Gå til innhold

Blir di sjalu når x’n har ny dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden du da vet at de ligger sammen? Sn han nyter vaginaen hennes? Blir du sjalu?

Anonymkode: 1b2c7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ingen måte. Jeg håper hun får bedre opplevelser med ham enn jeg fikk, ellers har hun en kjip tid foran seg stakkars. 

Anonymkode: bb83b...f02

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger dette under seksualitet og ikke kjærlighet og samliv?

Anonymkode: c0664...447

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte. Vær så god, sier jeg bare. Glad det ikke er meg! 🤣

Anonymkode: daf68...b93

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden du da vet at de ligger sammen? Sn han nyter vaginaen hennes? Blir du sjalu?

Anonymkode: 1b2c7...fde

Hvorfor i alle verdens skulle jeg bli sjalu av det? Man er ex av en grunn.

Anonymkode: 84112...9da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke oppdatert på eksen kjærlighetsliv. Forhåpentligvis har han det bra og hun har det bra. 

Anonymkode: 1ecb0...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Så dum er jeg ikke at jeg følger med på hva en ex gjør. Det er en ex for en grunn

Anonymkode: 67477...959

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden du da vet at de ligger sammen? Sn han nyter vaginaen hennes? Blir du sjalu?

Anonymkode: 1b2c7...fde

Bryr meg ingenting om det. Jeg er nysgjerrig og lurer på hvordan de har det mtp at vi har barn sammen, men jeg misunner henne ikke. Er glad jeg er gått videre.

Anonymkode: 4e529...a78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ønsker mine xer all lykke. Bare fordi vi ikke passet sammen, betyr ikke det at de ikke fortjener å være lykkelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte. Familieidylllen brast. Og det å vite de skal feire jul sammen med mine barne er vondere. I år er jeg uten barna og nye stemoren skal feire sammen med dem. Det smerter meg meget.

Anonymkode: 4467e...cb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De er ex'er av en grunn og det var jeg som gjorde det slutt med de. 

Anonymkode: 92ef6...3fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ble bare glad han endelig har funnet noen så jeg kan få fred og en hyggeligere ex å samarbeide med. 

Anonymkode: a4054...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Siden du da vet at de ligger sammen? Sn han nyter vaginaen hennes? Blir du sjalu?

Anonymkode: 1b2c7...fde

Jeg tror jeg skjønner hvordan du har det.

For mange år siden ble jeg dumpet av kjæresten. Hadde ekstrem kjærlighetssorg, plaget meg når han fant seg en annen.

I et forsøk på å skyve denne følelsen bort. Hadde jeg sex med de som jeg ble litt tiltrukket av. Det hjalp ingenting.

Vi ble sammen igjen, giftet oss og fikk barn. Jeg ble og er lykkelig, men for noen år siden fikk jeg en ondartet svulst på hjernen. Noe som gjør at jeg mest sannsynlig vil dø før han. Det plager meg mye å tenke på at han skal finne seg en ny etter meg. Idiotisk tanke som jeg ikke klarer å få ut av hodet.

Jeg vil han skal være lykkelig, men med meg. 
 

Anonymkode: 407af...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null kontakt meg eksene mine. Har ikke sett noe til dem på mange år. Hva de driver med, og hvem de dater, aner jeg absolutt ingenting om. Ikke har jeg lyst til å vite det heller. Jeg tenker rett og slett aldri på dem.

Det var jo en grunn til at det ble slutt. Og om noen av de får seg ny type, så synes jeg egentlig bare synd på typen. Sjalu er det siste jeg ville blitt, trur jeg.

Anonymkode: 0c60f...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, hadde blitt så glad på hans vegne om han fant seg noen som elsket og satte pris på han! Han er en flott og fantastisk mann, bare ikke for meg. Det har kanskje noe å si at det var jeg som gjorde det slutt. Mulig jeg hadde følt annerledes hvis det var jeg som ble dumpet. 

Anonymkode: 5aabe...2f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, er en grunn til at de er ex’er. 
Dama til eksmannen er ei flott dame som er glad i barnet vårt. Vi hadde konfirmasjon i august der både jeg, ex’en og begge våre nye kjærester var tilstede. 
Han er en flott mann, men vi vokste så til de grader fra hverandre at det ikke var liv laga for oss lenger. 

Anonymkode: e2552...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...