Gå til innhold

Er det noen som fremdeles kjøper skinny jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har "alltid" likt skinny jeans og har følt meg slank i slike jeans, men nå som jeg er vant med å se mom jeans, boyfriend jeans, straight cut, så bestemte jeg meg for å prøve disse buksene og de var, til min store overraskelse, kjempefine. De fremhevet midjen min og jeg fikk en fikk fasong, og nå syns jeg (nesten over natten😆) at skinny jeans ser rart ut på meg, de er ikke like komfortable og ser litt ut som pølseskinn. Nå er også jeg ferdig med skinny jeans😅

Anonymkode: d5c05...83b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste kjøper nok skinny jeans. Prosentandelen hvor fikk går med videre jeans er langt færre enn de som bruker skinny. Jeg elsker skinny jeans og går ikke med annet. Videre jeans er så 90 tall. 

Anonymkode: 28c95...73b

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes disse mom jeans eller hva de kalles ser så klumpete ut. Det minner meg om moren min på 90 tallet. Jeg gikk jo også med videre olabukser da, men det var før jeg hadde fått kropp på en måte 😅 Man får sånn klump på magen når det ikke et stretch. Jeg liker egentlig bukser som er lave på livet og sitter inntil kroppen.

Anonymkode: 5dab5...2e5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kjøper nok skinny jeans. Prosentandelen hvor fikk går med videre jeans er langt færre enn de som bruker skinny. Jeg elsker skinny jeans og går ikke med annet. Videre jeans er så 90 tall. 

Anonymkode: 28c95...73b

De fleste kjøper nok ikke lenger skinny, men mange går med dem fordi de eier skinny jeans. Jeg eier mange par med skinny jeans, og har begynt å mislike skinny nesten like mye som lowride-jeansene folk gikk med i begynnelsen 2000-tallet. 

 

18 minutter siden, LillEve skrev:

Jeg ser ut som en klump i alt annet enn skinny jeans, haha

Jeg ser ut som en klump i mange jeans, men når jeg fant riktig jeans og størrelse syns jeg at jeg ser smashing ut 😅

Anonymkode: d5c05...83b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også synes disse mom jeans eller hva de kalles ser så klumpete ut. Det minner meg om moren min på 90 tallet. Jeg gikk jo også med videre olabukser da, men det var før jeg hadde fått kropp på en måte 😅 Man får sånn klump på magen når det ikke et stretch. Jeg liker egentlig bukser som er lave på livet og sitter inntil kroppen.

Anonymkode: 5dab5...2e5

Jeg syns ikke jeg ser klumpete ut i mom jeans, ser klumpete ut i feil størrelse. Jeg er normalvektig, bmi ca. 23 og jeg syns jeg kler mom jeans bedre enn skinny jeans, skinny fremhever alt, også det jeg ikke liker med kroppen min. 

Anonymkode: d5c05...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke annet i jeans, men har en del andre typer bukser. Liker at bukser smalner nederst, men de kan godt være litt baggy ellers (om de ikke er jeans). Liker noen varianter av paperbag pants, dressbukser med knyting i livet etc. Kanskje jeg burde testet ut noen andre jeansmodeller, bare ikke slengbukser 😄

Anonymkode: eb6c2...41f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker deilige mye skinnyjeans med god strech. Herlig å ha på :)

Anonymkode: b8c88...a68

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rikelig med bukser av forskjellige fasonger, men de siste jeg kjøpte var skinny. Jeg kler de best og de er mest behagelig.

Anonymkode: 80558...445

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare skinny jeans, med høyt liv og god stretch. Dette er fordi jeg er litt overvektig, og har ikke midje (går heller ut der jeg skal gå inn...). Ser derfor ikke ut i disse nye jeans modellene... 

Jeg er 40, og føler vel egentlig at det stort sett er den yngre garde som kler mom jeans o.l.

Anonymkode: 3070d...e20

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mye skinny jeans. Det eneste som aldri aldri aldri får komme på Min kropp, er mom jeans. Fy faen i helvete så jævla schøgt!

Anonymkode: e5096...e42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke andre jeans enn skinny jeans som passer, alt annet blir for stort. Skulle mer enn gjerne hatt noe annet da. 

Anonymkode: 2f256...bea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kjøper nok skinny jeans. Prosentandelen hvor fikk går med videre jeans er langt færre enn de som bruker skinny. Jeg elsker skinny jeans og går ikke med annet. Videre jeans er så 90 tall. 

Anonymkode: 28c95...73b

det er derfor de er in. Moten går i 20-årsbølger, så skinny jeansen kan du legge vekk til rundt år 2038.

Anonymkode: e569b...4d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kjøper nok ikke lenger skinny, men mange går med dem fordi de eier skinny jeans. Jeg eier mange par med skinny jeans, og har begynt å mislike skinny nesten like mye som lowride-jeansene folk gikk med i begynnelsen 2000-tallet. 

Anonymkode: d5c05...83b

Det må jo være veldig mange som kjøper skinny jeans, det er jo en overflod av skinny modeller i butikkene (i alle fall kjedebutikkene hvor jeg har råd til å handle....)  Jeg for min del har aldri likt skinny, og jeg synes ikke det er mange som kler dem. Slim-fit er mye mer flatterende på de fleste, hvis man vil ha smale jeans.  Synes generelt det er vanskelig å finne fine jeans for tiden, så jeg nøyer meg med å bruke opp de jeg har og håper at moten endrer seg snart 😄

Anonymkode: 9b529...97b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg boot cut eller lignende, men finner ingen med høyt liv. Jeg har lang overkropp og vanlige jeans er vanligvis alt for lave.

Anonymkode: 268d0...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøper skinny jeans, kutter ikke ut noe jeg liker bare fordi det ikke er in lengre. 

Anonymkode: 53b83...a67

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste jeansen jeg kjøpte var skinny. Kommer selvsagt til å fortsette og kjøpe skinnyjeans, uavhengig av hva som er mote. Har noen andre type jeans også. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med skinny i blomsterbutikken jeg jobber, for jeg blir utsatt for mye klor og jord, og da vil jeg heller bruke buksene jeg har hjemme. Jeg kommer neppe til å kjøpe nye skinnies, men så kjøper jeg ikke jeans overhodet da. Foretrekker type fine slacks eller skjørt og bukser. 

Anonymkode: 3e296...8d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater skinny jeans. Jeg har så store legger at jeg ser helt klumpete ut. Mange skinny jeans får jeg ikke leggene plass i heller. Gi meg heller flared jeans! 😍

Anonymkode: 66886...32b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...