Gå til innhold

Damer: Hvilke motiver liker dere at menn har hengende på veggen i leiligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville likt at du hadde bilder du selv syns var fine, så hadde jeg lært litt mer om deg. Jeg har kjøpt kunstplakater fra museum og er lite glad i Desenio og veldig masseproduserte plakater. Men har forsåvidt ikke sett noen menn har det på veggen heller.

Anonymkode: b671d...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilder/plakater av typisk ViMenn-piker/FHM, undertøysmodeller og lignende synes jeg er teit.
Kan akseptere bilde av fotball/bil, filmplakater, plakater fra konserter og slikt, så lenge det er moderat og litt gjennomført stilmessig.
Er veggene dekket av fotball/bil på samme måte som jeg dekorerte rommet mitt i tenårene med pop-idoler/skuespillere, så er det way too much.
Bilder av eksen kan også droppes.

Ut over det har jeg ikke noe mening, synes det er kult om stil er litt gjennomført, men ikke noe jeg bryr meg alt for mye om.
 

Anonymkode: af048...d5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du virkelig at nonfigurativ kunst ikke kan vekke følelser og bety noe for noen? Da er du rett og slett skremmende uvitende (og dømmende, dersom dét er nok til å få deg til å droppe en kar)

Anonymkode: ed3c4...f7e

Da leste du ikke innlegget mitt godt nok. "Muligens". Altså sånn "må ha noe på veggen. det bildet var greit." synes jeg er så utrolig teit. Jeg sa jo at hvis det ligger følelser bak så er det forståelig. Men de færreste har vel følelser for noen abstraktive klatter maling de kjøpte i en butikk.

Anonymkode: b25bc...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal absolutt ikke ha bilder av nakne damer i leiligheten min. 😊

Anonymkode: 120a6...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg muligens styrt unna fyren. Synes sånt er så teit. Jeg synes kjøpte bilder er så intetsigende, med mindre det ligger følelser bak. For eksempel et maleri/bilde man har kjøpt på en god ferie som et minne, eller maleri/bilde som en man kjenner har laget. Bilder for meg skal bety noe. Jeg henger bare opp bilder av familie og venner. Jeg elsker collager. Har flere av dem i huset. Vurderer å lage en hel vegg med det i gangen.

Anonymkode: b25bc...1ab

Jeg hadde fått fnatt om en fyr hadde masse kollasjer hengende i leiligheten. Syns det ikke er fint i det hele tatt. 

Kitsch er også turnoff. Enten har du noe av verdi på veggen, eller ingenting i det hele tatt. 

Anonymkode: be11e...2ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde fått fnatt om en fyr hadde masse kollasjer hengende i leiligheten. Syns det ikke er fint i det hele tatt. 

Kitsch er også turnoff. Enten har du noe av verdi på veggen, eller ingenting i det hele tatt. 

Anonymkode: be11e...2ee

Enig, collager blir veldig 2005 for meg, i samme gate som «Live, laugh, love» skilt.

Anonymkode: f16f2...1aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg hadde fått fnatt om en fyr hadde masse kollasjer hengende i leiligheten. Syns det ikke er fint i det hele tatt. 

Kitsch er også turnoff. Enten har du noe av verdi på veggen, eller ingenting i det hele tatt. 

Anonymkode: be11e...2ee

Åh, jeg er glad jeg ikke er mann og må støte på teite snobber som deg!

 

Anonymkode: 670c8...016

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg faktisk ikke. Så lenge det ikke er noe negativt. Hadde forsvunnet rask om jeg så hitler tegn eller annet søppel for å si det sånn.

Anonymkode: 7ccd3...a5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/22/2020 at 3:36 PM, AnonymBruker said:

Til dere som ikke vil ha kvinnekropp på veggen. GET A GRIP!

250px-Mona_Lisa,_by_Leonardo_da_Vinci,_f

Anonymkode: ec710...ad4

Bilde av en transe på veggen ville gjort meg skeptisk.

Anonymkode: d72ee...00c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 13.00):

Til dere damer som 25 til 40 år Hvilke motiver liker dere at menn har hengende på veggen i leiligheten sin? :)

Ha en god helg.

Anonymkode: 120a6...b82

Ikke nakne damer. Liker natur og fine fargekombinasjoner. 

Anonymkode: 92147...a02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 15.18):

Kvinnekropp virker umodent og tåpelig? Så du har ikke noe særlig til overs for Rubens, Munch, Collier eller Picasso da?

Anonymkode: 20b47...494

Nei, da hadde jeg tenkt på ham som pretensiøs. Dessuten ville det vært fryktelig rart om alt man hadde valgt fra disse var nakne eller halvnakne damer. Men så er og blir pretensiøse menn som vil vise at de har god smak også ofte noen griser :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke: hodeskaller, gitarer, Manchester United flagg på veggen, nakne damer og ekser. 

Liker Klimt og Mucha kunst. 

 

Anonymkode: 86e9e...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer eller mindre hva som helst innenfor normalitetens grenser, men jeg hadde nok reagert hvis en voksen mann  sa han hadde valgt bilder ut fra hva han trodde damer mellom 25-40 likte ... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 15.36):

Til dere som ikke vil ha kvinnekropp på veggen. GET A GRIP!

250px-Mona_Lisa,_by_Leonardo_da_Vinci,_f

Anonymkode: ec710...ad4

Jeg skrev «deilige damer». Altså halvnakne silikonbabes. 
 

Anonymkode: 5f30a...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 15.13):

Helst ikke noe sånn som der her.

Anonymkode: 669b0...566

Hahaha, dette er skikkelig harry!

Anonymkode: 5f30a...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Desenio kan du klikke lik og bestill på en hel vegg med motiver. Det er skikkelig in nå og lage sånn vegg der alle bildene/plakatene er samlet i en gruppe.

Anonymkode: 5f12c...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 18.48):

Ja, jeg skal absolutt ikke ha bilder av nakne damer i leiligheten min. 😊

Anonymkode: 120a6...b82

Hehe. Jeg som hadde en stor plakat med en muskuløs mann på soverommet. Kitch og harry. Min nye flamme sa fra, og da fjernet jeg det. Kanskje det beste er å ikke ha bilder så får dama eller mannen bestemme selv? 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er heller ikke spesielt glad i kollasjer. 

Anonymkode: 120a6...b82

Det finnes fine utført av kunstnere, hva mener du? 

Anonymkode: 10c3a...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne menn bør ikke ha bilder av halvnakne damer som poserer sexy, fotballplakater, harry hodeskallebilder og sånt noe. Hvis de har det bør de i det minste være åpne for at en framtidig partner tar styringa over estetikken i det felles hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...