AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Jeg er takknemlig for: - at jeg ikke har noe gjeld, selv om jeg ikke eier noe -at jeg får leie veldig billig og kan ha katten min der ❤️ -at jeg har mulighet til å spare litt penger hver måned -at jeg fortsatt bare er 39 år og har iallefall 40 år til å leve godt -at jeg er lykkelig singel og funnet roen i meg selv -at jeg plutselig kan få oppleve ny forelske når som helst selv om jeg er 39 -at jeg har kontakt med noen få gode venner på mobil/data selv om jeg har levd isolert i flere år -at jeg har mulighet til å ta godt vare på meg selv -at jeg klarer å holde meg frisk selv med helseutfordringer -at jeg har råd til å kjøpe vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd -at jeg har hobbier og interesser som gleder meg -at det ikke er farlig å ikke få barn om man aldri får den muligheten i livet Anonymkode: e6791...2b4 5
Gjest Chroma Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Det er altfor mye til at jeg gidder å ramse det opp her. ❤️
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #3 Skrevet 26. november 2020 At jeg slipper å feire thanksgiving, og kan få lov til å være europeer uten knefall for det amerikanske hegemoniet. Anonymkode: 6a165...1b3 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Ja...man skal være glad når man har tak over hodet og verken sulter eller fryser! Anonymkode: 693a7...278 3
Boodelooap Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Er veldig takknemlig for at jeg har norsk statsborgerskap. 1
Silva Pluvialis Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 3
Jessic_a Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 Kjærlighetslivet mitt, jobben min, barna mine.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #10 Skrevet 28. november 2020 Takknemlig for hvordan livet mitt har blitt. Til trodd for et elendig utgangspunkt i form av en svært traumatisk barndom og ungdomstid, med påfølgende store psykiske vansker i voksen alder, så har jeg på mirakuløst vis greid å holde hodet over vannet. Med hjelp av en nydelig traumeterapeut har jeg nå fått et liv jeg aldri turte å drømme om. Stabilitet, forutsigbarhet og trygghet på alle områder i livet. Jeg er heldig ❤️ Anonymkode: 03962...d31 1
Gjest Villfisker Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 (endret) Den deilige kyllingen jeg fikk tak i, og det gode skinnet på den, krafta pg det herlige fettet At det er kjølig og deilig temperatur med frisk luft nå At jeg bor alene, og slipper å være redd for at andre drar hjem smitte At jeg har klart nesten alt jeg skulle gjøre denne uka At ingen av familie eller venner er smittet At kroppen min virker, så jeg slipper at andre steller meg At jeg kan sove godt i natt, fordi det er stille, og jeg ikke har noe jeg må skynde meg å gjøre i morgen At leiligheten allerede er ren, så jeg slipper å vaske i morgen At jeg har fått brettet klærne, i stedet for at det ligger en ball i skapet og venter. Det var dette jeg kom på i dag. Endret 28. november 2020 av Villfisker
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #12 Skrevet 28. november 2020 At jeg har fått en jobb jeg stortrives i etter 3 mnd med arbeidsledighet. Selv om det bare er et halvt års vikariat er det seks mnd i en jobb og ikke på nav. At jeg har en god og snill mann og to friske nydelige barn som har det godt. Vi har eget hus, nok penger til mat og klær. Har 3 søsken og to foreldre som er friske og har det godt. Jeg har en håndfull gode venner jeg er veldig glad i. Jeg er helt frisk, både fysisk og mentalt. SÅ takknemmelig ❤️ Anonymkode: 277d8...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Skrevet 28. november 2020 Er takknemlig for at jeg er singel og barnløs. Slipper å være avhengig av noen og ingen trenger å være avhengig av meg. Er min egen sjef og slipper at et annet menneske skal være med å ta mine avgjørelser eller ha noen mening om det. Og (selv om 2020 har vært et kjipt år) så er jeg glad for at jeg lever i denne tiden og ikke i gamle dager, da kvinner måtte gifte seg eller selge seg på gata for å overleve. Anonymkode: eb8a3...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #14 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 17.03): Jeg er takknemlig for: - at jeg ikke har noe gjeld, selv om jeg ikke eier noe -at jeg får leie veldig billig og kan ha katten min der ❤️ -at jeg har mulighet til å spare litt penger hver måned -at jeg fortsatt bare er 39 år og har iallefall 40 år til å leve godt -at jeg er lykkelig singel og funnet roen i meg selv -at jeg plutselig kan få oppleve ny forelske når som helst selv om jeg er 39 -at jeg har kontakt med noen få gode venner på mobil/data selv om jeg har levd isolert i flere år -at jeg har mulighet til å ta godt vare på meg selv -at jeg klarer å holde meg frisk selv med helseutfordringer -at jeg har råd til å kjøpe vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd -at jeg har hobbier og interesser som gleder meg -at det ikke er farlig å ikke få barn om man aldri får den muligheten i livet Anonymkode: e6791...2b4 Så fint at du har masse å være glad for. Vil ikke lage skår i gleden, men med dette punktet kan en vel aldri vite.. Pga kronisk sykdom er jeg mye dårlig, men på gode dager kan jeg virkelig være reflektert og "prate" meg selv opp med at jeg er glad for at jeg har familie med mann, barn og bolig, (selv om partner er langt i fra perfekt) Kan fortsatt kjenne på glede ved å ha sluttet å røyke, til tross for at det er et hav av år siden. Glad for at jeg klarer å tvinge meg ut å være aktiv flere dager i uken, med gåing og jogging, til tross for.. At jeg har familie med sammenkommster/selskap, og der mor/bestemor virkelig bryr seg om barnebarna sine. Glad for at jeg har sertifikat og bil. Takknemlig for at jeg bor i Norge, i fredstid, naturen med frisk og ren luft. Anonymkode: 4fa27...971
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #15 Skrevet 29. november 2020 Ja, man har forskjellige ting i livet sitt å være takknemlig for! Jeg er glad for at jeg ikke har mann og barn å ta meg av og lage mat til og vaske og stelle for. Har ikke helse til det. Heller ikke kjøre bil. Eller jobbe. Nyter best livet i eget tempo... Anonymkode: 693a7...278
Alvilda Skrevet 29. november 2020 #16 Skrevet 29. november 2020 Jeg er takknemlig for at jeg har en seng jeg kan sove i. Og en varm dyne. Og jeg er selvfølgelig glad jeg har hunden min.🥰 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #17 Skrevet 29. november 2020 At jeg har friske barn. Anonymkode: 3e19d...e2f
GammelKaktus Skrevet 29. november 2020 #18 Skrevet 29. november 2020 Er takknemlig for at jeg har barnet mitt, leiligheten og at jeg har en kropp som virker relativt bra.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #19 Skrevet 29. november 2020 At jeg kan være hjemme hele dagen, spesielt nå under koronaen. Slippe å være nødt til å utsette meg for smitterisiko på en eller annen dustejobb, kan bare lene meg tilbake og se det hele utspille seg, trygt i ro og fred hjemme. At jeg har overlevd helt til nå. Det skulle man jaggu ikke tro, når man kjenner historien. Noe kommer av hard jobbing, som jeg er takknemlig for at jeg har fått til på egenhånd. Og noe kommer av flaks, rett og slett at ting har fungert på den måten det har gjort. At jeg ihvertfall har én bestevenn som er samboeren min, så jeg er ikke helt alene i hele verden. Er takknemlig for at jeg fant ham, og at jeg har ham. Ellers er det ikke mye å rope hurra for. Kroppen verker konstant, psyken funker ikke lenger etter alle overgrepene, familien kan jeg ikke ha kontakt med, økonomien har vært ødelagt hele mitt voksne liv, hjemmet er bare et flyktig leieobjekt, har ingen venner utenom gubben, og så videre og videre. Så det ble tre punkter på takknemlighetslista. Ikke værst, det. Anonymkode: da2f1...f53 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2020 #20 Skrevet 29. november 2020 Jeg får våkne hver morgen, jeg står opp og klarer meg selv. Friheten det gir er fenomenal. Takk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå