Gå til innhold

Jan Thomas


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Hårsåre folk her 🙂

Jeg har vært på Kg i snart 15 år. Jeg har fremdeles til gode å slenge dritt til noen..Om det gjelder andre brukere eller kjendiser.  Jeg liker heller ikke alle kjendiser. Men kan diskutere det med venner. Jeg legger ikke ut slikt på nett, så hele verden kan lese det.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg drikker ikke vin. Jeg snakker om hvordan han fremstår. Og alle ser jo at det er sant. Og så klikker folk pga sannheten. Jaja

Du gir ingen sannhet som får folk til å "klikke".. Det du fremlegge er usannheter så lenge du ikke kan vedlegge link til dine utsagner.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hannah80 skrev:

Jeg har vært på Kg i snart 15 år. Jeg har fremdeles til gode å slenge dritt til noen..Om det gjelder andre brukere eller kjendiser.  Jeg liker heller ikke alle kjendiser. Men kan diskutere det med venner. Jeg legger ikke ut slikt på nett, så hele verden kan lese det.  

Jeg har aldri snakket om privatpersoner. Jeg tror dere det at det jeg sier om Jan Thomas er sant. Han lever et liv i snobberi. Lever blant fiffen. Han bryr seg nada om andre nede på rangstigen.sånn er det. Og så blir de sinte på meg fordi jeg sier er det som det er. Saklig. 

Jeg liker Jan Thomas jeg. Men han er ikke min favoritt akkurat. Han tør ikke gå på østkanten i Oslo en gang. For der bor "de dårlige" Dere ser ikke fordi dere ser dere blinde på en ting. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Du gir ingen sannhet som får folk til å "klikke".. Det du fremlegge er usannheter så lenge du ikke kan vedlegge link til dine utsagner.

Hør på podcasten du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hør på podcasten du.

Så podcasten er kilden din for alle de usmakelig kommentarene som du har servert i kveld om han?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Så podcasten er kilden din for alle de usmakelig kommentarene som du har servert i kveld om han?

Å lytte et er viktig Til info.

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hør på podcasten du.

Vel, ingenting av det du har skrevet til nå i denne pølen av en tråd er i nærheten av å presisere at tråden faktisk er ment å handle om en podkast. Du har jo bare postet en serie stygge karakteristikker av personligheten til en navngitt kjendis.

Et minimum burde vært å legge ut lenke til podkasten i så fall, og sitere de uttalelsene du baserer personangrepene dine på. Jeg har sjelden lest maken, faktisk.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lsklars skrev:

Fantastisk tråd.

Bra underholdning da 

Fantastisk er ikke ordet jeg ville valgt. Det er ren mobbing og jeg synes bare det er trist.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Å lytte et er viktig Til info.

Joda. Men det er ikke det som er poenget her. Poenget er at du kan ikke linke til noe andre kilder enn podcasten. Det ligger ikke massiv av artikler om at hvordan Jan Thomas er som person på det negative stadiet, som du er så forferdelig opptatt av. Du har basert tråden din på en negativ måte om en kjendis som du ikke kan underrette riktig informasjon om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som oftest at alder bare er et tall.. Men når Jan Thomas er 70 år, er typen 49 år.. ganske sikker på at det kommer til å påvirke forholdet deres (før eller siden). Sånn sett, hadde ikke jeg ville blitt sammen med noen med så stor aldersforskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lsklars skrev:

Fantastisk tråd.

Bra underholdning da 

Folk er jævli rare. De ser jo ikke ting som de er. Jeg finner det underholdende . Jan Tomas er snill. Og kul. Og sympatisk. Og han ville ikke ofret et blikk på de fleste her. Au. Sannheten er vond gitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nå må du slutte. Hvorfor stakkarsligjøre Jan Thomas?? Det er jo vere enn det jeg skriver. Ærlig talt. Han er en mann på 53 år;og tror fint han tåler kritikk! Jeg har ihvertfall såpass respekt at jeg tror det. 8g jeg liker J T. !! Men han er en snobb! Det er dere som går not meg her som ikke ser J T. som han er. Hallo

Det er forskjell på saklig kritikk og personhets. Det du bedriver er det siste, og ikke akseptabelt.

 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Folk er jævli rare. De ser jo ikke ting som de er. Jeg finner det underholdende . Jan Tomas er snill. Og kul. Og sympatisk. Og han ville ikke ofret et blikk på de fleste her. Au. Sannheten er vond gitt. 

Hvorfor mener du at Jan Thomas er forpliktet til å bry seg om hele verden? Er du kanskje Jesus selv?

Endret av Boetica
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var merkelig. Du sprer ut masse negativt som liksom skal være 'sannheten' men uten å henvise til noe spesifikt. Bortsett fra at du liksom har sett ham være slem mot noen 'mindre heldige'. Det har ikke jeg sett. Heller tvert i mot. 

Det eneste du henviser til er podcasten generelt. Skal vi høre igjennom 20 + timer for å lete etter hva du tenker på? Jeg har hørt flere episoder og har aldri hørt noe som tilsier at han er slem mot andre. 

Tvert imot så synes jeg han virker som en hyggelig og omsorgsfull person. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Joda. Men det er ikke det som er poenget her. Poenget er at du kan ikke linke til noe andre kilder enn podcasten. Det ligger ikke massiv av artikler om at hvordan Jan Thomas er som person på det negative stadiet, som du er så forferdelig opptatt av. Du har basert tråden din på en negativ måte om en kjendis som du ikke kan underrette riktig informasjon om.

Hva faen? Er ikke hans stemme nok heller nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uatskillelig skrev:

Det er forskjell på saklig kritikk og personhets. Det du bedriver er det siste, og ikke akseptabelt.

 

Virkelig?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Boetica skrev:

Hvorfor mener du at Jan Thomas er forpliktet til å bry seg om hele verden? Er du kanskje Jesus selv?

Det er de For jeg liker han. Faktisk. 

 

Men så mange tror at han elsker alle og bryr seg om. Hvilket er feil. Kun det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Hva faen? Er ikke hans stemme nok heller nå? 

Henvis spesifikt til hva han har sagt da. Med link helst. 

Skjønner ikke hva du holder på med med denne tråden

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...