Gå til innhold

Ønsker å vite om noen ser noe på meg? #seriøst spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om noe ønsker jeg å vite hva som skjer fremover med livet og kjærligheten...

 

Anonymkode: 3f0ff...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får opp at du er i en prosess, at du jobber for noe som har med studie/jobb i fremtiden å gjøre. Du har et eller annet prosjekt du har håp for. Dette er noe som tar mye plass i livet ditt, og det føles som kjærlighet har lite til ingen plass per nå. 

Jeg ser ingen rundt deg på den fronten akkurat her og nå, er du ganske lukket? Jeg tror i alle fall du er ganske vanskelig å nå inntil. Du gir meg en følelse av orden og determinasjon. At du heller vil være alene enn å ha masse "rot" og spenning. Det føles som det er én person du skal ende opp med, og da blir det seriøst - som du liker det. Ikke mange useriøse partnere og mange "flings". Og denne personen bør være ordentlig og ha ting på stell. Jeg ser ham ikke i nærmeste fremtid, men får en følelse av at du bør løsne deg opp litt og være mer ute på sjekkern, for du føles litt skeptisk og rigid ut. Hmm!

Er jeg inne på noe? Vil gjerne høre tilbakemelding :) 

Anonymkode: 3563c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får opp at du er i en prosess, at du jobber for noe som har med studie/jobb i fremtiden å gjøre. Du har et eller annet prosjekt du har håp for. Dette er noe som tar mye plass i livet ditt, og det føles som kjærlighet har lite til ingen plass per nå. 

Jeg ser ingen rundt deg på den fronten akkurat her og nå, er du ganske lukket? Jeg tror i alle fall du er ganske vanskelig å nå inntil. Du gir meg en følelse av orden og determinasjon. At du heller vil være alene enn å ha masse "rot" og spenning. Det føles som det er én person du skal ende opp med, og da blir det seriøst - som du liker det. Ikke mange useriøse partnere og mange "flings". Og denne personen bør være ordentlig og ha ting på stell. Jeg ser ham ikke i nærmeste fremtid, men får en følelse av at du bør løsne deg opp litt og være mer ute på sjekkern, for du føles litt skeptisk og rigid ut. Hmm!

Er jeg inne på noe? Vil gjerne høre tilbakemelding :) 

Anonymkode: 3563c...600

Ta gjerne meg også med det samme 😇 

Anonymkode: d2ddc...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta gjerne meg også med det samme 😇 

Anonymkode: d2ddc...a8c

Ok, kan prøve for moroskyld :) Jeg er ikke noen ekspert på dette, akkurat. Men ta det som resonnerer.

Her får jeg en annen følelse... Det er litt mer action rundt deg, du har temperament. Jeg ser en dame med meningers mot. Du tar ikke til deg hva som helst, men er samtidig snill - du har en myk side. Jeg får en følelse av at du har vært involvert i flere (muligens er litt sånn halvveis involvert i flere), men at du ikke har funnet det du ser etter når det kommer til kjærlighet. Det er litt vanskelig å få tak i. Du er ganske åpen for kjærlighet, jeg tror du vil finne den også. Men det er som om det er en uoverensstemmelse eller noe som er skjult for deg ifb. med spesielt én du har nær. Energien din kjennes lys ut, men NOE plager deg når det kommer til en annen. Jeg får ikke tak i mer.

Anonymkode: 3563c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer dette egentlig, et AB-innlegg med noen få ord. Med andre ord, så godt som null mulighet å på noe vis identifisere vedkommende. Likevel så svelger folk det rått. Artig fenomen fra et samfunnsvitenskapelig perspektiv.

Anonymkode: aaa39...8f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nåleputa skrev:

Ta meg også. Alle gode ting er 3. 😀

Okay, du blir siste. Jeg vet jo ikke om jeg har helt peiling, jeg er ikke vant til å "spå", jeg er bare vant til å være intuitiv sporadisk sett - og det kommer som regel i rykk og napp. 

Men her føler jeg at du har hatt et langt forhold, muligens flere. Du står ganske støtt i deg selv, du er voksen? Jeg føler du vil ha et menneske i livet ditt du kan oppleve ting sammen med, men samtidig la roen senke seg sammen med. Og du er åpen, humoristisk og et godt menneske. Muligens kan du være litt naiv, som er noe du kan passe på. Den som får dele livet med deg kan få det morsomt og koselig. Jeg får en følelse av hus og koselig interiør, og at du har gode evner som husmor, at det er noe som har plass i livet ditt. Å ha det koselig og rolig. Du bærer sår fra fortiden, men jeg ser bare ro når jeg føler på fremtiden. Sats på en mann som kan gi deg ro! Det er det jeg får opp at du bør gjøre.

Anonymkode: 3563c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay, du blir siste. Jeg vet jo ikke om jeg har helt peiling, jeg er ikke vant til å "spå", jeg er bare vant til å være intuitiv sporadisk sett - og det kommer som regel i rykk og napp. 

Men her føler jeg at du har hatt et langt forhold, muligens flere. Du står ganske støtt i deg selv, du er voksen? Jeg føler du vil ha et menneske i livet ditt du kan oppleve ting sammen med, men samtidig la roen senke seg sammen med. Og du er åpen, humoristisk og et godt menneske. Muligens kan du være litt naiv, som er noe du kan passe på. Den som får dele livet med deg kan få det morsomt og koselig. Jeg får en følelse av hus og koselig interiør, og at du har gode evner som husmor, at det er noe som har plass i livet ditt. Å ha det koselig og rolig. Du bærer sår fra fortiden, men jeg ser bare ro når jeg føler på fremtiden. Sats på en mann som kan gi deg ro! Det er det jeg får opp at du bør gjøre.

Anonymkode: 3563c...600

Tusen takk!!! ❤️ All godhet og lykke til deg. 🍀

 

Ja jeg er voksen. Over 40 år. Har hatt mange korte forhold og ett «langt ett på ca tre år. D er ny rekord. Jeg fikk faktisk en god, solid trøkk i mitt forrige forhold for to år siden da x’en reiste i fra meg eller jeg vet ikke om han hadde to damer på engang. Iallfall var det enormt mye løgner fra han’s side. D var mitt lengste forhold. 
 

Men nå har jeg så mye uro mtp en ny mann som ikke klarer å bestemme seg for meg. Han vil ha kjærest, men han er så treg i følelseslivet (?) at han ikke vet om jeg er rett for han. Hører ytterst sjelden fra han siden jeg traff han for 9 mnd siden. Det er alltid jeg som må ta kontakt, uten om når han er full. Han har ikke noen andre en meg, d vet jeg. Han er dønn ærlig. Sier ting rett ut. D setter jeg pris på. Og d har jeg sagt til han. 
Truffet han kanskje 10 ganger og har sovet  hos han, vært med på jakt en dag og vi har d bra når vi er i lag. 

-Så er det en annen solid mann som snapper meg gjennom hele dagen sin, og han er hjelpsom og ordentlig. Og snill og alt som jeg trenger. Har ikke hatt noe kjæresteforhold med han. Ventet på han andre..... -Som ikke vet hva han vil.
 

Liker å ha d koselig rundt meg, ønsker meg ett lite hus på landet ( Har faktisk d på gården hjemme og er i det huset når jeg er der). Er ikke så huslig av meg, men liker hjemmelaget mat og å lage mat sammen med en kjærest. 
Jeg Vil ha en mann å ha det kjekt sammen med, akkurat som du «så». 

Jeg er supernaiv og tror godt om alle. Har begynt å lære meg å se når noen lyver til meg. 
 

Jeg er veldig positiv og åpen, og ser mye humoristisk i alle situasjoner. 
 

Så her traff du godt! 
 

Og tusen rakk for rådet ditt. 😊😊😊😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nåleputa skrev:

Men nå har jeg så mye uro mtp en ny mann som ikke klarer å bestemme seg for meg. Han vil ha kjærest, men han er så treg i følelseslivet (?) at han ikke vet om jeg er rett for han. Hører ytterst sjelden fra han siden jeg traff han for 9 mnd siden. Det er alltid jeg som må ta kontakt, uten om når han er full. Han har ikke noen andre en meg, d vet jeg. Han er dønn ærlig. Sier ting rett ut. D setter jeg pris på. Og d har jeg sagt til han. 
Truffet han kanskje 10 ganger og har sovet  hos han, vært med på jakt en dag og vi har d bra når vi er i lag. 

Takk for tilbakemelding :) 

Min første tanke var: Nei. Jeg tror du med fordel kan styre unna denne mannen. Det føles som interessen din er størst her, både når den måles opp mot hans interesse og mot den andre fyren du har kontakt med. Jeg ser en mann som er ganske "inn i seg selv", muligens litt trøbbel av noe slag, uten å gå inn på dette noe videre. Jeg tror ikke han har særlig mye å bidra med akkurat nå. Kanskje skal du bare la ham gå? Kjenn etter selv. Magefølelsen din forteller deg fakta... Og du vet.

10 minutter siden, Nåleputa skrev:

-Så er det en annen solid mann som snapper meg gjennom hele dagen sin, og han er hjelpsom og ordentlig. Og snill og alt som jeg trenger. Har ikke hatt noe kjæresteforhold med han. Ventet på han andre..... -Som ikke vet hva han vil.

Her bekrefter du jo det selv, at du har ventet på han andre. Jeg får opp barn her, at han har barn. Stemmer dette? Tror ikke det har noen betydning verken for eller imot, jeg tror ikke du vil ha ham likevel. Men får opp at han kan være godt vennemateriale og har gode uselviske sider ved seg. En som kan gjøre det lille ekstra for en som står nær! Du får vurdere selv. Får ikke opp noen faresignaler ved denne fyren, i alle fall...

11 minutter siden, Nåleputa skrev:

Jeg er supernaiv og tror godt om alle. Har begynt å lære meg å se når noen lyver til meg. 

Et annet godt råd er å styre unna tvert du får en dårlig magefølelse. 

 

Lykke til! :) 

Anonymkode: 3563c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemelding :) 

Min første tanke var: Nei. Jeg tror du med fordel kan styre unna denne mannen. Det føles som interessen din er størst her, både når den måles opp mot hans interesse og mot den andre fyren du har kontakt med. Jeg ser en mann som er ganske "inn i seg selv", muligens litt trøbbel av noe slag, uten å gå inn på dette noe videre. Jeg tror ikke han har særlig mye å bidra med akkurat nå. Kanskje skal du bare la ham gå? Kjenn etter selv. Magefølelsen din forteller deg fakta... Og du vet.

Her bekrefter du jo det selv, at du har ventet på han andre. Jeg får opp barn her, at han har barn. Stemmer dette? Tror ikke det har noen betydning verken for eller imot, jeg tror ikke du vil ha ham likevel. Men får opp at han kan være godt vennemateriale og har gode uselviske sider ved seg. En som kan gjøre det lille ekstra for en som står nær! Du får vurdere selv. Får ikke opp noen faresignaler ved denne fyren, i alle fall...

Et annet godt råd er å styre unna tvert du får en dårlig magefølelse. 

 

Lykke til! :) 

Anonymkode: 3563c...600

Begge har voksne barn. «Favoritten» min har ett nesten voksent barn boende hjemme hos seg.  
 

Det er bare d at jeg klarer ikke å gi slipp på han første fyren. Har sagt det til han på melding at jeg tenker på å avslutte med han ettersom progresjonen uteblir og da sier han ingenting.
Spurt han flere ganger om hvor «vi to er» og får alltid svaret: Vet ikke. 

Han har fortalt om meg i sommer til mora si og barna sine men bare at han har ei venninne......

-Og så tenker jeg at om jeg går for en annen, da kommer jeg til å angre. Og når han er klar, (HAHA, om den vakre dagen kommer) så er jeg opptatt og da tenker jeg at d r bedre å være alene. 

Jeg jeg hører sangen i stemmen til han første fyren. Han har så nydelig stemme. Og selvfølgelig synger han. 

🍀🌈️ Om 100 år er alt over. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får opp at du er i en prosess, at du jobber for noe som har med studie/jobb i fremtiden å gjøre. Du har et eller annet prosjekt du har håp for. Dette er noe som tar mye plass i livet ditt, og det føles som kjærlighet har lite til ingen plass per nå. 

Jeg ser ingen rundt deg på den fronten akkurat her og nå, er du ganske lukket? Jeg tror i alle fall du er ganske vanskelig å nå inntil. Du gir meg en følelse av orden og determinasjon. At du heller vil være alene enn å ha masse "rot" og spenning. Det føles som det er én person du skal ende opp med, og da blir det seriøst - som du liker det. Ikke mange useriøse partnere og mange "flings". Og denne personen bør være ordentlig og ha ting på stell. Jeg ser ham ikke i nærmeste fremtid, men får en følelse av at du bør løsne deg opp litt og være mer ute på sjekkern, for du føles litt skeptisk og rigid ut. Hmm!

Er jeg inne på noe? Vil gjerne høre tilbakemelding :) 

Anonymkode: 3563c...600

Jeg er arbeidssøkende, men har et prosjekt på gang som forhåpentligvis kan gi meg jobb i fremtiden. 
Jeg har samboer, men synes han er til tider svært vanskelig å forholde seg til - han er demotiverende og kritisk til det over ^ Er utdannet innen noe der orden og kategorisering er nødvendig. Jeg er ikke så god på verbal kommunikasjon, så kan derfor oppleves som noe lukket. 
~Ts

Anonymkode: 3f0ff...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er arbeidssøkende, men har et prosjekt på gang som forhåpentligvis kan gi meg jobb i fremtiden. 
Jeg har samboer, men synes han er til tider svært vanskelig å forholde seg til - han er demotiverende og kritisk til det over ^ Er utdannet innen noe der orden og kategorisering er nødvendig. Jeg er ikke så god på verbal kommunikasjon, så kan derfor oppleves som noe lukket. 
~Ts

Anonymkode: 3f0ff...a82

Aha... Klarte ikke å "snappe opp" at du hadde samboer eller en form for partner. Er forholdet ellers bra? Hvordan er dine følelser for ham? Om du vil si noe mer om det, da. Det kan jo være noe her som gjør at han virker "fraværende" i livet ditt når jeg forsøker å kjenne etter.

Anonymkode: 3563c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Aha... Klarte ikke å "snappe opp" at du hadde samboer eller en form for partner. Er forholdet ellers bra? Hvordan er dine følelser for ham? Om du vil si noe mer om det, da. Det kan jo være noe her som gjør at han virker "fraværende" i livet ditt når jeg forsøker å kjenne etter.

Anonymkode: 3563c...600

Vi har ikke noe form for intimitet fordi han finner meg ikke attraktiv på den måten. Han finner alle andre det istedet. Han vil heller ikke gjøre det slutt fordi han mener vi er ment for hverandre og at jeg er det beste som har hendt ham. Jeg må ha intimitet for å utvikle fulle følelser. Nå er jeg der hvor jeg ikke kjenner noe. 

Anonymkode: 3f0ff...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke noe form for intimitet fordi han finner meg ikke attraktiv på den måten. Han finner alle andre det istedet. Han vil heller ikke gjøre det slutt fordi han mener vi er ment for hverandre og at jeg er det beste som har hendt ham. Jeg må ha intimitet for å utvikle fulle følelser. Nå er jeg der hvor jeg ikke kjenner noe. 

Anonymkode: 3f0ff...a82

Ja, jeg forstår. Jeg kjente nemlig ingenting fra ham inn i din situasjon, om du skjønner. Det er som om du har stengt ham ute, og muligens har også han stengt deg ute. Jeg kjenner en følelse av å være litt isolert, jeg vet ikke om det kun er mentalt eller fysisk, men kanskje dykker du ned i dette prosjektet, han føler seg utestengt, og så går det i en ond sirkel. Nå skal jeg være yderst forsiktig med å uttale meg, jeg vet ikke hvorvidt jeg er inne på noe eller ikke heller, så her må du kjenne etter selv hva som er rett. Ut ifra hva du sier, og ut ifra min magefølelse her og nå, virker det ikke som om dette er rett mann.

Fordi... er det egentlig bra nok for deg å ha en fyr som ikke får deg til å føle deg attraktiv? Og er det så viktig hva han mener, er ikke heller det viktige hva du faktisk mener og din egen lykke? Noen ganger kan det å være alene være mindre innestengt og isolerende, enn det å faktisk ha noen. Jeg tror du vil lykkes i prosjektene dine, forresten! En god følelse der :) 

Anonymkode: 3563c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nåleputa skrev:

Begge har voksne barn. «Favoritten» min har ett nesten voksent barn boende hjemme hos seg.  
 

Det er bare d at jeg klarer ikke å gi slipp på han første fyren. Har sagt det til han på melding at jeg tenker på å avslutte med han ettersom progresjonen uteblir og da sier han ingenting.
Spurt han flere ganger om hvor «vi to er» og får alltid svaret: Vet ikke. 

Han har fortalt om meg i sommer til mora si og barna sine men bare at han har ei venninne......

-Og så tenker jeg at om jeg går for en annen, da kommer jeg til å angre. Og når han er klar, (HAHA, om den vakre dagen kommer) så er jeg opptatt og da tenker jeg at d r bedre å være alene. 

Jeg jeg hører sangen i stemmen til han første fyren. Han har så nydelig stemme. Og selvfølgelig synger han. 

🍀🌈️ Om 100 år er alt over. 😊

Jo, du klarer nok det, om du vil. Hvor godt kjenner du eeeegentlig denne mannen? At han er lukket ovenfor deg viser jo til laber interesse, og du tråkker ganske hardt på din egen selvverd ved å la deg "settes på vent". Samtidig føler jeg at denne avstengtheten ved ham, samt. andre ting jeg ikke vil gå inn på, er noe som ikke bare har med deg å gjøre, men som ikke trenger å være så veldig bra for deg - om du skulle komme deg "inn i varmen". Skjønner du?

Han responderer ikke på at du ønsker å avslutte, han gjør ingenting for å forhindre det. Sett utenfra, spådom eller ei, så viser det til at han ikke bryr seg nok. Er det nok for deg? Nei, kjære du. Du kommer ikke til å angre om du tar steget vekk fra han her, tro du meg. Og dersom du satser videre på en annen (det trenger ikke å være noen du har møtt enda), så vil du ikke se deg tilbake. Da vil du fremfor alt vite hva egentlig kjærlighet er :) Ønsker deg masse lykke til ❤️ 

Anonymkode: 3563c...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...