Gå til innhold

Hva er den perfekte outfiten på treningssenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beskriv klærne du liker å bruke på treningssenter :) har du noen nye kjøp i sikte?

Anonymkode: c3e79...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker lang tights, t-skjorte og joggesko. Har somregel håret i høy hestehale. Kan godt være fargerike klær, men da er det enten tightsen eller overdelen. Er mest glad i treningsklær fra Aimn, Stronger, Nike og Røhnisch. Har to tightser fra Gym glamour som er superfine 

Anonymkode: 0bda9...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Min favoritt har jeg faktisk kjøpt på h&m. Mørk høy livet thights og skitten rosa løs topp, med armer som går nesten til albuen. Ingen sko, løst hår. Føler meg løs og fri, og klarer så mye mer når jeg ikke trenger å tenke på hvordan kroppen ser ut. Det er også veldig strengt med kleskode på sentret vårt. 

Anonymkode: d0e18...04f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Min favoritt har jeg faktisk kjøpt på h&m. Mørk høy livet thights og skitten rosa løs topp, med armer som går nesten til albuen. Ingen sko, løst hår. Føler meg løs og fri, og klarer så mye mer når jeg ikke trenger å tenke på hvordan kroppen ser ut. Det er også veldig strengt med kleskode på sentret vårt. 

Anonymkode: d0e18...04f

Hva er kleskoden?

Anonymkode: c3e79...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Outfit på treningssenter?

Jeg slenger på meg en treningstights (stort sett 5+ år gamle) fra Nike, en teknisk t-skjorte som halvveis dekker rumpa, og har teningsbh under. 

Jeg skal føle meg komfortabel på trening, og orker ikke stresse med å måtte rette på klær. Nei takk du. 

Anonymkode: 39ba1...f99

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er kleskoden?

Anonymkode: c3e79...9a4

Magen, skuldre og overst av armene kan ikke vises, må være ganske tildekket. Buksen må helst være til knerne.  Er kanskje vanlig på de fleste sentre.

Anonymkode: d0e18...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eh... Outfit på treningssenter?

Jeg slenger på meg en treningstights (stort sett 5+ år gamle) fra Nike, en teknisk t-skjorte som halvveis dekker rumpa, og har teningsbh under. 

Jeg skal føle meg komfortabel på trening, og orker ikke stresse med å måtte rette på klær. Nei takk du. 

Anonymkode: 39ba1...f99

Folk er forskjellig :) 

Anonymkode: c3e79...9a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt, rent, og behagelig å bevege seg i. 

Jeg kjøper ikke nye klær med mindre jeg faktisk trenger det fordi de gamle er ødelagte. Spesielt ikke såpass miljøfiendtlige klesplagg som de fleste treingsklær er. 

Anonymkode: da26b...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 skuldre og overst av armene kan ikke vises,

Anonymkode: d0e18...04f

I alle dager, hvorfor det? Jeg får helt noia av å ha det for varmt og trener i topp uten ermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Dorey said:

I alle dager, hvorfor det? Jeg får helt noia av å ha det for varmt og trener i topp uten ermer.

Tipper det er pga de mennene som gjør bicep curls foran speilet i bittesmå singleter. De kunne like gjerne gått i bar overkropp

Anonymkode: 0bda9...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tipper det er pga de mennene som gjør bicep curls foran speilet i bittesmå singleter. De kunne like gjerne gått i bar overkropp

Anonymkode: 0bda9...9d1

Heldigvis ikke et problem på mitt senter, men jeg synes det er merkelig å tvinge alle til å gå i t-skjorte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorey skrev (5 minutter siden):

I alle dager, hvorfor det? Jeg får helt noia av å ha det for varmt og trener i topp uten ermer.

Jeg vil anta det har med armhulesvette å gjøre. T-skjorter som dekker overarmer suger opp armhulesvetten bedre enn hva en singlet gjør. 

Anonymkode: da26b...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorey skrev (5 minutter siden):

I alle dager, hvorfor det? Jeg får helt noia av å ha det for varmt og trener i topp uten ermer.

Ja er for kropp press. Og de kan ikke kjønnsdiskriminere. Og magen er jo mest for de jentene som trener i magetopp. Men skal sies at det er forskjellig regler etter hvilken avdeling man trener på. Er du kun på kondisavdelingen kan du trene i bare sportbh. 

Anonymkode: d0e18...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det perfekte antrekket? Lang tights, lave sokker, nøytral t-skjorte som er kroppsnær. Mine beste tights er fra HM. Ikke lov å trene i singlet på mitt treningssenter. 

Anonymkode: 7db94...4c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil anta det har med armhulesvette å gjøre. T-skjorter som dekker overarmer suger opp armhulesvetten bedre enn hva en singlet gjør. 

Anonymkode: da26b...418

Forsåvidt et poeng. Men jeg har sittet ved siden av mannfolk på spinningtimer hvor svettespruten regelrett har stått av dem, selv med tskjorte. *grøss* 
Men det var en digresjon ;)

 

Jeg liker å trene i tights fra Nike, og ettersittende topper uten erme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på treningssenter for å se bra ut mens jeg trener, så jeg bruker bare sokker, en kosebukse og t-skjorte
29 år, hankjønn

Anonymkode: 3b092...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke på treningssenter for å se bra ut mens jeg trener, så jeg bruker bare sokker, en kosebukse og t-skjorte
29 år, hankjønn

Anonymkode: 3b092...682

Ikke jeg heller, så jeg kler meg for å slippe å være for varm ;)

Foretrekker Bara tights (fordi de ikke er gjennomsiktige), og teknisk tskjorte fra Nike. Kari Traa sokker, og treningsBH med litt støtte.

Alltid håret i strikk.

Og sko tilpasset treninga (lite demp ved styrke, egne sykkelsko, demp ved kondis). 

Anonymkode: a6dea...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...