Gå til innhold

Mistet lappen i dag 😣😥😢😩😓😞😭😫😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Når brukeren kommer opp i noe liknende? De fleste av oss kjører ikke i ruspåvirket tilstand.

Fy faen, det har jo for svaret faen ikke jeg heller gjort heller, er nok renere enn deg!!! 

2 minutter siden, BeautyBox skrev:

Det er ikke sikkert at TS har kjørt i ruspåvirket tilstand. Det vet ikke vi noe om.

Takk for at du forstår 

1 minutt siden, Bamse20 skrev:

Synes det ikke er noe synd i deg.

Om du hadde fulgt og overholdt alle reglene så hadde du ikke mistet lappen. DU mister ikke lappen av INGEN grunn.

Neste gang du får lappen tilbake, så tenk heller 2 ganger før du bryter trafikk reglene.

Og ja, du kan klage men da må du faktisk ha beviser nok til å vise at du ikke brøt reglene, som dashbord camera etc.

Synes ikke synd på deg heller om du blir beskyldt for noe du absolutt ikke har gjort.. 

Anonymkode: f6a60...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Bamse20 skrev:

Synes det ikke er noe synd i deg.

Om du hadde fulgt og overholdt alle reglene så hadde du ikke mistet lappen. DU mister ikke lappen av INGEN grunn.

Neste gang du får lappen tilbake, så tenk heller 2 ganger før du bryter trafikk reglene.

Og ja, du kan klage men da må du faktisk ha beviser nok til å vise at du ikke brøt reglene, som dashbord camera etc.

Det er ikke sikkert at TS har brutt trafikkreglene. Vi vet ikke det. Kan hende hen får tilbake lappen om et par uker.. litt synd å hetse TS her hvis det ikke er tilfelle at hen har brutt reglene da.

Anonymkode: b0717...039

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke ha egenmelding, har høy arbeidsmoral og vil jobbe. Men er rimelig sikker på at hvis sjefen får høre dette så vil ikke han tro på meg heller og jeg får sparken med umiddelbar virkning. 

Vet ikke, kjørte forbi en sivil politibil som lå og laget kø 10-15 kmt under fartsgrensen med supre kjøreforhold med god sikt. Kjørt forbi mange før som kjører sakte, så hva eksakt farten var vet jeg ikke 

Anonymkode: f6a60...f41

Da er det jo bra å bli stoppet av politiet, når du selv ikke vet hvor fort du kjørte, bare at du kjørte for fort. 

Anonymkode: f73cb...eb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 20.07):

Jeg mistet lappen men jeg er avhengig av den på jobb. Jeg må kjøre mye bil på jobben, så jeg må ha sertifikat, mister da jobben om jeg ikke får tilbake lappen. Hvor kan jeg klage for å kanskje få tilbake lappen? Og bør jeg ringe sjefen i dag å si jeg ikke kan jobbe i morgen? 

Anonymkode: f6a60...f41

Hva har du gjort for å miste lappen?Hvorfor MÅ du ha bil til jobb?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er ikke sikkert at TS har brutt trafikkreglene. Vi vet ikke det. Kan hende hen får tilbake lappen om et par uker.. litt synd å hetse TS her hvis det ikke er tilfelle at hen har brutt reglene da.

Anonymkode: b0717...039

90% av tilfellene så mener alle som har mista lappen at det ikke er en grunn til og ta lappen.

Det er ganske sjeldent politiet tar feil når det kommer til å miste lappen.

Som sagt, politiet har kamera når dem kjører, og alt blir filmet. Så hvorfor ville politiet risikere noe med å  lyge?

Jeg trur det er MYE mere en det hun kommer med her i tråden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Hva har du gjort for å miste lappen?

Hvorfor MÅ du ha bil til jobb? Jeg har ikke lappen i det hele tatt grunnet sykdom, og man kommer seg rundt med buss om man absolutt må. Må bare beregne mer tid, og ta bussen så langt man kommer, og evt., gå resten av veien. Det er ikke umulig om man er fysisk frisk.

 

Yrkessjåfør kanskje?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Hva har du gjort for å miste lappen?

Hvorfor MÅ du ha bil til jobb? Jeg har ikke lappen i det hele tatt grunnet sykdom, og man kommer seg rundt med buss om man absolutt må. Må bare beregne mer tid, og ta bussen så langt man kommer, og evt., gå resten av veien. Det er ikke umulig om man er fysisk frisk.

 

TS er yrkessjåfør

Anonymkode: 748eb...1cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bamse20 skrev:

90% av tilfellene så mener alle som har mista lappen at det ikke er en grunn til og ta lappen.

Det er ganske sjeldent politiet tar feil når det kommer til å miste lappen.

Som sagt, politiet har kamera når dem kjører, og alt blir filmet. Så hvorfor ville politiet risikere noe med å  lyge?

Jeg trur det er MYE mere en det hun kommer med her i tråden. 

 

Du vet uansett ikke dette. Vi her på KG er ingen domstol.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden samtykket du til beslag av førerkort, ts?!

Les dette:

 

Anonymkode: 7ca3b...491

Han kan jo bare trekke tilbake samtykket, det er ikke noe problem. Da begynner treukersfristen å løpe fra samtykket trekkes.

Om han faktisk er ren, som han sier, så vil han jo uansett få tilbake lappen på dagen når resultatet er klart, og det skjer nok før saken rekker å oversendes tingretten.

Anonymkode: d846e...71d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk, vi vet ingenting, eller så vet vi hva TS sier. Om det siste, så vet vi at vedkommende IKKE kjørte i ruspåvirket tilstand.

Det som er så kjipt i slike saker er at det tar litt tid å få svar på en slik prøve. Egenmelding vil sannsynlig ikke vare lenge nok. Kanskje du burde oppsøke fastlegen TS og ta en prat der, hvis dette påvirker deg helsemessig så kan dere kanskje få til noe. Hva slags forhold har du til sjefen, kan du forklare det der?

Anonymkode: 2f014...7f6

Takk for tips. 

Vil det hjelpe at jeg drar til legen i morgen da? Vil de ikke kunne si at det er evnt ugyldig hvis politiet eller legen tukler med min første blodprøve? Det påvirker meg absolutt helsemessig om de fortsatt står på sitt og beholder mitt førerkort, da har jeg ingen grunn for å lev mer når jeg da mister jobben, økonomien går til helvete, dama forlater meg sikkert, da er det bare å avslutte denne prosessen 

Anonymkode: f6a60...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, BeautyBox said:

Du vet uansett ikke dette. Vi her på KG er ingen domstol.

Nei, vi er ingen domstol. Og hun forteller nok ikke hele historien sin korrekt heller som de fleste som blir tatt av politiet gjør.

Men politiet hadde nok en stor grunn til og stoppe henne om dem mener hun hadde et rusproblem. Som å være en fare for andre trafikkanter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil ikke ha egenmelding, har høy arbeidsmoral og vil jobbe. Men er rimelig sikker på at hvis sjefen får høre dette så vil ikke han tro på meg heller og jeg får sparken med umiddelbar virkning. 

Vet ikke, kjørte forbi en sivil politibil som lå og laget kø 10-15 kmt under fartsgrensen med supre kjøreforhold med god sikt. Kjørt forbi mange før som kjører sakte, så hva eksakt farten var vet jeg ikke 

Anonymkode: f6a60...f41

Er vel en grunn til at tilogmed ikke sjefen ville trodd deg.

Anonymkode: d72cf...ed1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Bamse20 skrev:

Nei, vi er ingen domstol. Og hun forteller nok ikke hele historien sin korrekt heller som de fleste som blir tatt av politiet gjør.

Men politiet hadde nok en stor grunn til og stoppe henne om dem mener hun hadde et rusproblem. Som å være en fare for andre trafikkanter.

 

Det er mange som blir fratatt lappen som får den tilbake fordi rusprøvene viste seg å være rene. Så jeg synes ikke du eller vi andre skal forhåndsdømme TS her, som sagt vet vi faktisk ingenting og det er liten vits i å spekulere i at hen ikke forteller alt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for tips. 

Vil det hjelpe at jeg drar til legen i morgen da? Vil de ikke kunne si at det er evnt ugyldig hvis politiet eller legen tukler med min første blodprøve? Det påvirker meg absolutt helsemessig om de fortsatt står på sitt og beholder mitt førerkort, da har jeg ingen grunn for å lev mer når jeg da mister jobben, økonomien går til helvete, dama forlater meg sikkert, da er det bare å avslutte denne prosessen 

Anonymkode: f6a60...f41

Du kan dra til legen, men du blir ikke å få lappen tilbake imorgen uansett. Dette er en prosess som du å politiet blir å gå gjennom.

"Igen grunn til å leve mere", du er ikke den eneste i verden som har blitt tatt fra lappen og heller mista jobben. 
Du greier deg nok, er ikke vits i å sitte og sutre om at livet går til helvete bare fordi lappen røyk. Det blir ikke å hjelpe deg noen veier det der.

Mann deg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er vel en grunn til at tilogmed ikke sjefen ville trodd deg.

Anonymkode: d72cf...ed1

Mange dårlige sjefer der ute. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Hva har du gjort for å miste lappen?

Hvorfor MÅ du ha bil til jobb? Jeg har ikke lappen i det hele tatt grunnet sykdom, og man kommer seg rundt med buss om man absolutt må. Må bare beregne mer tid, og ta bussen så langt man kommer, og evt., gå resten av veien. Det er ikke umulig om man er fysisk frisk.

 

Er nå ikke alle stedet busstilbudet er såpass sprekt at det er noe å satse på. Endel mennesker bor på steder hvor busstilbud er totalt fraværende. 

Anonymkode: 4c14e...956

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, BeautyBox said:

Mange dårlige sjefer der ute. 

Ja men når han ikke kan si grunnen fordi vi ikke kommer til å tro han. Og politiet vil ikke tro han, og sjefen vil heller ikke teo han. Altså, da får han bare sitte der uten jobb og førerkort da, når ingen vil tro den stakkars fyren.

Anonymkode: d72cf...ed1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. 

Vil det hjelpe at jeg drar til legen i morgen da? Vil de ikke kunne si at det er evnt ugyldig hvis politiet eller legen tukler med min første blodprøve? Det påvirker meg absolutt helsemessig om de fortsatt står på sitt og beholder mitt førerkort, da har jeg ingen grunn for å lev mer når jeg da mister jobben, økonomien går til helvete, dama forlater meg sikkert, da er det bare å avslutte denne prosessen 

Anonymkode: f6a60...f41

Hvis de har en urin eller blodprøve som sier du var ruset eller/og alkoholpåvirket, så vil du jo slite.

Jeg skjønner ikke hva som er ditt dilemma? De har bevis, som du mener er ugyldige? Hvis ikke, er det vel easy peas å renvaske seg og ergo ingen grunn til din panikk og bekymring?

Anonymkode: 5c067...9aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du påstår at politiet bytter om på en blodprøve hvis den skulle vise seg å være positiv, og du attpåtil ikke vil oppgi noe som helst informasjon om hvorfor de stoppet deg og beslagla førerkortet ditt, så klarer jeg ikke helt å tro på at du er så uskyldig som du påstår...

Anonymkode: b9a60...f1b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...