Gå til innhold

Ikke kjøp fra Blivakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eieren Einar Ø. Brandsdal er abortmotstander og bruker pengene han tjener på nettsiden på å prøve å endre abortloven. Dette er en mann som vil nekte kvinner å bestemme over egen kropp. 

Anonymkode: 38653...77c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen, kjøpte nettopp ting der.. Takk for info, skal ikke kjøpe derfra igjen!

Anonymkode: 16d64...1b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Link? Du må underbygge slike påstander.

Anonymkode: 2680f...806

Det er bare til å Google tar deg 1 min

søk på blivakker+abort+eier

første linken

Anonymkode: 710cd...27a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant?! Det ante jeg ikke! Skal ikke handle derfra igjen!

Anonymkode: 5362f...bbf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eieren Einar Ø. Brandsdal er abortmotstander og bruker pengene han tjener på nettsiden på å prøve å endre abortloven. Dette er en mann som vil nekte kvinner å bestemme over egen kropp. 

Anonymkode: 38653...77c

Mener du med dette at alle skal være i mot en som er i mot abort? Det er jo et legitimt standpunkt uavhengig i om hva man selv måte mene. 

Anonymkode: b6cf0...686

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Eieren Einar Ø. Brandsdal er abortmotstander og bruker pengene han tjener på nettsiden på å prøve å endre abortloven. Dette er en mann som vil nekte kvinner å bestemme over egen kropp. 

Anonymkode: 38653...77c

Det fortjener en massiv boikott, skal aldri handle der igjen.

Anonymkode: a41b2...7f2

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Mener du med dette at alle skal være i mot en som er i mot abort? Det er jo et legitimt standpunkt uavhengig i om hva man selv måte mene. 

Anonymkode: b6cf0...686

Det er helt legitimt å boikotte noen som har meninger som står i sterk kontrast med eget syn, særlig når det kommer til tilfeller som dette, en bedriftseier som kjemper for å skrenke inn kvinners rettigheter.

Anonymkode: a41b2...7f2

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nekter kvinner å bestemme for egen kropp" er det dummeste jeg hører i abortdebatten. Har du 4 armer og 4 bein når du er gravid? Nei, da har du en kropp INNI kroppen din. Det er ikke en kropp. 

Du kan bestemme over egen kropp. Du bestemmer selv om du vil ha samleie eller ilke,  da tar du sjansjen for å bli gravid. Selv med kondom er det sjanse. 

 

De fleste aborter er ikke etter voldtekt, så derfor tenker jeg ikke på disse sakene når jeg skriver dette svaret.

 

 

Anonymkode: 24e70...021

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er generelt dårlige varer på blivakker.no. Bedre i butikken.

Anonymkode: 86bec...c30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en forretningsmann som tør å stå for noe viktig.

Anonymkode: 0588b...c1f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Nekter kvinner å bestemme for egen kropp" er det dummeste jeg hører i abortdebatten. Har du 4 armer og 4 bein når du er gravid? Nei, da har du en kropp INNI kroppen din. Det er ikke en kropp. 

Du kan bestemme over egen kropp. Du bestemmer selv om du vil ha samleie eller ilke,  da tar du sjansjen for å bli gravid. Selv med kondom er det sjanse. 

 

De fleste aborter er ikke etter voldtekt, så derfor tenker jeg ikke på disse sakene når jeg skriver dette svaret.

 

 

Anonymkode: 24e70...021

Dette er det dummeste jeg har hørt :)

  • Liker 41
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, esk said:

Dette er det dummeste jeg har hørt :)

Deg vil jeg gjerne møte. Du som har 4 armer og 4 ben når du er gravid! Hvis det er en gutt du har, er du både mann og dame da? Aldri hørt om en person med en kropp som har både penis og vagina.

Anonymkode: 24e70...021

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke leve sånn. Skal man boikotte alt man selv er i mot så hadde man levd uten mobil, uten tv, uten Internett, uten medisiner og legehjelp, uten bøker eller film, uten musikk og uten mat fordi det er lugubre folk inkludert i prosessen med å fremstille de produktene. 

Anonymkode: 99136...6df

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Endelig en forretningsmann som tør å stå for noe viktig.

Anonymkode: 0588b...c1f

Du synes det er viktig å tvinge en kvinne til å gå gjennom et svangerskap? Hva om det er fare for hennes helse da? 

Anonymkode: 38653...77c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Deg vil jeg gjerne møte. Du som har 4 armer og 4 ben når du er gravid! Hvis det er en gutt du har, er du både mann og dame da? Aldri hørt om en person med en kropp som har både penis og vagina.

Anonymkode: 24e70...021

Intersex. 

Anonymkode: 99136...6df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

"Nekter kvinner å bestemme for egen kropp" er det dummeste jeg hører i abortdebatten. Har du 4 armer og 4 bein når du er gravid? Nei, da har du en kropp INNI kroppen din. Det er ikke en kropp. 

Du kan bestemme over egen kropp. Du bestemmer selv om du vil ha samleie eller ilke,  da tar du sjansjen for å bli gravid. Selv med kondom er det sjanse. 

 

De fleste aborter er ikke etter voldtekt, så derfor tenker jeg ikke på disse sakene når jeg skriver dette svaret.

 

 

Anonymkode: 24e70...021

Det er ikke mye til kropp inni der før det har gått en god stund gitt.

 

Anonymkode: a41b2...7f2

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Deg vil jeg gjerne møte. Du som har 4 armer og 4 ben når du er gravid! Hvis det er en gutt du har, er du både mann og dame da? Aldri hørt om en person med en kropp som har både penis og vagina.

Anonymkode: 24e70...021

Tror ikke noen skjønner noenting av dette. Uansett forstår du nok at det ikke var det jeg siktet til i det hele tatt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...