Gå til innhold

Jeg er så frustrert på at daten ikke svarer mer, men ho ser meldingene men svarer ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har hatt veldig god kommunikasjon og har svart hverandre ganske fort hver gang. Men de siste 2 ukene har ho knapt svart og er nun slike korte svar som ja og nei osv. Er dette noe å fortsette med eller bør jeg gi ho mer tid? Enten spiller ho hard to get eller så har ho ikke interesse for meg mer men er for feig til å si det noe som skuffer meg. 

Anonymkode: 64c8f...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er ikke interessert, dessverre. Bare glem henne😩

Anonymkode: 4ca48...138

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke interessert, dessverre. Bare glem henne😩

Anonymkode: 4ca48...138

Det jeg fryktet. Synes bare det er utrolig dårlig av ho og ikke si det til meg liksom etter så mye vi har snakket sammen og de datoene vi har vært på som jeg har spandert både middag og drikke på 

Anonymkode: 64c8f...baa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Du blir ghostet. Gå videre.

Frykter det 😢

Anonymkode: 64c8f...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt veldig god kommunikasjon og har svart hverandre ganske fort hver gang. Men de siste 2 ukene har ho knapt svart og er nun slike korte svar som ja og nei osv. Er dette noe å fortsette med eller bør jeg gi ho mer tid? Enten spiller ho hard to get eller så har ho ikke interesse for meg mer men er for feig til å si det noe som skuffer meg. 

Anonymkode: 64c8f...baa

Det er jo et svar i seg selv, hun er ikke interessert. Så enkelt er det. Bare og gå videre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg fryktet. Synes bare det er utrolig dårlig av ho og ikke si det til meg liksom etter så mye vi har snakket sammen og de datoene vi har vært på som jeg har spandert både middag og drikke på 

Anonymkode: 64c8f...baa

At du har spandert er ikke en garanti for noe som helst, svaret på hvorfor hun ikke vil får du heller aldri vite. Slik er det og date andre mennesker, noen ganger når du bare ikke frem. Det må du bare lære deg og akseptere. Dere har ikke engang et etablert forhold, så du kan ikke forvente noe som helst.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og dette har jeg vært borti flere ganger. Og det er ALLTID vært sånn at når kommunikasjonen blir mer sjelden, meldinger åpnes uten å besvares, tar lang tid mellom meldinger etc - da er det snart slutt. Det er et tegn på lite/ingen interesse. Jeg har allikevel forsøkt å fortsette å snakke i håp om at han har vært sliten eller det er noe. Men det har jeg lært at jeg ikke skal gjøre mer. Gå videre, glem han/hun. 

Anonymkode: dc339...ee0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det jeg fryktet. Synes bare det er utrolig dårlig av ho og ikke si det til meg liksom etter så mye vi har snakket sammen og de datoene vi har vært på som jeg har spandert både middag og drikke på 

Anonymkode: 64c8f...baa

Dropp det en annen gang (annenhver gang kan du betale).

Anonymkode: 0485e...7f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt veldig god kommunikasjon og har svart hverandre ganske fort hver gang. Men de siste 2 ukene har ho knapt svart og er nun slike korte svar som ja og nei osv. Er dette noe å fortsette med eller bør jeg gi ho mer tid? Enten spiller ho hard to get eller så har ho ikke interesse for meg mer men er for feig til å si det noe som skuffer meg. 

Anonymkode: 64c8f...baa

Tipper det siste. Dårlig gjort av henne å ikke avslutte skikkelig! Klem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmesak. Bruk tiden og energien på folk som bryr seg om deg i stedet for henne der. 

Anonymkode: 31b84...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg fryktet. Synes bare det er utrolig dårlig av ho og ikke si det til meg liksom etter så mye vi har snakket sammen og de datoene vi har vært på som jeg har spandert både middag og drikke på 

Anonymkode: 64c8f...baa

Hun har jo sagt det, i form av å være avvisende. Hva med å ta hintet? Og hun skylder deg ingenting selv om du har betalt middag og drikke

Anonymkode: bf1be...be8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo sagt det, i form av å være avvisende. Hva med å ta hintet? Og hun skylder deg ingenting selv om du har betalt middag og drikke

Anonymkode: bf1be...be8

Hun skylder han å være høflig og vise respekt ved å gi han et skikkelig svar. Det er en uting med ghosting, hun må seriøst skjerpe seg. 

Anonymkode: 110af...f74

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kvinne ikke svarer deg på flere dager så er hun ikke into you sånn i det hele tatt. Noe må ha gjort at hun mistet lysten og den kommer ikke tilbake. Gå videre og ikke se deg tilbake. 

Anonymkode: a8cc2...2bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg fryktet. Synes bare det er utrolig dårlig av ho og ikke si det til meg liksom etter så mye vi har snakket sammen og de datoene vi har vært på som jeg har spandert både middag og drikke på 

Anonymkode: 64c8f...baa

Nå har du lært, aldri spander på en date. Det er ting man gjør i forhold.

Du vil oppleve dette flere ganger, å bli ghostet. Slik er livet i den digitale verden der man bare kan slette hverandre.

Anonymkode: 3acff...4ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skylder han å være høflig og vise respekt ved å gi han et skikkelig svar. Det er en uting med ghosting, hun må seriøst skjerpe seg. 

Anonymkode: 110af...f74

Det er feigt ja, umodent. Tenker at de som gjør det ikke er i stand til å date eller å ha forhold.

Anonymkode: 3acff...4ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har jo sagt det, i form av å være avvisende. Hva med å ta hintet? Og hun skylder deg ingenting selv om du har betalt middag og drikke

Anonymkode: bf1be...be8

Hun har vel strengt talt ikke sagt noe som helst i følge TS, men brukt den feigeste og den kjipeste metoden av dem alle ved å bare slutte å svare. Viser egentlig bare at hun ikke har noen tanke for andre enn seg selv.

TS: Vet at dette er en kjip situasjon, men hun har nå vist deg hvem hun er. Prøv å ikke grav deg ned i det, men tenk på at du fortsatt er en ok person som har noe å by på. Ville forresten roet ned spanderingen i fremtiden så du sparer det til noen som er verdt det.

Anonymkode: 01d90...9ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har du lært, aldri spander på en date. Det er ting man gjør i forhold.

Du vil oppleve dette flere ganger, å bli ghostet. Slik er livet i den digitale verden der man bare kan slette hverandre.

Anonymkode: 3acff...4ed

Gnien tankegang. Har hatt menn over på middag og dyr vin hvor jeg naturligvis har betalt siden det var hos meg, har aldri tenkt over at jeg ikke burde brukt penger etter de mistet interessen, er et usjarmerende trekk når det står i fokus. 

Anonymkode: 09f41...cb7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke interessert men for feig til å si det.

Ikke spandere med mindre du faktisk synes det er en glede. Ta heller noe rimeligere hvis du synes det var mye penger feks. 

Jeg spanderer også, og noen ganger kan jeg finne på å kjøpe en god vin som gave eller bruker tid /penger på fancy dessert hvis jeg blir invitert over feks, men blir ikke bitter i etterkant hvis det ikke blir noe videre. Jeg gjorde det jo av glede - og ville vise meg fra min beste side - ikke fordi jeg forventet noe tilbake 🤗

Ikke la en slik episode med en feig person gjøre deg bitter og behandle neste date kjipere. ❤️ Hvem vet, kanskje neste dame du ser er the one, og da vil du jo gjerne vise deg fra din beste side! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...