Gå til innhold

Beste Tannbleking? Bonus hvis det er minst mulig helseskadelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag? Har prøvd kokosolje og aktivert kull, merker ingen effekt og må vaske vasken hele tiden.. 

Vil ha noe som er skikkelig bra, men helst ikke fullt av helseskadelige kjemikalier.

Men looks over helse altså. Orker ikke gule tenner og har endelig klart å kutte kaffen, så hvis jeg gjør det én gang, så trenger jeg sikkert ikke gjøre det før om 5-10 år kanskje? 😅

Anonymkode: fdc53...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må til tannlege og få støpt skinner til hjemmebruk med blekegel.  Koster rundt 3000 kr.  Smilelab ol. er bare humbug.  Fatter ikke at de har lov til å holde på når det åpenbart ikke virker.  

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Apocalypte skrev:

Du må til tannlege og få støpt skinner til hjemmebruk med blekegel.  Koster rundt 3000 kr.  Smilelab ol. er bare humbug.  Fatter ikke at de har lov til å holde på når det åpenbart ikke virker.  

Seriøst? Men jeg har mange bekjente som har bleket tenner hjemme og det har funket fint? 3000,- for hvitere tenner blir for dyrt for meg.. :(

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 12.26):

Seriøst? Men jeg har mange bekjente som har bleket tenner hjemme og det har funket fint? 3000,- for hvitere tenner blir for dyrt for meg.. :(

Så bruk det de bruker da?

Anonymkode: dd046...e73

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 12.26):

Hva har de bleket med?   Smilelab ol. har bare 0.3% av hydrogenperoksyd i sine produkter mens tannlegens er 10 eller 16%.  Det man får på Vita fungerer ikke på noen som helst måte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...