Gå til innhold

Er det vanlig at menn gjør dette???

Anbefalte innlegg

loveli
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du undervurderer din egen vekt? Jeg synes ihvertfall at valker og dobbelthake er et tegn på overvekt. 

Anonymkode: 1aa19...53c

Jeg hadde dobbelthake når jeg så nedover og valker når jeg satt da jeg hadde BMI på rundt 20. Brukte størrelse xs...

Undervurderer egen vekt?? Leste du i det hele tatt at jeg skrev at jeg ser ut som Michelinmannen med et par kilo overvekt?? Jeg vet jeg ikke ser ut som månen liksom, som jo er kulrund og neste steget på overvektsklassifiseringen. 

Kanskje du heller burde lære deg at folk er forskjellige?

Endret av loveli
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er sånn menn gjør hvis de vil at dama skal gå fra dem så de slipper å slå opp selv. 

Anonymkode: 6609d...be4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som skurrer med historien din, TS. Han filmer dobbelthaken og valkene til den normalvektige kjæresten? Hvis man er normalvektig har man vel ikke dobbelthake eller valker...

Anonymkode: 1aa19...53c

Ts her

Kanskje feil av meg å bruke ordet «valker». Hun har med andre ord ikke en stram mage når hun sitter, og dobbelthake i enkelte stillinger, men er som sagt helt normal størrelse! 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 timer siden, loveli skrev:

Så utrolig respektløst!

Og at han typen din ikke ser problemer med at bestekompisen oppfører seg heslig overfor dama si... altså. Hvis dere blir kjærester så vet du at din kjæreste kommer til å sende akkurat samme meldinger av deg. Dessverre.

Æsj!

Ts

Er det jeg er redd for ja, om det ikke allerede har skjedd. Jeg tok det opp med han jeg dater, at jeg fikk dårlige vibber av hele hendelsen og da sa han «er du redd jeg skal gjøre dette mot deg? Selvfølgelig kommer jeg ikke til å gjøre det». Men jeg klarer ikke tro på han. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

En sånn venn ville jeg ikke ha hatt som del av vårt liv ihvertfall 

Anonymkode: 6609d...be4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
flygefisk1
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du bør avslutte med han du dater og fortelle dama til kompisen hans om dette også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Er det jeg er redd for ja, om det ikke allerede har skjedd. Jeg tok det opp med han jeg dater, at jeg fikk dårlige vibber av hele hendelsen og da sa han «er du redd jeg skal gjøre dette mot deg? Selvfølgelig kommer jeg ikke til å gjøre det». Men jeg klarer ikke tro på han. 

Han høres ut som en umoden gutt.

Det er to muligheter her: enten synes han ikke at det kameraten gjør er greit, men er redd for å si ifra og heller later som han synes det er morsomt for å virke 'kul', eller så synes han genuint at det kameraten gjør er artig og ikke et problem. 

Han er altså en veik, umoden fyr uten ryggrad, eller så er han en umoden drittunge.

Uansett, du virker for moden for en sånn gutt. Slå opp og finn deg heller en mann. 

Anonymkode: 54e64...52e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Chroma
8 timer siden, Lama_Drama skrev:

Hvilke filmer sender han kompisen av deg? 

Det hadde jeg også lurt på, for det er nesten garantert at han gjør det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pia Sofia

Jeg hadde også mistet interessen for en sånn fyr. Det handler om respekt, jeg MÅ ha respekt for en jeg er sammen med, ellers mister jeg all tenning. Det er en god lærepenge for han å miste dama han er keen på, det gjør nok at han tenker seg litt om. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oslodamen

Det er mobbing, kun ment for å latterliggjøre henne. Totalt respektløst og overhodet ikke normal oppførsel å gjøre sånt. Det er på grensen til overgrep, fordi det er så krenkende. Hvis ikke kjæresten din skjønner det, mangler han empati og respekt for andre mennesker, deres kropper og grenser. Og det er ikke noe bra tegn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Menn er så jævlig konfliktsky! Ikke rart soldater er unge, de er jo flokkfølgende idioter som ikke tør å si i mot gjengen. 

Anonymkode: 219be...240

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...