Gå til innhold

Er Jan Thomas egentlig en sympatisk fyr?

SoWhat?

Anbefalte innlegg

ClusterOfGrapes

Har sansen for JT jeg også. Han er en fargeklatt og tør å være seg selv. Masse selvironi har han også. Det kommer klart frem i podcasten med ET. De er så forskjellige som dag og natt, og slikt blir det mye moro av. Virker varm og omtenksom og tolerant overfor andre mennesker. Han har fått til mye, så flink er han også. Kjedelig om alle skal være typ A-4

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

SoWhat?
1 minutt siden, ClusterOfGrapes skrev:

Har sansen for JT jeg også. Han er en fargeklatt og tør å være seg selv. Masse selvironi har han også. Det kommer klart frem i podcasten med ET. De er så forskjellige som dag og natt, og slikt blir det mye moro av. Virker varm og omtenksom og tolerant overfor andre mennesker. Han har fått til mye, så flink er han også. Kjedelig om alle skal være typ A-4

Jeg er helt for at folk skiller seg ut, og det du skriver om selvironi stemmer. Og noe av det jeg skrev fleiper han om selv. Jeg hater ikke fyren akkurat  😄 men ingen er feilfri, og alle har irriterende sider. Og det var litt det jeg satte spørsmålstegn ved. Syns mange flipper helt ut her, og gjør dette mye mer dramatisk enn det egentlig er. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Underligsirkel

Det er noe med han som irriterer meg når han er på tv. Har samme problem med Alex Rosen. Hva han er i sit private liv er irrelevant for min del, det hvordan han påvirker meg fra tv-skjermen jeg snakker om.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kokeshi

Det har jeg ingen forutsetning for å uttale meg om. Jeg har kun et medieskapt bilde av han, og har aldri møtt han. Men, jeg synes han fremstår som et varmt menneske.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Måne Rampelyset låste denne emne
Måne Rampelyset

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, brukerangrep og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Måne Rampelyset gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...