Gå til innhold

Jan Thomas


SoWhat?

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vi ikke tar ham så alvorlig at vi bryr oss så hardt om det? Og kanskje han vet at vi ikke tar ham så alvorlig?

Anonymkode: 496e0...490

Nettopp. Stilkk hodet i sanden. Jeg tror han forakter mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Hannah80 skrev:

Hvorfor plukker du ut akkurat Jan Thomas? Er han verre enn andre kjendiser på noen måte? 

Ja, litt. Mener jeg. Han gjør seg så stor. Norske kjendiser gjør som regel ikke det? 

Og jeg misliker veldig at han klasseskiller folk. For det gjør han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, visp skrev:

Man bør vel ikke sitte og diskutere et navngitt menneske sånn.

Nei det er kanskje ikke så sympatisk når jeg tenker meg om..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. Dess vondere jeg har det inni meg, dess mindre raus blir jeg overfor andre mennesker. Jeg antar jeg ikke er alene med å ha det sånn. Jeg håper derfor at du snart får det litt greiere, slik at du heller bruker tiden din på ting som gir deg glede og gode følelser. Ønsker deg en god kveld. Et forum som KG bør brukes til å diskutere ulike emner snarere enn til å snakke ned navngitte personer. Hadde jeg vært Jan Tomas og lest denne tråden, ville jeg blitt lei meg. Han fortjener ikke dette. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nettopp. Stilkk hodet i sanden. Jeg tror han forakter mange. 

Nå har jeg lest tråden og du sier selv at du kun sier sannheten. Så kommer du med at du TROR.. Hva vet du egentlig om Jan Thomas? Har du kilder som kan støtte dine påstander, spekulasjoner, synsing? Eller er det en sannhet med modifikasjoner du basere tråden å dine meninger på?

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nettopp. Stilkk hodet i sanden. Jeg tror han forakter mange. 

Vel, du forakter tydeligvis ham. Er det antallet som plager deg? Jeg ser forresten ikke at han lager tråder på et stort forum og mobber dem han evnt. forakter. Så han fremstår bedre enn deg, synes jeg. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, du kritiserer JT for å ikke være sympatisk. Synes du denne tråden er sympatisk?

 

 

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Linka2 skrev:

Kjære TS. Dess vondere jeg har det inni meg, dess mindre raus blir jeg overfor andre mennesker. Jeg antar jeg ikke er alene med å ha det sånn. Jeg håper derfor at du snart får det litt greiere, slik at du heller bruker tiden din på ting som gir deg glede og gode følelser. Ønsker deg en god kveld. Et forum som KG bør brukes til å diskutere ulike emner snarere enn til å snakke ned navngitte personer. Hadde jeg vært Jan Tomas og lest denne tråden, ville jeg blitt lei meg. Han fortjener ikke dette. 

Hersketeknikk her altså 🙂 ingen grunn til det . Hvorfor blir dere så provoserte? Hører dere, eller lytter dere? JanThomas et en god fyr,men fordomsfull og nedlatende mot "tapere" i samfunnet. Hallo. Dere nå ikke bli sinte på meg! Jeg sier det jo bare som det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Nå har jeg lest tråden og du sier selv at du kun sier sannheten. Så kommer du med at du TROR.. Hva vet du egentlig om Jan Thomas? Har du kilder som kan støtte dine påstander, spekulasjoner, synsing? Eller er det en sannhet med modifikasjoner du basere tråden å dine meninger på?

Jeg lytter til hva og hvem han snakker om. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Jeg lytter til hva og hvem han snakker om. 🙂

Og hva med kilder? Kan du legge det fram her? Eller har du forsatt et anstrengt forhold til å begrunne dine påstander? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Uatskillelig skrev:

TS, du kritiserer JT for å ikke være sympatisk. Synes du denne tråden er sympatisk?

 

 

Jeg er ikke J.T.  Og jeg ville aldri sett ned på noen i en podcast. Ikke sett opp til så mange heller. Dere må se hvilket liv Jan Thomas lever. Og det går fint an å kritisere ting. Han Thomas framstår naiv og dum. Det er hans image. Det er det jeg kritiserer. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Hersketeknikk her altså 🙂 ingen grunn til det . Hvorfor blir dere så provoserte? Hører dere, eller lytter dere? JanThomas et en god fyr,men fordomsfull og nedlatende mot "tapere" i samfunnet. Hallo. Dere nå ikke bli sinte på meg! Jeg sier det jo bare som det er. 

Jeg prøver overhodet ikke å bedrive noen hersketeknikk overfor deg. Og jeg er heller ikke sint på deg. Jeg har helt oppriktig vansker med å forstå din motivasjon for å gi et navngitt menneske en rekke negative karakteristikker på et åpent forum på internett. Han plager deg ikke, men du kan faktisk såre ham med det du skriver, skulle han være så uheldig å lese dette. Håper tråden blir slettet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Jeg er ikke J.T.  Og jeg ville aldri sett ned på noen i en podcast. Ikke sett opp til så mange heller. Dere må se hvilket liv Jan Thomas lever. Og det går fint an å kritisere ting. Han Thomas framstår baic og dum. Det er hans image. Det er det jeg kritiserer. 

Det er ikke det du formidlere i dine kommentarer. Og nei, du er ikke Jan Thomas, så hvorfor ha en tråd om han, når du ikke kan dokumenter noe som helst? Jan Thomas har bygget seg opp til toppen. Han har ikke fått det servert på gullfat av noen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Linka2 skrev:

Jeg prøver overhodet ikke å bedrive noen hersketeknikk overfor deg. Og jeg er heller ikke sint på deg. Jeg har helt oppriktig vansker med å forstå din motivasjon for å gi et navngitt menneske en rekke negative karakteristikker på et åpent forum på internett. Han plager deg ikke, men du kan faktisk såre ham med det du skriver, skulle han være så uheldig å lese dette. Håper tråden blir slettet. 

Det håper jeg også!  Skikkelig lavmål hele tråden. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Linka2 skrev:

Jeg prøver overhodet ikke å bedrive noen hersketeknikk overfor deg. Og jeg er heller ikke sint på deg. Jeg har helt oppriktig vansker med å forstå din motivasjon for å gi et navngitt menneske en rekke negative karakteristikker på et åpent forum på internett. Han plager deg ikke, men du kan faktisk såre ham med det du skriver, skulle han være så uheldig å lese dette. Håper tråden blir slettet. 

Nå må du slutte. Hvorfor stakkarsligjøre Jan Thomas?? Det er jo vere enn det jeg skriver. Ærlig talt. Han er en mann på 53 år;og tror fint han tåler kritikk! Jeg har ihvertfall såpass respekt at jeg tror det. 8g jeg liker J T. !! Men han er en snobb! Det er dere som går not meg her som ikke ser J T. som han er. Hallo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hersketeknikk her altså 🙂 ingen grunn til det . Hvorfor blir dere så provoserte? Hører dere, eller lytter dere? JanThomas et en god fyr,men fordomsfull og nedlatende mot "tapere" i samfunnet. Hallo. Dere nå ikke bli sinte på meg! Jeg sier det jo bare som det er. 

Han virker ikke klok. Han er selvopptatt. Han er irriterende uvitende. Høy på seg selv. Han hoverer. En snobbete fyr. Han forakter mange. Han er jævlig umoden og uvitende. Han er som en unge som er sjukt naiv.  Naiv og dum.  

Dette er en utdrag av uttalelsene dine. Noe mer du vil tilføye, før tråden blir slettet? 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Hannah80 skrev:

Han virker ikke klok. Han er selvopptatt. Han er irriterende uvitende. Høy på seg selv. Han hoverer. En snobbete fyr. Han forakter mange. Han er jævlig umoden og uvitende. Han er som en unge som er sjukt naiv.  Naiv og dum.  

Dette er en utdrag av uttalelsene dine. Noe mer du vil tilføye, før tråden blir slettet? 

 

Hårsåre folk her 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Nå må du slutte. Hvorfor stakkarsligjøre Jan Thomas?? Det er jo vere enn det jeg skriver. Ærlig talt. Han er en mann på 53 år;og tror fint han tåler kritikk! Jeg har ihvertfall såpass respekt at jeg tror det. 8g jeg liker J T. !! Men han er en snobb! Det er dere som går not meg her som ikke ser J T. som han er. Hallo

Du liker JT?? Hvordan oppfører du deg med folk du IKKE liker?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Nå må du slutte. Hvorfor stakkarsligjøre Jan Thomas?? Det er jo vere enn det jeg skriver. Ærlig talt. Han er en mann på 53 år;og tror fint han tåler kritikk! Jeg har ihvertfall såpass respekt at jeg tror det. 8g jeg liker J T. !! Men han er en snobb! Det er dere som går not meg her som ikke ser J T. som han er. Hallo

Oisann..Litt for mye vin i kveld?😳

Dine meninger definere ikke hvordan han er.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Oisann..Litt for mye vin i kveld?😳

Dine meninger definere ikke hvordan han er.

Jeg drikker ikke vin. Jeg snakker om hvordan han fremstår. Og alle ser jo at det er sant. Og så klikker folk pga sannheten. Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...