Gå til innhold

Jan Thomas


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Har sansen for JT jeg også. Han er en fargeklatt og tør å være seg selv. Masse selvironi har han også. Det kommer klart frem i podcasten med ET. De er så forskjellige som dag og natt, og slikt blir det mye moro av. Virker varm og omtenksom og tolerant overfor andre mennesker. Han har fått til mye, så flink er han også. Kjedelig om alle skal være typ A-4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, ClusterOfGrapes skrev:

Har sansen for JT jeg også. Han er en fargeklatt og tør å være seg selv. Masse selvironi har han også. Det kommer klart frem i podcasten med ET. De er så forskjellige som dag og natt, og slikt blir det mye moro av. Virker varm og omtenksom og tolerant overfor andre mennesker. Han har fått til mye, så flink er han også. Kjedelig om alle skal være typ A-4

Jeg er helt for at folk skiller seg ut, og det du skriver om selvironi stemmer. Og noe av det jeg skrev fleiper han om selv. Jeg hater ikke fyren akkurat  😄 men ingen er feilfri, og alle har irriterende sider. Og det var litt det jeg satte spørsmålstegn ved. Syns mange flipper helt ut her, og gjør dette mye mer dramatisk enn det egentlig er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med han som irriterer meg når han er på tv. Har samme problem med Alex Rosen. Hva han er i sit private liv er irrelevant for min del, det hvordan han påvirker meg fra tv-skjermen jeg snakker om.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ingen forutsetning for å uttale meg om. Jeg har kun et medieskapt bilde av han, og har aldri møtt han. Men, jeg synes han fremstår som et varmt menneske.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, brukerangrep og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folk som er mye i media og har vært det lenge er ofte litt høye på seg selv. De kan jo også være ganske annerledes som privatperson. Han er neppe bedre eller verre enn den gjennomsnittlige kjendis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/21/2020 at 9:22 PM, Jessic_a said:

Jeg har møtt han par ganger jobbsammenheng. Syns han er en veldig sympatisk og fin person. Sist jeg møtte han husket han faktisk hva minste barnet mitt het og lurte på om det gikk bra etter den sykkelulykken jeg fortalte om første gang 🥰

Var du kunde i salongen? En praksis som visst er mer vanlig i USA er at de har en slags journal på kundene våre hvor de skriver ned litt om vedkommende, om du har spesielle ønsker/allergier og litt om deg generelt. Men det kan være han har veldig god hukommelse, det var pent av han å spørre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n_97 skrev (10 timer siden):

Var du kunde i salongen? En praksis som visst er mer vanlig i USA er at de har en slags journal på kundene våre hvor de skriver ned litt om vedkommende, om du har spesielle ønsker/allergier og litt om deg generelt. Men det kan være han har veldig god hukommelse, det var pent av han å spørre. 

Han var kunde hos oss 😊 Gjennom et prosjekt jeg ledet 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

 Jan Thomas som fikk på TV helt panikk da en bekjent observere han i en Golf. Åhhh nei shit!!!! sa han plutselig og parkere sporenstreks bilen og ringe den bekjente: Halloen, det er meg. Jeg ville bare at du skal vite at jeg ikke har begynt å kjøre Volkswagen. Nei,nei,nei det er NRK sin bil. Jeg kjører forsatt samme type Porsche som deg  gudskjelov.  

Altså jeg drømmer om en bil og kommer til å bli sjeleglad  bare over  å ha råd  VW engang i fremtiden. VW er på alle måter en skikkelig bil. Tenker på ingen måte at det er så skamfull å bli sett i en VW at jeg må ringe for å understreke at det ikke er min bil. Jeg kjører jobben sin  Touran støtt og og  stadig uten å  synes der er flaut. Så jeg lurer: er det bare jeg som synes dette virker rart og snobbete? 😁

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Laraa skrev (59 minutter siden):

 Jan Thomas som fikk på TV helt panikk da en bekjent observere han i en Golf. Åhhh nei shit!!!! sa han plutselig og parkere sporenstreks bilen og ringe den bekjente: Halloen, det er meg. Jeg ville bare at du skal vite at jeg ikke har begynt å kjøre Volkswagen. Nei,nei,nei det er NRK sin bil. Jeg kjører forsatt samme type Porsche som deg  gudskjelov.  

Altså jeg drømmer om en bil og kommer til å bli sjeleglad  bare over  å ha råd  VW engang i fremtiden. VW er på alle måter en skikkelig bil. Tenker på ingen måte at det er så skamfull å bli sett i en VW at jeg må ringe for å understreke at det ikke er min bil. Jeg kjører jobben sin  Touran støtt og og  stadig uten å  synes der er flaut. Så jeg lurer: er det bare jeg som synes dette virker rart og snobbete? 😁

Jeg tror og håper at det er en del av imaget hans å være en dum men sjarmerende snobb.

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Det er snobbete og materialistisk. Sannsynligvis ble han med på TV-innspillingen til NRK for å få egenreklame. Ja, jeg vet jeg spekulerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
spaniasol skrev (5 minutter siden):

Det er snobbete og materialistisk. Sannsynligvis ble han med på TV-innspillingen til NRK for å få egenreklame. Ja, jeg vet jeg spekulerer...

Jeg syns egentlig at flere godt voksne, barnløse homofile kjendiser fremstår ganske snobbete. Se på Halvor Bakke f eks. Dette er mannfolk med gode lønninger som kan bruke absolutt all sin fritid på seg selv, og som aldri har måttet nøye seg med first price eller måtte kjøpe gammel bruktbil for å få Familien AS til å gå rundt. 

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tannbein
Twistdott skrev (1 minutt siden):

Han er i mine øyne en usjarmerende snobb. 

Hehe, ja.. men jeg fikk medynk for ham i podcasten hans med Einar Tørnkvist, fordi Einar ofte var nedlatende mot ham, men JT valgte aldri å bite tilbake.

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Saph skrev (Akkurat nå):

Han gjorde seg selvfølgelig til. Han viser den siden folk vil se og snakke om.

Naiviteten lenge leve 😂

Det er jo trist om man føler at man må spille skuespill for at folk skal gidde å snakke om seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trynefaktor

Han liker vel best Porschen sin da. 
Han sier ikke at alle må det eller at det er det riktige. 
 

Virker som noen her bare trengte en unnskyldning for å slenge dritt om ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (3 timer siden):

 Jan Thomas som fikk på TV helt panikk da en bekjent observere han i en Golf. Åhhh nei shit!!!! sa han plutselig og parkere sporenstreks bilen og ringe den bekjente: Halloen, det er meg. Jeg ville bare at du skal vite at jeg ikke har begynt å kjøre Volkswagen. Nei,nei,nei det er NRK sin bil. Jeg kjører forsatt samme type Porsche som deg  gudskjelov.  

Altså jeg drømmer om en bil og kommer til å bli sjeleglad  bare over  å ha råd  VW engang i fremtiden. VW er på alle måter en skikkelig bil. Tenker på ingen måte at det er så skamfull å bli sett i en VW at jeg må ringe for å understreke at det ikke er min bil. Jeg kjører jobben sin  Touran støtt og og  stadig uten å  synes der er flaut. Så jeg lurer: er det bare jeg som synes dette virker rart og snobbete? 😁

Jeg vet hvilket tv-program du sikter til og for mer var det rimelig åpenbart at han tullet når han gjorde dette. Hvis du ikke oppfattet det sånn så tenker jeg du kanskje ikke har fanget opp «karakteren» han spiller på når han er på TV. Ja, han er selvfølgelig seg selv, men han skrur det jo ekstra til når kameraene ruller. Han lever av å være en karikert versjon av seg selv, men jeg oppfatter også at han har mye selvironi og humor på dette. Og det var nettopp humor han spilte på i det klippet du viser til.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...