Gå til innhold

Det var mye diskusjon rundt munnbind og kostnader før dette ble innført, men den har stilnet?


Blekkulfina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Example skrev (På 21.11.2020 den 23.50):

Jeg vil tro en del av grunnen er at folk ikke bruker de riktig. Det blir ikke så dyrt når engangsmunnbind blir brukt om og om igjen. 

Dette. Folk tar av og på samme munnbind flere ganger daglig, bruker det samme i dagevis, vasker ikke hender før de tar av/på/, går med det på haka eller under nesa, osv...

Folk følger sine egne regler og trenger derfor ikke klage så mye over det heller.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Er det noen som vet hvorfor politikere går med "Erna ser deg" munnbind offentlig på pressekonferanser o.l? Er det påbudt? Er det humor? Ser ikke hvorfor de skal tulle og tøyse, hvis det er slik en alvorlig tid som de beskriver det, og tusenvis av liv står på spill.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
skruttveig skrev (3 timer siden):

Er det noen som vet hvorfor politikere går med "Erna ser deg" munnbind offentlig på pressekonferanser o.l? Er det påbudt? Er det humor? Ser ikke hvorfor de skal tulle og tøyse, hvis det er slik en alvorlig tid som de beskriver det, og tusenvis av liv står på spill.  

Narsissistisk humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Fallabella skrev (2 timer siden):

Narsissistisk humor!

Tenkte meg det var noe sånt. Jeg har aldri brukt munnbind, skal jeg da gå og kikke meg over skulderen paranoid fordi Erna og hennes fans liksom følger med på meg? 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...