Gå til innhold

Damer: Hvilke motiver liker dere at menn har hengende på veggen i leiligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere damer som 25 til 40 år Hvilke motiver liker dere at menn har hengende på veggen i leiligheten sin? :)

Ha en god helg.

Anonymkode: 120a6...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TheCatLady

Jeg har ikke noen voldsomme preferanser der, men jeg synes man kan la være å ha bilder av halvnakne/nakne damer på veggen når man har blitt voksen. Har heldigvis ikke vært borte i at jeg har vært på besøk hos noen som har det. 

Stort sett ser jeg bare lite gjennomtenkte interiørvalg, men det kan være at han ikke bryr seg noe om det. Det er mer viktig at han har det relativt rent og ryddig synes jeg. Det hjelper ikke å ha fine bilder om man ellers er en gris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TheCatLady skrev:

Jeg har ikke noen voldsomme preferanser der, men jeg synes man kan la være å ha bilder av halvnakne/nakne damer på veggen når man har blitt voksen. Har heldigvis ikke vært borte i at jeg har vært på besøk hos noen som har det. 

Stort sett ser jeg bare lite gjennomtenkte interiørvalg, men det kan være at han ikke bryr seg noe om det. Det er mer viktig at han har det relativt rent og ryddig synes jeg. Det hjelper ikke å ha fine bilder om man ellers er en gris. 

Enig, jeg liker ikke om han har bilder av en kvinnekropp, for på meg virker det litt objekitviserende, og det liker jeg ikke. Er bare sånn jeg føler det. Ellers bryr jeg meg ikke så mye.

Anonymkode: b2f59...c38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tryggeste er nok nonfigurativ kunst. Den kan vanskelig støte noen.

Anonymkode: d72ee...00c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig, jeg liker ikke om han har bilder av en kvinnekropp, for på meg virker det litt objekitviserende, og det liker jeg ikke. Er bare sånn jeg føler det. Ellers bryr jeg meg ikke så mye.

Anonymkode: b2f59...c38

Jeg synes også det vitner om umodenhet og litt tåpelig å ha det på veggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å si hva jeg ikke liker: deilige damer og favorittlastebilen. Ellers ingen sterke meninger. 

Anonymkode: 5f30a...366

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tryggeste er nok nonfigurativ kunst. Den kan vanskelig støte noen.

Anonymkode: d72ee...00c

Da hadde jeg muligens styrt unna fyren. Synes sånt er så teit. Jeg synes kjøpte bilder er så intetsigende, med mindre det ligger følelser bak. For eksempel et maleri/bilde man har kjøpt på en god ferie som et minne, eller maleri/bilde som en man kjenner har laget. Bilder for meg skal bety noe. Jeg henger bare opp bilder av familie og venner. Jeg elsker collager. Har flere av dem i huset. Vurderer å lage en hel vegg med det i gangen.

Anonymkode: b25bc...1ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Lettere å si hva jeg ikke liker: deilige damer og favorittlastebilen. Ellers ingen sterke meninger. 

Anonymkode: 5f30a...366

Så det er greit med veggen full av plakater med fotballmotiver ...?

Anonymkode: 7298b...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere damer som 25 til 40 år Hvilke motiver liker dere at menn har hengende på veggen i leiligheten sin? :)

Ha en god helg.

Anonymkode: 120a6...b82

Hogwarts 👌🏻

Anonymkode: efedd...e2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, TheCatLady said:

Jeg synes også det vitner om umodenhet og litt tåpelig å ha det på veggen. 

Kvinnekropp virker umodent og tåpelig? Så du har ikke noe særlig til overs for Rubens, Munch, Collier eller Picasso da?

Anonymkode: 20b47...494

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Da hadde jeg muligens styrt unna fyren. Synes sånt er så teit. Jeg synes kjøpte bilder er så intetsigende, med mindre det ligger følelser bak. For eksempel et maleri/bilde man har kjøpt på en god ferie som et minne, eller maleri/bilde som en man kjenner har laget. Bilder for meg skal bety noe. Jeg henger bare opp bilder av familie og venner. Jeg elsker collager. Har flere av dem i huset. Vurderer å lage en hel vegg med det i gangen.

Anonymkode: b25bc...1ab

Mener du virkelig at nonfigurativ kunst ikke kan vekke følelser og bety noe for noen? Da er du rett og slett skremmende uvitende (og dømmende, dersom dét er nok til å få deg til å droppe en kar)

Anonymkode: ed3c4...f7e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinnekropp virker umodent og tåpelig? Så du har ikke noe særlig til overs for Rubens, Munch, Collier eller Picasso da?

Anonymkode: 20b47...494

Alle skjønner vel at det ikke er slike bilder en mener. Det er jo et kunstverk og ikke en silikonbabe med minimal bekledning som står der i en sexy positur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, TheCatLady said:

Alle skjønner vel at det ikke er slike bilder en mener. Det er jo et kunstverk og ikke en silikonbabe med minimal bekledning som står der i en sexy positur. 

Sto da ingenting om det i innlegget du siterte, kun "bilder av kvinnekropp". Og ja, det er jo nok av puritanere som er motstandere av klassisk kunst om det avbilder nakne kropper, så mna kan ikke anta.

Anonymkode: 20b47...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er greit med veggen full av plakater med fotballmotiver ...?

Anonymkode: 7298b...4d5

 Nei, kanskje ikke det heller når man har bikket 22. 

Anonymkode: 5f30a...366

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sto da ingenting om det i innlegget du siterte, kun "bilder av kvinnekropp". Og ja, det er jo nok av puritanere som er motstandere av klassisk kunst om det avbilder nakne kropper, så mna kan ikke anta.

Anonymkode: 20b47...494

Ok, greit nok. Jeg har aldri vært borte i slike folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til dere som ikke vil ha kvinnekropp på veggen. GET A GRIP!

250px-Mona_Lisa,_by_Leonardo_da_Vinci,_f

Anonymkode: ec710...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som ikke vil ha kvinnekropp på veggen. GET A GRIP!

250px-Mona_Lisa,_by_Leonardo_da_Vinci,_f

Anonymkode: ec710...ad4

Kanskje greit å lese hva en faktisk mener med kvinnekropp på veggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Til dere som ikke vil ha kvinnekropp på veggen. GET A GRIP!

250px-Mona_Lisa,_by_Leonardo_da_Vinci,_f

Anonymkode: ec710...ad4

Ikke rart kvinner ser på dette som et sexistisk maleri.

Det første man legger merke til, er puppene hennes, og de er STORE. :tongue:

Anonymkode: 7298b...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnekropp virker umodent og tåpelig? Så du har ikke noe særlig til overs for Rubens, Munch, Collier eller Picasso da?

Anonymkode: 20b47...494

Nåja, billige trykk av kjente malerier er ikke nødvendigvis så fint på stueveggen det heller, etter min mening. Men innerst inne skjønner du nok veldig godt at det ikke var det det var snakk om her. 

Anonymkode: 497b8...3b8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...