Gå til innhold

Ikke kjøp fra Blivakker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lisa Rowe
AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 16.09):

Jeg syns holdningen til TS er kritikkverdig. Det hun indirekte sier er at hun ikke aksepterer at andre har annerledes meninger. Det er ikke slik at eieren er for dødsstraff, men har et annerledes syn på abort. Det er kvalmende med mennesker som ikke aksepterer andres meninger - å kunne ha en mening og har ytringsfrihet er visst kun tillatt når man selv er enig med uttalelsene. 

Anonymkode: a7685...ef7

Herlighet, her er det ikke snakk om å ikke tillate andre å ha meninger, det er snakk om å belyse andre om at denne personen bruker penger fra selskapet til å realisere disse politiske meningene sine. Dvs at alle som handler på blivakker er indirekte med på å økonomisk støtte hans arbeid i å endre abortloven. Jeg er fullt og helt for abort, og selv om jeg synes det er forkastelig at det finnes mennesker som er imot abort så skal alle selvsagt få lov til å ytre sine meninger. Ytringsfrihet er viktig. Det betyr dog ikke at jeg ikke kan ta avstand fra mennesker eller la være å støtte mennesker som har et annet syn enn meg. At jeg ikke ønsker å bidra økonomisk til å endre abortloven er helt naturlig -  jeg er for abort! Ytringsfrihet betyr ikke at dine ytringer ikke kan få sosiale konsekvenser. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Honey Dew skrev (7 minutter siden):

Kjøper varene der jeg selv vil. Har kjøpt mye fra det firmaet og kommer til å fortsette med det. Er så lei denne krenkebølgen nå.

Krenkebølge :P 

Er du med i Sørlandsnyhetene kanskje? ;) 

Anonymkode: e4f04...cd7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Honey Dew
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Krenkebølge :P 

Er du med i Sørlandsnyhetene kanskje? ;) 

Anonymkode: e4f04...cd7

Vet ikke hva det er engang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 20.15):

Endelig en forretningsmann som tør å stå for noe viktig.

Anonymkode: 0588b...c1f

Å innskrenke kvinners rettigheter er viktig for deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...