Gå til innhold

Hvordan klare å komme igjen nesten rett etterpå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dame her som lurer. Jeg blir veldig følsom på klitten etter orgasme. Er det bare å kjøre på videre for å komme en gang til? Har så lyst å få det til. Både med og uten mannen. Tips? 

Anonymkode: 6c5f5...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame her som lurer. Jeg blir veldig følsom på klitten etter orgasme. Er det bare å kjøre på videre for å komme en gang til? Har så lyst å få det til. Både med og uten mannen. Tips? 

Anonymkode: 6c5f5...490

Yes, det er det, men unngå å berøre klitoris rett etter orgasmen, da er den ekstra følsom. Når sensitiviteten går litt ned, kan du fortsette, da kommer orgasmen ganske raskt og myyye sterkere.

Anonymkode: 45364...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yes, det er det, men unngå å berøre klitoris rett etter orgasmen, da er den ekstra følsom. Når sensitiviteten går litt ned, kan du fortsette, da kommer orgasmen ganske raskt og myyye sterkere.

Anonymkode: 45364...8f3

Sterkere, seriøst? Det må prøves! 

Anonymkode: 6c5f5...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame her som lurer. Jeg blir veldig følsom på klitten etter orgasme. Er det bare å kjøre på videre for å komme en gang til? Har så lyst å få det til. Både med og uten mannen. Tips? 

Anonymkode: 6c5f5...490

Jeg takler aldri direkte kontakt med klitoris. Så hva jeg gjør er to fingre oppå hetta til klitoris. En del trykk, i sirkel bevegelser. Etter den første orgasmen. Så trenger jeg kanskje 10 sek på å få pusten igjen, så fortsetter jeg med det samme. To fingre oppå hetta på klitoris, så det er ingen direkte kontakt med selve klitoris. Sirkelbevegelser med nok trykk, og neste orgasme kommer innen 30 sek. Og slik fortsetter jeg. Har pleid å si at rekorden ligger på 8 på rad, for da ga hånda mi opp. Men helt ærlig er det mange år siden jeg faktisk telte mens jeg holdt på, så er usikker 😂

Anonymkode: 45ed1...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har gjort med partnere som blir veldig sensitiv etter orgasme, er å fokusere på andre ting enn klitoris. Få kroppen og hodet så kåt igjen, at sensitiviteten ikke plager henne lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sterkere, seriøst? Det må prøves! 

Anonymkode: 6c5f5...490

Yes, mye sterkere, du vil riste og skjelve og få ut av kroppen-opplevelser og vær klar over at det vil komme ekstremt høye lyder. 

Anonymkode: 45364...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg takler aldri direkte kontakt med klitoris. Så hva jeg gjør er to fingre oppå hetta til klitoris. En del trykk, i sirkel bevegelser. Etter den første orgasmen. Så trenger jeg kanskje 10 sek på å få pusten igjen, så fortsetter jeg med det samme. To fingre oppå hetta på klitoris, så det er ingen direkte kontakt med selve klitoris. Sirkelbevegelser med nok trykk, og neste orgasme kommer innen 30 sek. Og slik fortsetter jeg. Har pleid å si at rekorden ligger på 8 på rad, for da ga hånda mi opp. Men helt ærlig er det mange år siden jeg faktisk telte mens jeg holdt på, så er usikker 😂

Anonymkode: 45ed1...d21

Jeg vet, det er ekstremt

Anonymkode: 45364...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yes, det er det, men unngå å berøre klitoris rett etter orgasmen, da er den ekstra følsom. Når sensitiviteten går litt ned, kan du fortsette, da kommer orgasmen ganske raskt og myyye sterkere.

Anonymkode: 45364...8f3

Det trenger ikke stemme da. Mine orgasmer etter den første er aldri så sterke og gode som den første. Og den første er aller sterkest når jeg har teaset meg selv eller blitt teaset til jeg nesten kommer flere ganger før jeg slipper til. 

Anonymkode: db8c4...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...