Gå til innhold

Hva er det aller viktigste i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjensidig respekt for hverandre og kommunikasjon. Omsorg for hverandre er også viktig for meg.

Anonymkode: 12cbc...15b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For vår del (min samboer og meg) vil jeg si er en blanding av dyp kjærlighet, forståelse og respekt for hverandre sammen med trygghet og lojalitet. Samt en god dose humor, kommunikasjon og engasjement.

Endret av SPOCA
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet og ærlighet. Respekt for hverandre. Har man dette tror jeg man kommer langt – om det mangler eller forsvinner er det dødfødt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosial kompatibilitet. At man trives i hverandres selskap, enten man snakker om dype ting, tuller eller bare sitter stille hver for seg og driver med sitt. Dessverre vanskelig å finne noen man har sosial kompatibilitet med.

Anonymkode: de19b...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet, kommunikasjon, respekt, forståelse. At en passer sammen i et samliv. At en har samme syn på familie og festing og andre ting som er viktig for en.

Anonymkode: e715d...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likt verdigrunnlag, like planer og drømmer om fremtiden, kjærlighet, empati, trygghet, ærlighet, stabilitet og kommunikasjon.

 

 

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha sterke følelser for hverandre. 

Uansett hvor perfekt annet var hadde jeg aldri vært i forhold med noen uten det. 

Det er selvsagt veldig mye annet som må være på plass også, men uten førstnevnte hadde det ikke vært noe forhold jeg hadde ønsket å få til å vare for min del. Derfor anser jeg det som det viktigste. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For at det skal fungere på lang sikt. 

Anonymkode: e2cf4...e29

Det verste jeg vet er enkle damer uten verken utdannelse eller gode allmennkunnskaper, en god samtale er viktig,og det forutsetter et visst nivå. En annen ting som er viktig i forhold er sex, dere kan gjerne undervurdere det,men det er viktig om et forhold skal fungere over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommunikasjon. Man må forstå hverandre, og kunne snakke om absolutt alt.

Anonymkode: ff063...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillit, ærlighet. Orker ikke en som chatter med andre damer i smug osv bare for spenning og bekreftelse.

Anonymkode: f606d...674

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommunikasjon. Man må forstå hverandre, og kunne snakke om absolutt alt.

Anonymkode: ff063...c44

Helt enig med deg. Kommunikasjon er nøkkelen til et lykkelig forhold! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt, tillit, kommunikasjon og masse masse kjærlighet😍😍

og for meg er barn ekstremt viktig. Ville aldri blitt sammen med en som ikke ønsker barn, men heller ikke med en som har barn fra før av

Endret av Badbunny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...