Gå til innhold

Er det vanlig at menn gjør dette???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du undervurderer din egen vekt? Jeg synes ihvertfall at valker og dobbelthake er et tegn på overvekt. 

Anonymkode: 1aa19...53c

Jeg hadde dobbelthake når jeg så nedover og valker når jeg satt da jeg hadde BMI på rundt 20. Brukte størrelse xs...

Undervurderer egen vekt?? Leste du i det hele tatt at jeg skrev at jeg ser ut som Michelinmannen med et par kilo overvekt?? Jeg vet jeg ikke ser ut som månen liksom, som jo er kulrund og neste steget på overvektsklassifiseringen. 

Kanskje du heller burde lære deg at folk er forskjellige?

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånn menn gjør hvis de vil at dama skal gå fra dem så de slipper å slå opp selv. 

Anonymkode: 6609d...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som skurrer med historien din, TS. Han filmer dobbelthaken og valkene til den normalvektige kjæresten? Hvis man er normalvektig har man vel ikke dobbelthake eller valker...

Anonymkode: 1aa19...53c

Ts her

Kanskje feil av meg å bruke ordet «valker». Hun har med andre ord ikke en stram mage når hun sitter, og dobbelthake i enkelte stillinger, men er som sagt helt normal størrelse! 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, loveli skrev:

Så utrolig respektløst!

Og at han typen din ikke ser problemer med at bestekompisen oppfører seg heslig overfor dama si... altså. Hvis dere blir kjærester så vet du at din kjæreste kommer til å sende akkurat samme meldinger av deg. Dessverre.

Æsj!

Ts

Er det jeg er redd for ja, om det ikke allerede har skjedd. Jeg tok det opp med han jeg dater, at jeg fikk dårlige vibber av hele hendelsen og da sa han «er du redd jeg skal gjøre dette mot deg? Selvfølgelig kommer jeg ikke til å gjøre det». Men jeg klarer ikke tro på han. 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn venn ville jeg ikke ha hatt som del av vårt liv ihvertfall 

Anonymkode: 6609d...be4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du bør avslutte med han du dater og fortelle dama til kompisen hans om dette også.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Er det jeg er redd for ja, om det ikke allerede har skjedd. Jeg tok det opp med han jeg dater, at jeg fikk dårlige vibber av hele hendelsen og da sa han «er du redd jeg skal gjøre dette mot deg? Selvfølgelig kommer jeg ikke til å gjøre det». Men jeg klarer ikke tro på han. 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Han høres ut som en umoden gutt.

Det er to muligheter her: enten synes han ikke at det kameraten gjør er greit, men er redd for å si ifra og heller later som han synes det er morsomt for å virke 'kul', eller så synes han genuint at det kameraten gjør er artig og ikke et problem. 

Han er altså en veik, umoden fyr uten ryggrad, eller så er han en umoden drittunge.

Uansett, du virker for moden for en sånn gutt. Slå opp og finn deg heller en mann. 

Anonymkode: 54e64...52e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lama_Drama skrev:

Hvilke filmer sender han kompisen av deg? 

Det hadde jeg også lurt på, for det er nesten garantert at han gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også mistet interessen for en sånn fyr. Det handler om respekt, jeg MÅ ha respekt for en jeg er sammen med, ellers mister jeg all tenning. Det er en god lærepenge for han å miste dama han er keen på, det gjør nok at han tenker seg litt om. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mobbing, kun ment for å latterliggjøre henne. Totalt respektløst og overhodet ikke normal oppførsel å gjøre sånt. Det er på grensen til overgrep, fordi det er så krenkende. Hvis ikke kjæresten din skjønner det, mangler han empati og respekt for andre mennesker, deres kropper og grenser. Og det er ikke noe bra tegn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er så jævlig konfliktsky! Ikke rart soldater er unge, de er jo flokkfølgende idioter som ikke tør å si i mot gjengen. 

Anonymkode: 219be...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslodamen skrev (På 22.11.2020 den 9.17):

Det er mobbing, kun ment for å latterliggjøre henne. Totalt respektløst og overhodet ikke normal oppførsel å gjøre sånt. Det er på grensen til overgrep, fordi det er så krenkende. Hvis ikke kjæresten din skjønner det, mangler han empati og respekt for andre mennesker, deres kropper og grenser. Og det er ikke noe bra tegn.

Ts

Ja, han mangler nok en god del. Synd jeg ikke har innsett dette før. Jeg har hvertfall fått helt avsmak, men han sier at dette er vanlig blant menn...? Dum som jeg var lot jeg det ligge, men ser nå hvor sterke reaksjoner innlegget har fått. 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måndagsbarn skrev (På 21.11.2020 den 15.34):

det er ikke ulovlig

Jo, det er per definisjon ulovlig å snikfilme og dele det til andre uten samtykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts

Ja, han mangler nok en god del. Synd jeg ikke har innsett dette før. Jeg har hvertfall fått helt avsmak, men han sier at dette er vanlig blant menn...? Dum som jeg var lot jeg det ligge, men ser nå hvor sterke reaksjoner innlegget har fått. 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Jeg har aldri møtt noen menn som har en sånn omgangsform. Bare tull at det er vanlig blant menn. Det er vanlig blant mobbere! Veldig trist for deg, Ts 💔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 15.21):

J23 

Har datet en mann (28år) i et halvt år nå. Her en dag fikk han snaps av bestekompisen sin som tok bilder av samboeren mens hun spiste. Han zoomer da inn på dobbelhaken hennes og filmet valkene på magen hennes mens hun lå på sofaen, dette såklart uten at hun ante det. Denne jenta er også helt normalvektig, tipper hun har en bmi på 22-23. Typen hennes klager hele tiden på at hun er så tjukk og han jeg dater er enig. 
 

En annen dag fikk han flere snaps. Da hadde denne jenta besøk av bestevenninnen sin. Så da filmet bestekompisen til han jeg dater rompen til venninnen, gjennom flere videoer. Jeg reagerte på dette og det han jeg datet hadde å si var «men hun ser jo flott ut da». 
 

Er det vanlig at menn gjør dette? Eller er det jeg som overreagerer? 
 

Har fått avsmak av han jeg dater etter dette, noe han synes er urettferdig fordi «han ikke har gjort noe galt». 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Han der kompisen må være syk i hodet...nei det er ikke normalt, men veldig frekt. 

Og det at typen din er slik han er...noe så sykt umodent...på tide å finne seg en MANN? Først hadde jeg sagt ifra, skikkelig. Sagt at det er jo skikkelig tragisk det de sender. Spurt også om han driver å filmer deg i ulike situasjoner. 

Anonymkode: 97686...7ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme sorten mennesker som legger ut eller videresender video/bilder av psykisk syke på bussen ol. Motbydelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk disse gutteguttene. De hauser hverandre opp og skal bare tøffe seg overfor hverandre. De skjønner ikke at det de gjør er galt. ‘Vi mente ikke noe vondt’, ‘må da tåle såpass’ osv er typiske unnskyldninger. 
 

De bryr seg først og fremst om hva kompisene mener og vil hele tiden ha bekreftelse og samtykke fra kompisene. 
 

Disse er ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 40383...0db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ts

Ja, han mangler nok en god del. Synd jeg ikke har innsett dette før. Jeg har hvertfall fått helt avsmak, men han sier at dette er vanlig blant menn...? Dum som jeg var lot jeg det ligge, men ser nå hvor sterke reaksjoner innlegget har fått. 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Det er ikke vanlig blant menn, men det er sikkert vanlig i kompisgjengen hans. Hva han synes spiller egentlig ingen rolle. Du vet jo hvilken holdning han har. Det som spiller noen rolle er hva DU synes om slik oppførsel. Og vi er mange som er enig med deg! Dump!

Anonymkode: 75403...9aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 18.32):

Kanskje du undervurderer din egen vekt? Jeg synes ihvertfall at valker og dobbelthake er et tegn på overvekt. 

Anonymkode: 1aa19...53c

Normalvekt er ikke ensbetydende med 0 underhudsfett, og kvinner har - og skal ha - mer underhudsfett enn menn. Noen har "dobbelthake" selv om de er tynne/normalvektige fordi kroppen fordeler det man har av fett, på ulike steder. Hos noen lagres det under haken, som at i det går an å ha et trillrundt ansikt selv om man ikke er i nærheten av å være overvektig .Alle mennesker lagrer ikke fett likt. Du må dessuten huske på at normalvekt - i alle fall med utgangspunkt i BMI - har et ganske stort spenn, slik at normalvekt ikke automatisk = tynn. 

TS - du kan jo alltids ta noen bilder av han daten din fra noen uflatterende vinkler og i noen lite smigrende situasjoner, vise dem til ham og spørre om han synes at det er greit at du sender det til bestevenninnen din.

Endret av Roci
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...