Gå til innhold

Mens vi prøver på baby nummer 2


Elsoo

Anbefalte innlegg

Elsoo skrev (37 minutter siden):

Om jeg regner SA som mensen er jeg på syklusdag 31 og skal ha mensen imorgen... Er det fremdeles vits å ha jevnlig sex da? Kjenner jeg ikke er så gira 🤭

Skjønner du ikke er gira og blir demotivert når man ikke vet hvor lang syklusen blir...  Selv fikk jeg EL på CD29 etter min MA i sensommer her. Og da mensen to uker etter det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag er jeg på CD 32 og jeg har begynt å få noen kviser både ved haken og på ryggen. Tidligere har dette vært et tidlig graviditetstegn men tørr liksom ikke håpe. Det kan jo også bety at mensen kommer. Jeg hadde forsåvidt også vært glad om mensen kom så vi kunne prøve "på ordentlig" igjen. Prøver sånn halvveis denne syklusen 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ekstra test i dag og jeg ser antydning til strek! Var vanskelig å få et godt bilde... Mulig det er ønsketenkning eller bare skyggestrek... Tenker å vente frem til neste helg og teste på nytt da (om mensen ikke dukker opp i mellomtiden).

20201214_091838.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende!! Tenk om du er gravid uten at du kartla eggløsning! Krysser fingrene for at du ser noe klart på testen om få dager! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Oi så spennende!! Tenk om du er gravid uten at du kartla eggløsning! Krysser fingrene for at du ser noe klart på testen om få dager! 🤞

Ja nå er jeg skikkelig spent! Vet ikke om jeg klarer å vente til helgen men skal prøve på det. Sist test var helt blendahvit men i dag så jeg med en gang en lyyys strek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bruker_navn skrev (7 timer siden):

Jeg ser strek! Så spennende! Krysser fingrene for deg

 

juicyfruity skrev (4 timer siden):

herligheeet så spennende!!!! Krysser fingre og tær for at du får to sterke streker de neste dagene ❤️

Takk dere ♡ jeg krysser både fingre og tær selv også 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Hvordan ser testen ut i dag? 😊

Jeg klarte selfølgelig ikke å vente lenger så måtte teste i dag også! Jeg syns streken er sterkere 🤩😍 Men jeg føler at siden den er så svak kan jeg ikke hoppe i taket enda? Hva tenker du? 20201215_082808.thumb.jpg.a89bfb12ff77b64f9e28398cc678f821.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo er du igjen? Jeg tenker at veldig tidlig så er streken svak, og det tar tid før den blir markant sterkere. Hvilken type test er dette, one step? De aller fleste strimler sliter med å vise noe særlig styrkeøkning veldig tidlig. Her er mine tester på 10, 11 og 13 dpo. Men andre merker (CB + FR) viser positivt mye tydeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (30 minutter siden):

Hvor mange dpo er du igjen? Jeg tenker at veldig tidlig så er streken svak, og det tar tid før den blir markant sterkere. Hvilken type test er dette, one step? De aller fleste strimler sliter med å vise noe særlig styrkeøkning veldig tidlig. Her er mine tester på 10, 11 og 13 dpo. Men andre merker (CB + FR) viser positivt mye tydeligere.

Jeg aner ikke når eggløsning var så vet ikke hva dpo er. Vi bor utenlands så er nok et annet merke. Legger ved et annet bilde der streken vises bedre. 

20201215_090705.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at det er strek 😊 Vi får krysse fingrene for stigning fremover. Med strimler kan det som du ser på mine tester ta litt tid. Så ikke bli bekymret om de ikke er sterkere i morgen. Må kanskje gå minst to døgn før synlig stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Ingen tvil om at det er strek 😊 Vi får krysse fingrene for stigning fremover. Med strimler kan det som du ser på mine tester ta litt tid. Så ikke bli bekymret om de ikke er sterkere i morgen. Må kanskje gå minst to døgn før synlig stigning.

Så fint å se dine tester, da vet jeg det er håp 🥰 skal forsøke å vente ett par dager før jeg tester igjen. Jeg har også 2 digitale cb tester, men de er det kanskje greit å spare til helgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten ikke tro det, testen er sterkere i dag! Så da er jeg faktisk gravid :bolledeig: Tørr nesten ikke og tenke det, det kan jo også være en kjemisk graviditet? Vet ikke helt hvor vanlig det er..

Mannen er enda litt mer skeptisk men det var han også sist fram til jeg tok en digital test. Så blir nok en digital test I morgen eller fredag.  

20201216_091716.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsoo skrev (2 timer siden):

Jeg kan nesten ikke tro det, testen er sterkere i dag! Så da er jeg faktisk gravid :bolledeig: Tørr nesten ikke og tenke det, det kan jo også være en kjemisk graviditet? Vet ikke helt hvor vanlig det er..

Mannen er enda litt mer skeptisk men det var han også sist fram til jeg tok en digital test. Så blir nok en digital test I morgen eller fredag.  

20201216_091716.jpg

Så gøy! Denne økningen ser jo kjempefin ut! 🤩

Skal vente litt med å gratulere, så jeg ikke ødelegger... 🙈 Såå spent på digital test nå! 😁🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (20 minutter siden):

Så gøy! Denne økningen ser jo kjempefin ut! 🤩

Skal vente litt med å gratulere, så jeg ikke ødelegger... 🙈 Såå spent på digital test nå! 😁🎉

Ja det er nesten for godt til å være sant! Sånn føles det nå. Om den digitale testen er positiv blir det nok mer ekte,  så vi er veldig spente nå🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en digital test nå nettopp og jeg er 4-5 uker gravid 🤩 om alt går bra skal vi ha augustbaby, min datter er født i september så da blir det akkurat 2 år imellom💕 Føler meg så utrolig heldig at det klaffet med en gang etter SA. Mannen hadde heller ikke forventet at det skulle skje sååå raskt. 

Men det er jo fremdeles mye som kan skje og etter en SA sist er jeg mer skeptisk. Første OUL er rundt 8 uker og frem til da skal jeg  prøve å slappe , og først og fremst nyte julen med mine kjære. Merker jeg er veldig oppslukt av prøving/ graviditet denne gangen men om jeg skal bruke så mye tanker på hva hvis/hva om kommer tiden frem til OUL til å gå sneglesakte. 

20201217_080642.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...