Gå til innhold

Menn, er det stor forskjell i størrelse på klitten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg på. Vokser den mye når dama blir kåt? 

Anonymkode: 3af7b...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er store individuelle forskjeller på størrelsen, og naturligvis forskjell på når hun er opphisset eller ei. Den blir større og 'hardere' når hun er opphisset, som naturligvis gjør den lettere å finne.

Den kan være svært enkel å finne hos noen, men vanskeligere hos andre - spesielt om man ikke har vært intim over lengre tid, eller om man kommer i fra en annen vinkel enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si jeg merker at klitten min vokser når jeg blir kåt eller at klitthodet blir hardt. Hvertfall ikke noe jeg tenker over eller har lagt merke til. Men virker som at menn prøver å sammenligne klitten med en penis 🙄 veldig turn off. 

Anonymkode: 747ea...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke akkurat si jeg merker at klitten min vokser når jeg blir kåt eller at klitthodet blir hardt. Hvertfall ikke noe jeg tenker over eller har lagt merke til. Men virker som at menn prøver å sammenligne klitten med en penis 🙄 veldig turn off. 

Anonymkode: 747ea...77f

Jeg er kvinne og jeg merker stor forskjell på min klitoris når jeg ikke er kåt  ( da er den borte under alle hudfoldene) og når jeg er veldig kåt/ rett før det går. Spesielt om jeg teaser meg selv lenge før jeg lar meg selv komme. Da er klitoris som en minipenis (5-7 mm) som er umulig å ikke stimulere, da den stikker frem øverst i vulva, og bare det å stramme skjeden er nok til å kjenne stimuleringen

Og dette er ikke skrevet for å være en runketråd. 

Anonymkode: 2c308...075

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å finne? Altså, den er jo på samme plass på alle damer... 

Anonymkode: bb9c5...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke akkurat si jeg merker at klitten min vokser når jeg blir kåt eller at klitthodet blir hardt. Hvertfall ikke noe jeg tenker over eller har lagt merke til. Men virker som at menn prøver å sammenligne klitten med en penis 🙄 veldig turn off. 

Anonymkode: 747ea...77f

Eeehhh les deg opp på kvinnekroppen. 

Anonymkode: 2cdf7...152

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke akkurat si jeg merker at klitten min vokser når jeg blir kåt eller at klitthodet blir hardt. Hvertfall ikke noe jeg tenker over eller har lagt merke til. Men virker som at menn prøver å sammenligne klitten med en penis 🙄 veldig turn off. 

Anonymkode: 747ea...77f

Hvis du ikke kjenner at klitthodet ditt blir hardt, har du nok aldri vært kåt... Jeg synes det er litt turnoff at ikke kvinner vet mere om sitt eget kjønn🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på alle som mener det er stor forskjell. Ei jeg var med hadde en som man knapt kunne se, mens ei annen kunne jeg virkelig suge på. Har absolutt ingen preferanse her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er store forskjeller. Jeg har en liten klitoris som omtrent ikke vokser/blir hard når jeg blir kåt. Men jeg kan love at den virker. 😁

Anonymkode: 4dc0d...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke min og det er veldig flaut. Men kjenner jo at det er godt der en plass. Noen som kan vise et bilde om hvordan er klitt ser ut? Hvor den sitter? Inni de indre kjønnsleppene? 

Anonymkode: 3af7b...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en hudfold/ hudlag som dekker over klitten, så du må skyve på den så ser du klitten under. Klitten er en rund slags kule.  Denne "huden" over henger sammen med indre kjønnsleppe. Følger du altså indre kjønnslepper til topps så finner du klitten under der. 

Anonymkode: 48e6d...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stor forskjell, noen er store. Noen er små og ikke så lett å definere. Var sammen med ei som det ikke var noe utvendig klitoris på. Hun greide ikke å få orgasme. 

For meg virker det som at jo støre klitten er, jo lettere får de orgasme. 

Anonymkode: 04c46...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...