Gå til innhold

Utrolig dårlig malerjobb - helt fortvilet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

milani skrev (7 minutter siden):

Lurte også på det samme. Om den uføre personen har ork til å male dette herverket hvis han/hun hadde hatt peiling så har vel denne personen også ork til å jobbe? Han/hun har vel peiling på et eller annet så hvorfor ikke jobbe?  Hvorfor i alle dager er personen ufør? Virker jo som personen egentlig er i stand til å jobbe men vil heller snylte på staten. Ville og vanligvis ikke sagt noe slikt men når man ikke klarer å se sine egne feil men skal påpeke andres så blir det sånn.

Ja, det får faktisk være grenser for hva man skal finne seg i å høre.

Og når jeg reagerer så blir det hardt mot hardt. Sorry not so sorry. Dette ba personen om selv.

Jeg må slutte å bli så overrasket hver gang sånne folk åpner kjeften. Jeg bare skjønner ikke hvordan slike mennesker tenker. Klarer de ikke å se en situasjon fra begge sider før de uttaler seg? Klarer de ikke se hvor latterlig ironisk det de sier er?

Er forresten helt enig i beskrivelsen din av arbeidet som er utført i leiligheten til TS. 🤣 Man hverken takker eller betaler for herverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loveli skrev (8 minutter siden):

Ja, det får faktisk være grenser for hva man skal finne seg i å høre.

Og når jeg reagerer så blir det hardt mot hardt. Sorry not so sorry. Dette ba personen om selv.

Jeg må slutte å bli så overrasket hver gang sånne folk åpner kjeften. Jeg bare skjønner ikke hvordan slike mennesker tenker. Klarer de ikke å se en situasjon fra begge sider før de uttaler seg? Klarer de ikke se hvor latterlig ironisk det de sier er?

Er forresten helt enig i beskrivelsen din av arbeidet som er utført i leiligheten til TS. 🤣 Man hverken takker eller betaler for herverk.

det er jeg som er TS. Glemte å trykke anonymbruker en del steder men men 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milani skrev (15 minutter siden):

det er jeg som er TS. Glemte å trykke anonymbruker en del steder men men 😂 

Åja. 🤣 

Jeg håper alt ordner seg for deg, masse lykke til videre! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milani skrev (45 minutter siden):

Lurte også på det samme. Om den uføre personen har ork til å male dette herverket hvis han/hun hadde hatt peiling så har vel denne personen også ork til å jobbe? Han/hun har vel peiling på et eller annet så hvorfor ikke jobbe?  Hvorfor i alle dager er personen ufør? Virker jo som personen egentlig er i stand til å jobbe men vil heller snylte på staten. Ville og vanligvis ikke sagt noe slikt men når man ikke klarer å se sine egne feil men skal påpeke andres så blir det sånn.

Nå må ikke dette bli en av mange "uføretråder",,,,,,,,,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...