Gå til innhold

Jan Thomas


SoWhat?

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Hva faen? Er ikke hans stemme nok heller nå? 

Det er en fordel og gå oppå broen og ikke under den når det er vindstille. Stemmen hans er kanskje nok, men ikke godt nok til å dokumentere alle dine utsagnet som du har drysset rundt deg her i tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Henvis spesifikt til hva han har sagt da. Med link helst. 

Skjønner ikke hva du holder på med med denne tråden

Neivel. Lær deg å lytte kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Det er de For jeg liker han. Faktisk. 

 

Men så mange tror at han elsker alle og bryr seg om. Hvilket er feil. Kun det. 

Det er vel ingen som tror at han bryr seg om alle? De fleste er seg selv nærmest, og bryr seg mest om seg og sine. Det gjelder nok deg også. Jeg har aldri oppfattet han har forsøkt å selge seg inn med et skinnhellig image.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er de For jeg liker han. Faktisk. 

 

Men så mange tror at han elsker alle og bryr seg om. Hvilket er feil. Kun det. 

Hvis du liker ham, hvorfor skrive så mye stygt om ham?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Det er en fordel og gå oppå broen og ikke under den når det er vindstille. Stemmen hans er kanskje nok, men ikke godt nok til å dokumentere alle dine utsagnet som du har drysset rundt deg her i tråden.

Hva betyr det du skriver om broen??  

Lær deg å lytte. Vær kritisk. For eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg har aldri snakket om privatpersoner. Jeg tror dere det at det jeg sier om Jan Thomas er sant. Han lever et liv i snobberi. Lever blant fiffen. Han bryr seg nada om andre nede på rangstigen.sånn er det. Og så blir de sinte på meg fordi jeg sier er det som det er. Saklig. 

Jeg liker Jan Thomas jeg. Men han er ikke min favoritt akkurat. Han tør ikke gå på østkanten i Oslo en gang. For der bor "de dårlige" Dere ser ikke fordi dere ser dere blinde på en ting. 

Det er da mange som ikke frekventerer østkanten. Er sikkert noen som ikke er mye på vestkanten heller. Eller Oslo i det hele tatt. Er det det du skiller mennesker på, hvor i Oslo de beveger seg? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er de For jeg liker han. Faktisk. 

 

Men så mange tror at han elsker alle og bryr seg om. Hvilket er feil. Kun det. 

Du sier at nå at du liker han.. Men det var ikke det du startet med tråden.

Sitat

Jeg tror ikke det jeg. Jeg liker han med en bismak. Han er sympatisk med fiffen, men når i allverden har han vist sympati med de som lever på skråplanet? Han virker ikke særlig intellektuell og klok. Greit nok det altså. Men jeg har aldri opplevd at noen lever så mye i sin egen boble. Ja, han har opplevd vanskelige ting ( med faren) men mye skurrer for meg. Han hever seg lett over de vanskeligstilte. Han er kun sympatisk mot de som "er noe"

Jeg tror ikke jeg liker Jan Thomas jeg. Jeg liker Einar da. Intellektuell og intelligent uten å hovere . Må bare si det da mange tror Jan Thomas er sååå snill. Eg,nei. Han er irriterende uvitende 

Har du kontroll på dine egne ord?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Hva betyr det du skriver om broen??  

Lær deg å lytte. Vær kritisk. For eksempel.

Det er noe du skal lære deg å finne ut av. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han virker svært karismatisk. En person man kan feste og ha det gøy med. Overfladisk. Men som venn tror jeg han er sympatisk og lojal. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Hvis du liker ham, hvorfor skrive så mye stygt om ham?

Jeg skriver ikke stygt om han! Hvorfor oppfatter du det sånn? Han bryr seg mest om fiffen. Sånn er det! Det er de han snakker om og bryr seg om. Han er lucrezd Oslo øst 😄 jeg l7ker JT. Men jeg er ikke blind og døv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg skriver ikke stygt om han! Hvorfor oppfatter du det sånn? Han bryr seg mest om fiffen. Sånn er det! Det er de han snakker om og bryr seg om. Han er lucrezd Oslo øst 😄 jeg l7ker JT. Men jeg er ikke blind og døv! 

Han er stylist. Fiffen er kundene og livsgrunnlaget hans. Han må da få lov til å være opptatt av sitt eget yrke og omgangskrets.

Endret av Boetica
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justlooking skrev:

Det er da mange som ikke frekventerer østkanten. Er sikkert noen som ikke er mye på vestkanten heller. Eller Oslo i det hele tatt. Er det det du skiller mennesker på, hvor i Oslo de beveger seg? 

Ikke jeg nei. Jeg har bodd på østkanten i mange år jeg. Bør på vestkanten nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Boetica skrev:

Han er stylist. Fiffen er kundene og livsgrunnlaget hans. Han må da få lov til å være opptatt av sitt eget yrke og omgangskrets.

Ja selvfølgelig. Men mange tror at han ga sympati 8g engasjement i dårligere stilte. Det stemmer ikke. Folk vet ikke alltid hvem de elsker og hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Neivel. Lær deg å lytte kanskje? 

Jeg lytter jeg! Men når du oppretter en tråd hvor du angriper en person for alt det gale han visstnok gjør, uten å i det hele tatt informere om hva som er grunnen til at du mener det, og heller ikke legger ved noen bevis, og heller henviser oss til å 'lytte'... ja hva skal vi lytte etter? Du snakker om en som har hundrevis av timer på tv og massevis av podcast-timer. Det minste du kan gjøre er jo å si hvor vi skal lete. 

Jeg har sett og hørt mye av ham, og har absolutt et godt inntrykk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ja selvfølgelig. Men mange tror at han ga sympati 8g engasjement i dårligere stilte. Det stemmer ikke. Folk vet ikke alltid hvem de elsker og hvorfor. 

Hvem har sagt at han har spesielt engasjement for vanskeligstilte? Har han sagt det selv? Det har jeg ikke fått med meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg skriver ikke stygt om han! Hvorfor oppfatter du det sånn? Han bryr seg mest om fiffen. Sånn er det! Det er de han snakker om og bryr seg om. Han er lucrezd Oslo øst 😄 jeg l7ker JT. Men jeg er ikke blind og døv! 

Forstår ikke hva du prøver å si her. Kanskje på tide å legge seg?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, SoWhat? skrev:

Folk er jævli rare. De ser jo ikke ting som de er. Jeg finner det underholdende . Jan Tomas er snill. Og kul. Og sympatisk. Og han ville ikke ofret et blikk på de fleste her. Au. Sannheten er vond gitt. 

Sånn er sider hvor folk kan være anonym,  da tør folk mer enn ellers 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, SoWhat? skrev:

Folk er jævli rare. De ser jo ikke ting som de er. Jeg finner det underholdende . Jan Tomas er snill. Og kul. Og sympatisk. Og han ville ikke ofret et blikk på de fleste her. Au. Sannheten er vond gitt. 

Fnis. Dette sier jo ingen verdens ting om Jan Thomas, bare alt om dine fordommer om "de fleste" som frekventerer Rampelyset på KG.

Endret av Aricia
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, SoWhat? skrev:

Folk er jævli rare. De ser jo ikke ting som de er. Jeg finner det underholdende . Jan Tomas er snill. Og kul. Og sympatisk. Og han ville ikke ofret et blikk på de fleste her. Au. Sannheten er vond gitt. 

Hvorfor skulle han ofre blikk på oss, fremmede mennesker? Hvem tror eller forventer det av noen kjendiser og hvorfor skule det gjøre vondt?  Skjønner ikke hva du mener. Om du er kjendis eller ikke har vel folk flest travle dager og nok med seg og sine.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...