Gå til innhold

Anbefall meg et vippeserum ,takk :)


Teardrop

Anbefalte innlegg

Kan du anbefalle et vippeserum du har prøvd? Hvor lang tid tok det før du så forskjell?
Brukte du det hver kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv heller denne i stedet for vippeserum. Merket forskjell etter 3 uker. Smører tynt på langs vippekanten hver kveld. Har fått tykkere og lengre vipper. 

Kvinne, 41

Anonymkode: d0c61...338

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv heller denne i stedet for vippeserum. Merket forskjell etter 3 uker. Smører tynt på langs vippekanten hver kveld. Har fått tykkere og lengre vipper. 

Kvinne, 41

Anonymkode: d0c61...338

Støtter denne.

Anonymkode: dceb0...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Curlyme skrev:

Ikke bruk slikt tull. Der er farlig for øynene.

Kilde?

Anonymkode: c7edb...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Curlyme skrev:

https://www.mattilsynet.no/sletting/mattilsynet_advarer_mot_oyevippeforlengere_med_prostaglandiner.28618
 

Alle som virker inneholder prostaglandiner. Dette er er stoff som blir brukt i øyedråper for grønnstær. 

Takk. Googlet og leste litt selv også og de mener at de har fjernet stoffet nå, men ifølge øyelegen så skal det ikke virke uten prostagladiner, så det er jo rart at det nå virker om det er fjernet. 

Anonymkode: c7edb...895

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Googlet og leste litt selv også og de mener at de har fjernet stoffet nå, men ifølge øyelegen så skal det ikke virke uten prostagladiner, så det er jo rart at det nå virker om det er fjernet. 

Anonymkode: c7edb...895

Iglow har ikke fjernet. Jeg sendte de mail om den innholder prostaglandiner og det gjorde den. Hvis du googler iglow før og etter ser du tydlig at mange er veldig mørke eller rød rundt øynene. De funker nok,men bivirkningene er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt iglow siden juli. Aldri har så lange vipper! Var skeptisk men det funker dritbra. Tipper jeg omtrent har dobbel så lange vipper som jeg hadde før.. 😁 Kjøp iglow maximizer, har lest at den gamle formelen visst ikke funker.. Prøvde og finne bilder fra samme vinkel ute før og etter 3 mnd bruk. Trenger kun farge vippene nå, de er lange og tykke uten maskara. Fått så sykt mye mer vippe hår også! Nesten buskete 😁 vippene ser faktisk kortere ut enn de er på det første siden jeg ser ned. Når jeg kikker opp når de lengste vippene nesten øyenbryn mine. 

Har ikke hatt noen bivirkninger av det, så det vet jeg ikke noe om. Er hvertfall superfornøyd 😄

IMG_20201122_010322.jpg

IMG_20201122_010859.jpg

Endret av mlifjeld
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket rundt, iglow skal ikke ha det i serumet nå. Dette er innholdslisten til iglow og navnet på prostaglandiner FHI ønsker at vi skal se etter. 

Screenshot_20201122_012637_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20201122_012627_com.android.chrome.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mlifjeld skrev:

Sjekket rundt, iglow skal ikke ha det i serumet nå. Dette er innholdslisten til iglow og navnet på prostaglandiner FHI ønsker at vi skal se etter. 

Screenshot_20201122_012637_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20201122_012627_com.android.chrome.jpg

Les en gang til du. Isopropyl cloprostenate er et prostaglandin og hvis du leser innholdet i iglow finner du den.

Endret av Curlyme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Curlyme skrev:

Les en gang til du. Isopropyl cloprostenate er et prostaglandin og hvis du leser innholdet i iglow finner du den.

Ah! Det så jeg ikke! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. Kommer til å forsette å bruke det siden det funker så bra og jeg ikke har noen bivirkninger. Men det er jo bra å ha fakta på bordet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Maggi2 skrev:

Anbefaler virkelig stimulash fusion. Har prøvd iglow også, men der merket jeg null forskjell 🤔

Når brukte du den? Jeg har hatt den to ganger. Første gang fungerte den veldig bra, den jeg har nå har ingen effekt. Så jeg mistenker de har endret på formuleringen 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Curlyme skrev:

https://www.mattilsynet.no/sletting/mattilsynet_advarer_mot_oyevippeforlengere_med_prostaglandiner.28618
 

Alle som virker inneholder prostaglandiner. Dette er er stoff som blir brukt i øyedråper for grønnstær. 

Nja.

Har sett andre med resultater av de nyere til IGlow uten den ingrediensen.

Jeg får ikke samme resultat selv med Pukka sin olje, men den forbedrer jo. 

Anonymkode: 36f8f...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Curlyme skrev:

Les en gang til du. Isopropyl cloprostenate er et prostaglandin og hvis du leser innholdet i iglow finner du den.

Høh! Det stod det jammen meg 😬😬😬

Anonymkode: 36f8f...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Curlyme skrev:

Les en gang til du. Isopropyl cloprostenate er et prostaglandin og hvis du leser innholdet i iglow finner du den.

Samtidig som de selv går ut og sier at det skal de ikke ha I noen av produktene sine. 

Anonymkode: 83fb6...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mlifjeld skrev:

Ah! Det så jeg ikke! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. Kommer til å forsette å bruke det siden det funker så bra og jeg ikke har noen bivirkninger. Men det er jo bra å ha fakta på bordet. 

Jeg har hatt veldig lyst til å prøve dette selv. Jeg er bare så resd for alle bivirkingene. Leste også med tid at man får innsunkende øyne😟men ha tviler ikke på at den funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig som de selv går ut og sier at det skal de ikke ha I noen av produktene sine. 

Anonymkode: 83fb6...42c

@Curlyme

Fader altså.

Kjøpte i god tro på at de droppet den ingrediensen (lang som et vondt år, kikket ikke nøye nok), ser på brynserumet mitt nå etter å ha lest dine poster her at JO - det inneholder prostaglandiner.

Og gjett hvem som har lurt de siste dagene på hvorfor det er sprengte blodkar på den hvite delen av øyeeplet og litt rødlige øyelokk? Meg, som har brukt serumet i ca 2 uker.

La inn rewiev på dette, lurer på om de godtar den :P

Vurderer Hairlust sitt, men det er kanskje en grunn til at endel sier IGlow har begynt å virke igjen tenker jeg: prostaglandiner 😒

Endret av Fnuggolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fnuggolina skrev:

Fader altså.

Kjøpte i god tro på at de droppet den ingrediensen (lang som et vondt år, kikket ikke nøye nok), ser på brynserumet mitt at JO - det inneholder prostaglandiner.

Og gjett hvem som har lurt de siste dagene på hvorfor det er sprengte blodkar på den hvite delen av øyeeplet og litt rødlige øyelokk? Meg, som har brukt serumet i ca 2 uker.

La inn rewiev på dette, lurer på om de godtar den :P

Vurderer Hairlust sitt, men det er kanskje en grunn til at endel sier IGlow har begynt å virke igjen tenker jeg: prostaglandiner 😒

Det er kun pga prostaglandiner de virker ikke det andre tullet de setter i de. Jeg lengter veldig etter lange vipper,men tørr ikke. Jeg bruker linser og har sensetive øyne. Hairlust er uten prostagalndiner eller?

Endret av Curlyme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...