Gå til innhold

Hva er den perfekte outfiten på treningssenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 11.15):

Ja er for kropp press. Og de kan ikke kjønnsdiskriminere. Og magen er jo mest for de jentene som trener i magetopp. Men skal sies at det er forskjellig regler etter hvilken avdeling man trener på. Er du kun på kondisavdelingen kan du trene i bare sportbh. 

Anonymkode: d0e18...04f

Det tviler jeg på... 😄

Anonymkode: 35d07...35a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det tviler jeg på... 😄

Anonymkode: 35d07...35a

😂 De er ihvertfall mye mer åpne der, så en dame en gang med bare bh og mini shorts. 😅 

Anonymkode: d0e18...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å trene (rip treningsstudio under denne pandemien), og da spesielt styrketrening. Siden treningen er tilnærmet en hovedhobby for meg og jeg tilbrakte 4-6 dager i uka på treningsstudioet pre-corona så har jeg opparbeidet meg en pen liten treningsgarderobe der jeg har fokusert på 5 ulike farger (mørk rød, mørk blå, grå, hvit, svart) :) Jeg kan mixe og matche det meste uten å tenke meg noe særlig om. Rene pene joggesko, tights med høyt liv, treningstopp med lange ermer og gjerne zip-up, og en høy hestehale eller flette, da føler jeg meg fresh 

Anonymkode: f7825...465

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryr meg ikke om outfiten på treningsenteret der, er ikke der for å se bra ut

går bare i gamle treningsklær som enda passer meg. ser sikkert ut som en 10 år gammel jente, men who cares 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights med høyt liv. Teknisk T-skjorte. Hoka-sko. Og kompresjonsstrømper. Har langt hår, så det surres i en topp. Bryr meg egentlig lite om hvordan jeg ser ut når jeg trener, at det er komfortabelt teller mest.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenden har vel lenge vært å gå med gjennomsiktig sort tights. Selv om en del eldre kvinner har begynt å gå bort fra dette, så er det fortsatt populært hos jenter fra 15-30 år

Anonymkode: 28f8b...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Trenden har vel lenge vært å gå med gjennomsiktig sort tights. Selv om en del eldre kvinner har begynt å gå bort fra dette, så er det fortsatt populært hos jenter fra 15-30 år

Anonymkode: 28f8b...1d7

De er de kjøtthuene som lager klærne som har bestemt at kvinneklær skal lages at jævla tynt drittstoff. 

Anonymkode: 7db94...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...