Gå til innhold

Jan Thomas


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, miss summers skrev:

For en merkelig tråd. Hva er egentlig tema? 

Ts liker ikke Jan Thomas. Eller: hun sier at hun liker ham men sier masse stygt om ham, uten at hun gidder å forklare eller dokumentere.  

Enig, veldig merkelig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Ts liker ikke Jan Thomas. Eller: hun sier at hun liker ham men sier masse stygt om ham, uten at hun gidder å forklare eller dokumentere.  

Enig, veldig merkelig. 

Bisarre greier. Vanligvis er det konkrete ting, eller konkrete temaer. Her er det dratt et navn ut av r..a og så bare visvas. Null kontekst! Det er flere jeg har lite sansen for i underholdsverdenen, men å lage en tråd om det? Dette fremstår absurd. Og ondsinnet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Bisarre greier. Vanligvis er det konkrete ting, eller konkrete temaer. Her er det dratt et navn ut av r..a og så bare visvas. Null kontekst! Det er flere jeg har lite sansen for i underholdsverdenen, men å lage en tråd om det? Dette fremstår absurd. Og ondsinnet. 

Ja. Enig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor virker han usympatisk? Jeg synes han virker jordnær og som et veldig oppmuntrende, varmt menneske. En god lytter og har gode verdier. Han jobber med det han elsker og det er et viktig yrke som redder selvtilliten til så mange mennesker. I «Bli ny med Jan Thomas» snur han virkelig opp ned på livet til mange kvinner som hadde gitt opp. Han virker heller ikke høy på seg selv med tanke på at han kunne ha forsvunnet der i LA for godt og blitt sammen med gudene vet hvem, men han velger altså å bo i Norge, slå seg ned her med en fyr fra Oslo, kjøpe seg en liten hund og ja.. jeg synes han virker koselig :)

Han er direkte og ærlig, uten å være frekk. Han har råd til å kjøpe det han ønsker seg og da gjør han det uten å bli skyhøy på seg selv som mange andre ville blitt. Har fulgt med på seriene hans. Skal innrømme at jeg har prøvd å finne noe feil, men jeg klarer ikke. Synes han er seg selv og at det er absolutt bra nok 👏🏼 Jeg tror alle trenger en Jan i livet sitt! Da hadde verden vært litt lettere!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror trådstarter har blitt litt for oppslukt av Jan etter tv-seriene hans og nesten blitt litt sjalu?? Du kan jo spørre deg, ts, om du er sympatisk? Veldig rart å lage en slik tråd 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, miss summers skrev:

For en merkelig tråd. Hva er egentlig tema? 

Tema er at folk tror Jan Thomas er en veldig sympatisk og fin fyr. Og det er han h ør han tjener penger. Han er intlorant mot østkanten og folk som er såkalte "loosers"" han tjener unge ring på dem. Sånn er det. Og folk blir fly forbannet fordi de tror de blir elsket uansett.  Hm. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tough cookie skrev:

Jeg tror han er en omtenksom person som bryr seg om folk rundt seg, iallfall de han omgås med.

Det har du helt rett i.De han omgås med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kollontaj said:

Bare nevner det

 

Jepp. Her ligger nok hunden begravet. 

Tydeligvis var karantenen ikke langvarig nok. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde borti det programmet hvor han søkte kjæreste. Har egentlig aldri satt meg opp en mening om han, men syntes han virket veldig ydmyk, empatisk og sympatisk da. Så stakk han av med den kjekkasen der også da :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Hunter7 skrev:

Jepp. Her ligger nok hunden begravet. 

Tydeligvis var karantenen ikke langvarig nok. 

Eller for lang for vedkommende 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Callisto83 skrev:

Hvorfor er det så viktig at han er sympatisk? Jeg tror mange av oss ville fått sjokk hvor lite sympatiske mange kjendiser er i virkeligheten, i motsetning til hvordan de fremstilles på TV.

Jepp. Og samtidig er det også begrenset hvor sympatisk den vanlige mannen i gata er, når det kommer til stykket. De aller fleste av oss er mest opptatt av oss selv og våre nærmeste, selv om vi kan ha medfølelse ovenfor andre. Og det er ingen grunn til å tro at JT er mer eller mindre sympatisk enn andre mennesker, men jeg liker den personen han fremstiller seg selv som i media. I det store og hele virker han som en flott fyr, selv om han også tråkker feil innimellom, akkurat som alle oss andre! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kinder skrev:

Jepp. Og samtidig er det også begrenset hvor sympatisk den vanlige mannen i gata er, når det kommer til stykket. De aller fleste av oss er mest opptatt av oss selv og våre nærmeste, selv om vi kan ha medfølelse ovenfor andre. Og det er ingen grunn til å tro at JT er mer eller mindre sympatisk enn andre mennesker, men jeg liker den personen han fremstiller seg selv som i media. I det store og hele virker han som en flott fyr, selv om han også tråkker feil innimellom, akkurat som alle oss andre! 

Har møtt ham en gang, på butikken. Da var han hvertfall meget sympatisk 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sanninga
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns han virker sympatisk, men han har sine "greier", ting han syns er viktig og som han henger seg opp i. Han kan virke overfladisk på grunn av det, men jeg tror egentlig ikke han er det. Tror noen som f.ex. Morten Harket er mer usympatisk, f.ex. mot fans som kommer bort på gaten.

Men ble litt skuffet over at han valgte en sånn ung, pen fyr da. Pen rumpe er visst viktigere enn en hel del annet.

Anonymkode: fba10...4e7

Men selv om han er ung og flott, så kan han jo ha mange andre veldig gode egenskaper. Det er jo ingen sammenheng der. 

Synes forøvrig også det blir feil å diskutere enkeltmennesker sånn, men nå gjør jeg det selv, så har ingenting jeg skulle sagt. 

For jeg mener at selv om han kan være opptatt av overfladiske ting, så kan han så klart likevel ha et godt hjerte. Det henger heller ikke sammen. Synes der er rart hvordan folk trekker så raske slutninger/sammenhenger. 

Når det er sagt, så er det vel ingen av oss som personlig kjenner JT, så ingen av oss vet egentlig hvordan han er innerst inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hundemamma97 skrev:

Hvorfor virker han usympatisk? Jeg synes han virker jordnær og som et veldig oppmuntrende, varmt menneske. En god lytter og har gode verdier. Han jobber med det han elsker og det er et viktig yrke som redder selvtilliten til så mange mennesker. I «Bli ny med Jan Thomas» snur han virkelig opp ned på livet til mange kvinner som hadde gitt opp. Han virker heller ikke høy på seg selv med tanke på at han kunne ha forsvunnet der i LA for godt og blitt sammen med gudene vet hvem, men han velger altså å bo i Norge, slå seg ned her med en fyr fra Oslo, kjøpe seg en liten hund og ja.. jeg synes han virker koselig :)

Han er direkte og ærlig, uten å være frekk. Han har råd til å kjøpe det han ønsker seg og da gjør han det uten å bli skyhøy på seg selv som mange andre ville blitt. Har fulgt med på seriene hans. Skal innrømme at jeg har prøvd å finne noe feil, men jeg klarer ikke. Synes han er seg selv og at det er absolutt bra nok 👏🏼 Jeg tror alle trenger en Jan i livet sitt! Da hadde verden vært litt lettere!

Jo... dette er sånn omtrent det samme jeg ville skrevet. 

Men sett at han er kjip, overfladisk og nedlatende.. hva så? Hvilken innvirkning ville det hatt på meg og deg og alle andre? Lite. 

Har tenkt litt på forholdet hans til faren da. De hadde jo et ikke-forhold, og faren bodde i nærheten av meg, tre minutter gange borti gata her. Han bodde i omsorgsbolig og en dag var leiligheten hans tom. Den lå på bakkeplan med verandadør ut mot gata, derfor var det lett og se. Jeg lurte på hva som hadde skjedd, men så leste jeg i Dagbladet (?) at JT fortalte om farens død. Jeg fant det særs trist av en eller annen grunn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem JT er, så jeg kunne ikke fortelle om JT er sympatisk eller ikke, og ærlig talt om jeg virkelig visste hvem han er ... Hvordan kunne jeg fortelle om han er sympatisk eller en total idiot? 

Kanskje du burde møte ham personlig først? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte gni meg i øynene da jeg så hvem TS var. Forsto ingenting, da vedkommende har vært kraftig engasjert i en annen tråd der h*n har kritiserer KG’ere for forhåndsdømming og ufine personkarakteristikker. Så dette ble veldig rart. Og ufint. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...