Gå til innhold

Ny veninne, er det noe rart eller er det bare jeg som føler det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjent henne i snart 1 mnd. Hun er veldig direkte, og har en ganske bitchy væremåte, men helt ærlig så synes jeg synd på henne. Hun har ingen venner, tydeligvis bare meg. Jeg ble kjent med hun på nettet, og hun snakker mye med fremmede på nett. Da jeg møtte hun synes jeg hun var ganske frekk i forhold til slik hun virket i chatten. Hun kan også være snill og morsom, men det varer ikke lenge. Bryr meg om henne det er derfor jeg ikke har avsluttet kontakt. Aldri vært hjemme hos hun før nå i helgen. Vi hadde vært der en stund, plutselig så kommer det en mann ut fra soverommet hennes. Hun sa til han at han skulle gå inn på rommet igjen for hun har besøk og vi sitter i en privat samtale (noe vi ikke gjorde), han gikk tilbake på rommet, og hun fortalte han at han skulle låse døra. Jeg spurte henne om hvem han var da sa hun en venn av broren hennes bare og at han har alkohol problem. Jeg spurte mer og så klikket henne på meg. Synes det er rart, føler at hun skjuler ting, og at jeg kanskje ikke bør involvere meg mer med henne. Han mannen stirret på meg med creepy blikk også. Hva tenker dere om det?

Anonymkode: d2c68...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde begynt å lure når mannen fikk beskjed om å gå på rommet og låse døra!  Bare det hadde gjort at jeg hadde trukket meg unna, for det er jo en veldig merkelig oppførsel. Både av han og henne vil jeg si...

Tror jeg hadde avsluttet det vennskapet. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er det sprøeste jeg har lest her inne noen gang. Altså........ Hva??! Hvor gamle er dere? 
 

Anonymkode: 49704...07e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baaah hadde ikke giddet å ha en slik person i livet mitt.

Anonymkode: 2bd60...22a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er det sprøeste jeg har lest her inne noen gang. Altså........ Hva??! Hvor gamle er dere? 
 

Anonymkode: 49704...07e

Enig.. Men jeg følger nysgjerrig med 🥸

Anonymkode: 095d3...dba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, hun på de stedene du ville sagt jeg, og henne på de stedene du ville sagt meg. 

 

Anonymkode: 19842...c16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...