Gå til innhold

Jeg er så frustrert på at daten ikke svarer mer, men ho ser meldingene men svarer ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan være flere grunner til at hun lar kontakten dø ut. Hun er ikke intr, du maser for mye, hun har truffet en annen, osv. 

Det beste er nok å bare gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vel strengt talt ikke sagt noe som helst i følge TS, men brukt den feigeste og den kjipeste metoden av dem alle ved å bare slutte å svare. Viser egentlig bare at hun ikke har noen tanke for andre enn seg selv.

TS: Vet at dette er en kjip situasjon, men hun har nå vist deg hvem hun er. Prøv å ikke grav deg ned i det, men tenk på at du fortsatt er en ok person som har noe å by på. Ville forresten roet ned spanderingen i fremtiden så du sparer det til noen som er verdt det.

Anonymkode: 01d90...9ca

Og i tillegg har hun sett meldingene han sender uten å svare. Det er enda verre. Hvis hun skal være så feig så får hun la være å lese meldinger og slette kontakten da. 

Blir litt grinete av folk som oppfører seg som hun dama TS har vært uheldig å ramle borti. 

Anonymkode: 110af...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du lært, aldri spander på en date. Det er ting man gjør i forhold.

Du vil oppleve dette flere ganger, å bli ghostet. Slik er livet i den digitale verden der man bare kan slette hverandre.

Anonymkode: 3acff...4ed

Dersom daten ikke har noe i mot det er det vel ok å spandere (normal høflighet).  Blir ikke noe stort utlegg uansett.

Personen som blir spandert på "skylder" selvfølgelig ikke å være tilgjengelig i etterkant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg fryktet. Synes bare det er utrolig dårlig av ho og ikke si det til meg liksom etter så mye vi har snakket sammen og de datoene vi har vært på som jeg har spandert både middag og drikke på 

Anonymkode: 64c8f...baa

Det er vel fordi hun har merket dine holdninger til kvinner at hun ikke gidder mer da.

Hun skylder deg ingenting bare fordi du har spandert mat og drikke. 

Men som menneske så skylder hun deg å avslutte på en verdig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom litt feil frem med at jeg har spandert middager og drikker på ho, jeg sa det kun for at vi ligsom har hatt god tone og at ikke noen kan tro at jeg er gjerrig eller noe. Jeg forstår jo det meget godt at ho ikke skylder meg noe for at jeg har spandert, men jeg synes ho kan være høflig og si at det ikke blir noe mer istedenfor at jeg skal gå og håpe på at det blir noe. Men jeg har nå sendt en melding til ho og takket for at jeg har blitt kjent med ho og at jeg ønsker ho alt godt fremover. 

Så får jeg se om ho svarer på dette eller om ho fortsatt lar være 

Anonymkode: 64c8f...baa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har nå sett den meldingen også, men ikke noe svar 😢😢

Anonymkode: 64c8f...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ho har nå sett den meldingen også, men ikke noe svar 😢😢

Anonymkode: 64c8f...baa

Bare la henne være og gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ho har nå sett den meldingen også, men ikke noe svar 😢😢

Anonymkode: 64c8f...baa

Huff, det er skikkelig kjipt av henne. Vær glad, hun fortjener deg ikke uansett. Hun virker uhøfflig og lite empatiskt. Du fortjener bedre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så innmari dårlig gjort å ikke svare, og avslutte på en voksen måte. Det må da gå an å sende en kort melding om at man ikke lenger ønsker å fortsette å treffes/skrive. 

Skjønner ikke folk nå til dags, det er så feigt å bare bli stille sånn. Men dessverre ganske vanlig.

 

Anonymkode: dc339...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/21/2020 at 2:58 PM, AnonymBruker said:

Vi har hatt veldig god kommunikasjon og har svart hverandre ganske fort hver gang. Men de siste 2 ukene har ho knapt svart og er nun slike korte svar som ja og nei osv. Er dette noe å fortsette med eller bør jeg gi ho mer tid? Enten spiller ho hard to get eller så har ho ikke interesse for meg mer men er for feig til å si det noe som skuffer meg. 

Anonymkode: 64c8f...baa

Sannsynligvis funnet bedre kandidat. Sorry! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så innmari dårlig gjort å ikke svare, og avslutte på en voksen måte. Det må da gå an å sende en kort melding om at man ikke lenger ønsker å fortsette å treffes/skrive. 

Skjønner ikke folk nå til dags, det er så feigt å bare bli stille sånn. Men dessverre ganske vanlig.

 

TS er egentlig bare heldig, som oppdager så tidlig disse avvikene i personligheten til dem man dater. Mye verre når det samme skjer etter mange måneder i et etablert forhold. Da kan vi snakke om smerte, ikke bare en date som glipper. Ja mange er så feige at de ikke tørr og være direkte og si det som det er, og verre kommer det garantert til og bli med så mange "prinsesser" og prinser der ute som ikke engang forstår et snev av ordet  ansvarlighet, modenhet og ære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ho har nå sett den meldingen også, men ikke noe svar 😢😢

Anonymkode: 64c8f...baa

Dårlig gjort av henne, men tror du trygt kan gå videre her, uten å tvile... Hun vil ikke mer. Du finner deg noen bedre :) 

Anonymkode: 3cfbb...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, ikke oppfatt det som at det er noe galt med deg som person, og ikke bli bitter. Men det er lov å bli lei seg. :klem:

Anonymkode: 0485e...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I samme situasjon her. Sendte Snap/ melding på fredag, ble åpnet i går, enda ikke noe svar. Vi har vel avtalt date neste helg, vet ikke helt hva det blir til med det... 🤔 jeg sender i hvert fall ikke flere meldinger nå før jeg får noen først.

Anonymkode: 3a7a4...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vist med alt hun kan at hun ikke er interessert, beklager. Blokker henne, så slipper du å gå rundt og vente og håpe. Finn noen andre å chatte med for å distrahere deg selv. 

Anonymkode: 57855...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...