Gå til innhold

Hvor er du om ett år? Tror du verden er normal da?


Violetta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å være negativ- siden vaksinen blir promotert som det eneste som kan «redde oss» blir det nok ikke særlig normalt før flere måneder etter vaksinen er kommet. Så kanskje om 2 års tid? Men håper myndighetene forandrer mening til da og at man kanskje kan leve ganske normalt til sommeren igjen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg gjøre meg klar til lang juleferie i et varmere klima, for det var det vi skulle i år. Håper flyene går som normalt og prisene er overkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen planer om å reise jeg verken med corona eller uten. Rundt juletider er vi som alltid hjemme, pynter og baker 😄 Tror heller ikke at vi er tilbake til "normalen" om et år. Men jeg er vel kanskje mer pessimistisk anlagt enn gjennomsnittet.. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg har flytta inn med en ny kjæreste og jobber mye mer stabilt enn det jeg gjør nå, og har gjort noen bra karriere moves. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, infectedsopp skrev:

Nei, det tror jeg ikke. Tviler jeg på at det noen gang blir normalt igjen

De kan jo ikke fortsette med disse tiltakene i all evighet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, De vi jo ikke gå tilbake til normalen. De har gnålt om "den nye normalen" i månedsvis nå. Nøyaktig hva den innebærer er noe uklart, men særlig trivelig er den neppe. Må vel sende søknad i 3 eksemplarer med et halvt års behandlingstid for å få lov å gå ut av døra, eller noe slikt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror helt ærlig, at reiselysten ikke vil komme tilbake med det første.. godt at jeg reiste en del mens verden var "normal", tror det blir uendelig mange Norges-ferier framover i årene som kommer.

Og nei, jeg tror nok dessverre ikke verden ser lik ut om ett års tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Giftmann30 said:

Ting er jo ganske normalt nå, må bare ta på antibakk og holde avstand. 
 

Du kan ikke ha hatt mye til liv tidligere om det er den eneste endringen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30
Akkurat nå, brainstorm skrev:

Du kan ikke ha hatt mye til liv tidligere om det er den eneste endringen. 

Hva tenker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Giftmann30 said:

Hva tenker du på?

Du har aldri reist noe sted, jobbet utenfor hjemmet, truffet så mange venner du måtte ønske, tatt bussen uten munnbind, klemt en venn uten å måtte tenke på at du havner i karantene om han er forkjølet? Etc?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30
1 minutt siden, brainstorm skrev:

Du har aldri reist noe sted, jobbet utenfor hjemmet, truffet så mange venner du måtte ønske, tatt bussen uten munnbind, klemt en venn uten å måtte tenke på at du havner i karantene om han er forkjølet? Etc?

Lever som før, inviter de nærmeste over. Trener i hjemmestudio vårt, jeg og par kompiser, middag med vennepar, levere barn i barnehage , går på jobb. Drikker kaffe med kona på kjøpesenter, går ture. Gutts stemning og pils i kjelleren.

tenker du på at man ikke får reist? Det er ikke et stor offer for å spare liv! At ute steder stenger tidlig? Man tar en mini fest hjemme med 2-3 kompiser😎

 

slutt å sutre, vi må være positive. Vi levere i Norge og har det fortsatt veldig fritt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Giftmann30 said:

tenker du på at man ikke får reist? Det er ikke et stor offer for å spare liv!

Da kunne vi aldri reist noen gang. Tenk på alle de som dør av smittsomme sykdommer hvert eneste år, uten at noen har hevet et øyebryn. Til TS sitt spørsmål så håper jeg inderlig verden er tilbake til det tilnærmet normale om et år. Men jeg er sannelig ikke sikker, for det er ganske skremmende hvor fort folk glemmer det de har mistet. Som i første rekke er friheten vår, men noen ser ikke ut til å savne den det aller minste.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella

Jeg tror vi bør og må bruke pengene våre på de som forsøker å leve av turisme her i landet. 
Hvordan er det med denne bransjen nå egentlig? Ingen drar noe sted på juleferie ser det ut til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...