekket dette bedre selv. Jeg skrev ikke dette, det grunnen til at jeg ikke sjekket det var at det falt meg ikke inn at noen røkte ikke med barn i 2020. 
Anonymkode: cc9d7...8d1

Jeg skjønner godt at du ikke ville ha innrøkte klær, men at de er ubrukelige det fatter jeg ikke. Har du  ikke vaskemaskin? 

Anonymkode: a8ef0...e6f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner godt at du ikke ville ha innrøkte klær, men at de er ubrukelige det fatter jeg ikke. Har du  ikke vaskemaskin? 

Anonymkode: a8ef0...e6f

Vaskemaskin fjerner ikke lukta om det er skikkelig innrøkt. 

Anonymkode: 34dd9...76b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser mer på at hun synes det er ok å selge klær som lukter røyk uten å informere om dette? Det sier seg selv at man ikke gir bort eller selger klær som stinker.

 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte noe barnetøy på Finn som stinket røyk! Jeg skrev en dårlig “review” og sa « klærne var helt innrøkte og ubrukelige. Jeg skrev også at jeg burde sjekket dette bedre selv. Jeg skrev ikke dette, det grunnen til at jeg ikke sjekket det var at det falt meg ikke inn at noen røkte ikke med barn i 2020. 
 

dessverre så tekstet jeg litt med selger, så hun har telefonnummeret mitt og driver nå og trakasserer meg. Sender meg masse meldinger hvor hun skjeller meg ut og sier at jeg ødelegger skåren hennes, og at jeg må si fra hvis jeg ikke vil ha klær med røyklukt.

 

Er jeg kjip som gav en dårlig skåre på det? Jeg tenkte liksom at jeg ville satt pris på om noen hadde advart meg. 

Anonymkode: cc9d7...8d1

eeh er selger så dum at hun/Han ikke skjønner at normale oppegående foreldre ikke vil at barna sine skal stinke røyk?! nei du er ikke kjip jeg håper du ga den dårligste skåren også. 

Anonymkode: c5637...840

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uatskillelig skrev (5 minutter siden):

Jeg stusser mer på at hun synes det er ok å selge klær som lukter røyk uten å informere om dette? Det sier seg selv at man ikke gir bort eller selger klær som stinker.

 

 

I utgangspunktet enig, men er det ikke slik at røykere kjenner dårligere om klærne faktisk lukter røyk?

Anonymkode: 547bb...307

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest theTitanic

Hele poenget med å gi score er jo å få vite om selger gjør bra salg/kjøp. Og det gjør hun jo ikke...  

Score har ingen poeng om alle er pålagt å si at alt er supert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I utgangspunktet enig, men er det ikke slik at røykere kjenner dårligere om klærne faktisk lukter røyk?

Anonymkode: 547bb...307

Røyker man inne, er det jo helt innlysende at klærne vil lukte røyk, uansett om man som røyker har nedsatt luktesans eller ei.

Anonymkode: abcf4...b7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Røyker man inne, er det jo helt innlysende at klærne vil lukte røyk, uansett om man som røyker har nedsatt luktesans eller ei.

Anonymkode: abcf4...b7d

Jeg røyker inne noen ganger hvis været er uggent. Men oppbevarer gaver enten det er leker eller klær i boden utendørs. Hvorfor luktet du ikke på klærne? En omgang eller to i vaskemaskinen med eddik vil høyst sannsynlig ta vekk lukta. 

Anonymkode: 7fe8d...774

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...