Gå til innhold

Blondiner - hvordan holder dere håret kaldt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes blå- eller lillasjampo er litt skummelt, får enten blå striper i håret eller for liten forskjell. Lurer på hva dere gjør? Bare lillasjampo, eller toner? I så fall hvilken? Gjør dere det selv, og hvor lyst hår har dere?

Anonymkode: 1c18d...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåsjampo, men må skylle den fort ut, for hvis ikke blir håret lilla. Og bruker den ikke hver gang jeg vasker håret.

Anonymkode: b46ea...264

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matrix Brass off shampoo ☺️ Uten tvil det beste hjemme produktet jeg har prøvd.  Denne er blå, tar bort/nøytraliserer orange og gule toner. Opplever ikke å få grått hår, slik som den fra Fudge f.eks. 
 

Bruker denne 1 gang i uka mellom hvert frisørbesøk. Holder fargen kald og jevn. 
Striper det helt lyst med farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lee stafford blond balsam. Den er så lys lilla den ikke setter farge. Eventuelt bland ut blåshampoo med vanlig i hånden 50/50, så blir det ikke like intenst. 

Anonymkode: 4708e...424

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grise bleiket blondt hår her, bruker Lee Stafford Bleach Blondes Balsam til vanlig, og Lee Stafford Bleach Blondes Ice White Conditioner når jeg vil ha det mer grått-ish til feks fest eller bare er lei av blondfargen. 
 

De er forøvrig på salg på Vita nå til 99kr. 

 

Endret av Frøyamor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Rema 1000 sin sjampoo. Skjønner ikke hvorfor man skal bruke dill og dyre greier. Holder seg like fint med billig

Anonymkode: 8dba5...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå sjampo fra frisør. Har den i 20 min om håret har gulnet.

Stripe toner det hos frisør ca 1 gang i året. Må ta striper da jeg reagerer på kjemikaliene, veldig tander hårbunn.

Anonymkode: 1e00f...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fudge lillashampo, men har den ikke i 5 minutt, da blir da den grå/lilla striper. Har den i håret ca 1 minutt. 

Anonymkode: d54c5...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillashampoo fra fudge. Har det i håret kanskje 1x i mnd. Vasker håret 1-2 ganger i uka.

Anonymkode: 10f6d...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...