Gå til innhold

Kan jeg lett få meg en 22-åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, herzeleid skrev:

Hva gjelder akkurat denne mannen vet vi naturlig nok ikke, men om du er en gjennomsnittlig eldre kvinne vil det være temmelig lett å finne yngre menn som vil ha sex med deg. Om det er snakk om forhold blir nok saken en noe annen. 

Hvorfor er unge menn så keen på 30åringer? Liker de erfaren dame som ikke er så alt for gammel? 

Anonymkode: 1e06a...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt an på ham. Jeg hadde nok ikke gjort det da jeg var på den alderen (jeg er mann), men hvis dere har god kjemi så er det vel en god mulighet til det.

Anonymkode: 8d1be...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på ham. Jeg hadde nok ikke gjort det da jeg var på den alderen (jeg er mann), men hvis dere har god kjemi så er det vel en god mulighet til det.

Anonymkode: 8d1be...ff4

Han på 22år ser dypt og lenge i øynene når vi prater. Han ser litt diskré når jeg går. Han oser parfymelukt de gangene vi treffes. Han har også kikket litt på puppene mine, uten at han ville jeg skulle oppdage det. Kan det hende han liker meg? ;)

Anonymkode: 1e06a...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han på 22år ser dypt og lenge i øynene når vi prater. Han ser litt diskré når jeg går. Han oser parfymelukt de gangene vi treffes. Han har også kikket litt på puppene mine, uten at han ville jeg skulle oppdage det. Kan det hende han liker meg? ;)

Anonymkode: 1e06a...217

Kan hende han tror du er flink å suge.😅 Verken mere eller mindre.

Anonymkode: e472a...33d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er unge menn så keen på 30åringer? Liker de erfaren dame som ikke er så alt for gammel? 

Anonymkode: 1e06a...217

Noen er sikkert spesielt gira på kvinner i denne alderen, men for de fleste tror jeg det handler mer om at en søker innen et veldig bredt spekter og at et veldig stort aldersspenn dermed er "innafor" selv om de nok stort sett foretrekker yngre kvinner. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk senest i dag henvendelse fra en på 19 som ville knulle meg så... helt uaktuelt for min del. Jeg knuller bare menn rundt min alder, unggutter som nettopp har lært seg å knulle er utrolig usexy for meg  


K43. 

Anonymkode: 4f839...d4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unge gutter liker jenter med fin sprek kropp. Damer på 40 år har ikke det i 99% av tilfellene. 

Anonymkode: e472a...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han på 22år ser dypt og lenge i øynene når vi prater. Han ser litt diskré når jeg går. Han oser parfymelukt de gangene vi treffes. Han har også kikket litt på puppene mine, uten at han ville jeg skulle oppdage det. Kan det hende han liker meg? ;)

Anonymkode: 1e06a...217

Det kan jo virke sånn ja, men at en gutt/mann ser på puppene trenger ikke si så mye, det er bare noe som naturlig skjer nærmest uavhengig om man er interessert.

Anonymkode: 8d1be...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo virke sånn ja, men at en gutt/mann ser på puppene trenger ikke si så mye, det er bare noe som naturlig skjer nærmest uavhengig om man er interessert.

Anonymkode: 8d1be...ff4

Men når han kikker lenge rett i øynene mens han prater sier litt mer? Utrolig nok så merker jeg det. ;)

Anonymkode: 1e06a...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like gammel som deg og blir alltid sjekket opp av unge gutter på byen. Når jeg sier alderen min får noen bakoversveis og blir skremt, men noen blir enda mer tent 😅

Anonymkode: c5c72...bdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er like gammel som deg og blir alltid sjekket opp av unge gutter på byen. Når jeg sier alderen min får noen bakoversveis og blir skremt, men noen blir enda mer tent 😅

Anonymkode: c5c72...bdb

Noen liker nok tanken på at vi har mer erfaring, samtidig som vi ikke er så alt for gamle for menni 20-årene. Kroppen har jo ikke fått tydelige aldringstegn helt enda. Jeg har ei datter på 11, og venninnene hennes sier at jeg ser sååå ung ut. Hvorfor jeg ser ut som jeg er 22 når jeg er 33. ;)

 

Anonymkode: 1e06a...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 22 år gammel man ligger med ett tre hvis det spør han. 

Anonymkode: d4548...b03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en stesønn på 20. Nettopp gått ifra mannen/faren. Derfor anser dere kanskje meg som creepy når jeg forteller fantasien? Helt uaktuelt med denne stesønnen, helt! Men kunne tenkt meg en som var noe eldre enn han. 

Anonymkode: 1e06a...217

Ikke creepy i det hele tatt ❤️ Kjør på så lenge dere begge er single. En 22-åring er kanskje ikke så erfaren og utholdende som du skulle ønske, men for en kåtskap. At han ser deg lenge og dypt i øynene når han prater med deg er nok et signal om at han synes du er hot. Inviter han ut på en date og informer oss gjerne hvordan dette gikk.

Anonymkode: 0a9c7...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke creepy i det hele tatt ❤️ Kjør på så lenge dere begge er single. En 22-åring er kanskje ikke så erfaren og utholdende som du skulle ønske, men for en kåtskap. At han ser deg lenge og dypt i øynene når han prater med deg er nok et signal om at han synes du er hot. Inviter han ut på en date og informer oss gjerne hvordan dette gikk.

Anonymkode: 0a9c7...4ec

Det hadde vært litt creepy om jeg lå med sønnen til tidligere kjæreste😆 

Joda, jeg skal infomere om jeg kommer så langt. Det er bare merkelig hvor mye som blir avslørt av via blikk. 

Anonymkode: 1e06a...217

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kan hende han tror du er flink å suge.😅 Verken mere eller mindre.

Anonymkode: e472a...33d

Siden han ser meg dypt i øynene? 😅

Anonymkode: 1e06a...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Siden han ser meg dypt i øynene? 😅

Anonymkode: 1e06a...217

Lett å drømme seg bort vet du. Når jeg var læring og 19 år fikk jeg god blikkontakt med ei på 37 på jobbtur. Hun la tydeligvis merke til dette og etter nån drinker for mye utpå kvelden kom hun bort å spurte om jeg ville være med henne på hotellrommet. De andre gutta ble skikkelig missunnelig for at jeg som var den yngste der fikk pule henne. Hot milf hun da.😅 Ble en helt vill natt kan du si. Topp 3 av sexopplevelser jeg har opplevd. Husker ikke hvor mange runder det ble og det er jo et godt tegn.😂

Anonymkode: e472a...33d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lett å drømme seg bort vet du. Når jeg var læring og 19 år fikk jeg god blikkontakt med ei på 37 på jobbtur. Hun la tydeligvis merke til dette og etter nån drinker for mye utpå kvelden kom hun bort å spurte om jeg ville være med henne på hotellrommet. De andre gutta ble skikkelig missunnelig for at jeg som var den yngste der fikk pule henne. Hot milf hun da.😅 Ble en helt vill natt kan du si. Topp 3 av sexopplevelser jeg har opplevd. Husker ikke hvor mange runder det ble og det er jo et godt tegn.😂

Anonymkode: e472a...33d

Det rare var det at etter han kikket skikkelig lenge (uten å blunke til og med), helt sånn 🤪 - hvis du skjønner, haha. Men etter det kikket han plutselig  ikke i øynene da vi pratet. Han så litt stresset ug og kikket en helt annen vei. Nå var vi med andre folk tilstedet. Mulig han ble for lysten?;)

Jasså, kan tenke meg du koste deg da. Dette er jo en drømmetanke for mange unge menn. 

Anonymkode: 1e06a...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt draget på yngre menn, av en eller annen grunn. Har alltid sett yngre ut enn jeg egentlig er, og er kanskje litt barnslig for alderen. Problemet oppstod når de ville ha et forhold, da merket jeg alderforskjellen godt.

Ti års forskjell betyr lite når du er så ung som du er, og det kan jo bli vinn-vinn. Go for it!

Anonymkode: 45cdc...c07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 13.02):

Selv er jeg 33år. Det er en herlig ung mann jeg har blitt kjent med. Jeg blir seksuelt tiltrukket av han. Kan jeg lett få han i seng, eller blir jeg for gammel? ;) (vil da gjerne høre fra dere menn.) 

Anonymkode: 1e06a...217

Alltid gøy med menn som vil høre fra andre menn. Kvinner derimot spør gjerne kvinner om slikt, i hvert fall på et forum som kvinneguiden. Men svaret er uansett "ja" 😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...