Gå til innhold

Er jeg sammen med en sexavhengig mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han vil vi skal ha sex "dagen lang" og jeg begynner å bli lei! 

Nå sier han at han kan ikke flytte inn til meg og sønnen min, for da kan vi ikke ha sex hele tiden, dvs sønnen min er hos faren annenhver uke... 😒 At det går an... 

Har vært sammen 3 år og han skal fremdeles knulle med en gang han kjenner det rykker i pikken🥴 Er glad jeg er særboer, for dette begynner å ta på. 

Måtte bare få det ut.. 

Anonymkode: 517c9...196

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke noe å samle på, det vet du vell innerst inne, du ødelegger ditt sexliv med alt for mye pliktsex 

mann35

Anonymkode: 87375...3b4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
visp

Tviler på at det har noe å si for han hvem han er med. Hadde aldri akseptert at det var alt som var. Det må være noe mer essens tilstede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå sier han at han kan ikke flytte inn til meg og sønnen min, for da kan vi ikke ha sex hele tiden, dvs sønnen min er hos faren annenhver uke... 😒 At det går an... 

Har vært sammen 3 år og han skal fremdeles knulle med en gang han kjenner det rykker i pikken🥴 Er glad jeg er særboer, for dette begynner å ta på. 

Måtte bare få det ut.. 

Herre gud, tøm din manns baller før han eller du går ut, så har han ikke behov for andre, den dagen kvinner skjønner det vil utro statttestikk en synke til ned mot 0. Men dersom du forlater ham kåt, vil han finne en løsning. Menn er menn 🙂

Anonymkode: 5eb0e...4a3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herre gud, tøm din manns baller før han eller du går ut, så har han ikke behov for andre, den dagen kvinner skjønner det vil utro statttestikk en synke til ned mot 0. Men dersom du forlater ham kåt, vil han finne en løsning. Menn er menn 🙂

Han vil tømme ballene sine 4-6 g daglig, hvis han hadde fått bestemt. 

Ts

Lenke til innlegg
Del på andre sider
visp
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel sånne som deg kvinner absolutt ikke får noe igjen for å være sammen med. Kan du ikke bare ta det du får her og der? Hva pokker skal sånne som deg i et forhold å gjøre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

ja, og så ? Gjør ikke det, får han noen andre til å gjøre det. dere passe ikke sammen , han trenger mye, du helst ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, og så ? Gjør ikke det, får han noen andre til å gjøre det. dere passe ikke sammen , han trenger mye, du helst ikke

Hvem gidder å knulle 3 t daglig etter flere år? Jeg rekker jo ikke å få lyst på sex før han kaster seg over meg. Det er da det blir pliktsex🤨

Ts 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Han høres ut som han har et problem, ja. Altså, klart det er normalt med høy sexlyst, men menn kan jo gjøre selv selv sexavhengige av å bruke for mye tid på å tenke på det, runke og ja, vipps! 

Anonymkode: 0c1f9...8a7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Ok, det er kanskje ikke så helt unormalt for ett nyforelsket par i 20-årene, på en fridag, men om dette er annen hver uke i 3 år høres det ut som et mareritt av en jobb..at du gidder. 

Anonymkode: 19ff5...722

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mae1234

Dette maset hadde jeg aldri orket. Kjenner jeg blir drittlei sex bare av å lese.🤢 sånne som helst skal ligge i sengen og gnu hele dagen må finne seg noen likesinnede heller. Som nevnt over her så ødelegger du ditt eget sexliv med alt for mye pliktsex og du kommer til å få fullstendig avsmak til slutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Han kan ikke flytte inn fordi da kan dere ikke ha sex hele dagen!? Du er hans knulledukke, rett og slett. Han utnytter deg for sex. Dette er ikke noe å samle på

Anonymkode: 3c14a...e6c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

For et luksusproblem. Savner den tiden hvor vi hadde sex 3-4 ganger om dagen. 

Anonymkode: 03da7...dff

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må ta en ordentlig prat med han og ta en avgjørelse utfra det. 

Ønsker du å fortsette å ha det som dette? Ønsker du å bli gammel med han, komme i overgangsalderen og risikere at i den (kanskje) verste perioden finner han seg en ny for han må ha så ekstremt mye sex hele tiden? 

Du må tenke på deg selv. Tenke på ditt sexliv. Sex er viktig i et forhold, men begge skal ha lyst! 

Anonymkode: 48515...d6a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mae1234
1 hour ago, AnonymBruker said:

For et luksusproblem. Savner den tiden hvor vi hadde sex 3-4 ganger om dagen. 

Anonymkode: 03da7...dff

Hvorfor er det ikke slik lenger nå da? Man blir da lei etter en stund. 3-4 ganger om dagen. Har dere ikke jobb og andre ting å gjøre på en hverdag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
10 timer siden, mae1234 skrev:

Hvorfor er det ikke slik lenger nå da? Man blir da lei etter en stund. 3-4 ganger om dagen. Har dere ikke jobb og andre ting å gjøre på en hverdag?

Tidlig om morgenen kl 05. 30 da han står opp vekker han meg ofte, etter jobb og om kvelden.. 😒Har begynt å si NEI! 

TS

Lenke til innlegg
Del på andre sider
OPIgirl
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte bare få det ut.. 

Stakkars deg. Høres fryktelig slitsomt ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hei, her kan du i grunnen velge selv.

Klarer du ikke, må du regne med han kommer til å finne andre som hjelper til, føler du det ok ?

Dere har forskjellige sex behov, og da passer dere ikke sammen.

Var en gang sammen med en gutt som var slik, jeg brøt, Han fikk aldri nok, men han fant ei lik seg, og de er sammen ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...