Gå til innhold

Bytte til vinterdekk, må jeg vaske de først?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klagenfurt skrev (6 minutter siden):

Vel, man betaler noen for å skifte dekk. Hvordan det kan sammenliknes å måtte vaske opp når man blir bedt på middag er bakvendt for min del...

Du møter heller ikke opp med uvasket hår full av grus og skit til frisøren, selv om du betaler frisøren for et hårklipp.

Lettere å svelge for Kverulantfurt?

Anonymkode: 4ee7f...80a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klagenfurt skrev (8 minutter siden):

Vel, man betaler noen for å skifte dekk. Hvordan det kan sammenliknes å måtte vaske opp når man blir bedt på middag er bakvendt for min del...

Du har nok misforstått teksten; jeg skrev du blir bedt å LAGE middagen, utføre en tjeneste..  Med sympati for den som utfører jobben er det hyggelig å fremvise ren bil eller ta helsesjekken nydusjet; den som skal gjøre jobben kan evt. avdekke om noe er feil du bør sjekke videre opp.   Lettere å se at alt er greit når det er nyvasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du møter heller ikke opp med uvasket hår full av grus og skit til frisøren, selv om du betaler frisøren for et hårklipp.

Lettere å svelge for Kverulantfurt?

Anonymkode: 4ee7f...80a

Nå er det ikke normalt å ha grus og skitt i håret, i hvert fall ikke for den vanlige mannen i gata. Dekk blir derimot skitne av å brukes som tiltenkt.

Dessuten vasker man jo ofte håret før en hårklipp.

Du er rapportert forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantorang1 skrev (1 minutt siden):

Du har nok misforstått teksten; jeg skrev du blir bedt å LAGE middagen, utføre en tjeneste..  Med sympati for den som utfører jobben er det hyggelig å fremvise ren bil eller ta helsesjekken nydusjet; den som skal gjøre jobben kan evt. avdekke om noe er feil du bør sjekke videre opp.   Lettere å se at alt er greit når det er nyvasket.

En som skifter dekk nå til dags kan da ingenting om bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...